معرفی گوشی های سری آیفون 14 ؛ بررسی مشخصات، دوربین و قیمت آیفون ۱۴ پلازا

سنسور 48 مگاپیکسلی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس اهداف دیگری نیز دنبال می‌کند. یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابری نیز در برنامه دوربین آیفون وجود دارد که از وضوح کاملی برخوردارست. گوریلاگلس وظیفه حفاظت از پنل‌های این مدل را خواهد داشت و همچنین آخرین گواهی ضدآب و گرد و غبار نیز در مشخصات گوشی آیفون 14 پرو مکس به چشم می‌خورد؛ یعنی IP68 دارد و می‌تواند تا عمق 6 متری زیر آب تا 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین خاطر نشان می‌شود که گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در 4 رنگ بنفش، مشکی، نقره‌ای و طلایی وارد بازار می‌شود. طبق اطلاعاتی که از لیست قیمت آیفون 14 در دسترس است، قیمت آیفون 14 احتمالاً 799 دلار خواهد بود و شرکت اپل قیمت این محصول را نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد داد.

آیا آیفون SE در سری گوشی های آیفون 14 جایی دارد؟

این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. مشخصات آیفون 14 به گونه‌ای است که مدل‌های پایه‌ای به احتمال زیاد همچنان از ناچ استفاده می‌کنند ولی اندازه این ناچ کمی کوچک‌تر باشد. در کل تغییرات در نسخه‌های پرو احتمالا به تغییر ناچ محدود می‌شود و مدل‌های پایه‌ای شاید نرخ نوسازی 90 هرتزی دریافت کنند. البته از نظر روشنایی انتظار داریم همه این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته باشند. البته شایعاتی هم از نرخ نوسازی 90 هرتزی برای 14 و 14 مکس خبر می‌دهند که این اتفاق هم مثبت خواهد بود و حداقل پیشرفت به نسبت نرخ نوسازی 60 هرتزی ایفون 13 به حساب می‌آید.

خرید ایفون ۱۴ پرو مکس

مدل‌های پرو و پرو مکس به ترتیب از نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی بهره خواهند برد. همانطور که بالاتر گفتیم، اپل در مدل‌های پرو، ناچ را جایگزین یک حفره برای سلفی و سنسور فیس‌آیدی کرده است. اپل در این مدل‌ها از یک ویژگی جدید به‌نام Dynamic Island رونمایی کرده است.

  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.
  • اپل گوشی iPhone 14 را با 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • اپل در سال 2022 مدل مینی را از خط تولید گوشی های ایفون حذف کرده و گوشی های خود را در 4 نسخه معمولی، پلاس، پرو و پرومکس تولید می کند.
  • باتوجه به اینکه شایعاتی مبنی بر عدم تولید و عرضه سری مینی آيفون 14 به گوش می‌رسد، قیمت مدل 14 پرو مکس به 1099 دلار خواهد رسید.

در همان زمان، شایعات به همان سنسور 12 مگاپیکسلی مورد استفاده برای دوربین اصلی اشاره می‌کنند و تغییر بزرگی در دوربین اولترا واید اتفاق می‌افتد که شاهد بهبود خواهیم بود و حدس ما این است که به سادگی از دوربین اولتراواید استفاده می‌کند. آیفون ۱۴ با قیمت پایه 799 دلار و آیفون ۱۴ پلاس با قیمت پایه 899 دلار عرضه خواهند شد. مانند قبل، گوشی های آیفون وبلاگ 9to5mac.ir 14 و آیفون 14 پلاس، در بخش دوربین هم با تغییرات سخت‌افزاری زیادی همراه نشدند. در عوض اپل اندازه سنسور دوربین اصلی را ارتقا داده و سرعت دیافراگم را هم به f/1.5 رسانده است. به گفته اپل با اعمال این تغییرات، آیفون 14 در محیط‌های کم نور، 49 درصد عملکرد بهتری دارد. دوربین فوق‌عریض اما ظاهرا هیچ تغییر خاصی نداشته و همان دوربین آیفون 13 است.

خرید و قیمت آیفون 14

درست خواندید؛ آیفون 14 و این در حالی است که مدت زمان زیادی از معرفی آیفون 13 و سری موبایل های آن نگذشته است. البته خیالتان راحت، تا سال آینده این گوشی وارد بازار جهانی نخواهد شد؛ درباره آن هم برایتان صحبت خواهیم کرد. تغییر غیرمنتظره‌ای نیز در قسمت سیم کارت بوجود آمده است و آیفون‌ جدید اپل بدون جای سیم کارت در ایالات متحده به فروش می‌رسد که نیاز به سیم‌کارت‌های الکترونیکی eSIM دارد؛ اگرچه جای سیم کارت هنوز در خارج از ایالات متحده وجود دارد. امیدوارم که در زمینه اندازه ایفون 14 تغیری نکنه چون اندازه ای که برای یکی دو نسل اخیرش به کار برده خیلی به اندازست. امیدوارم تغیراتی نسل جدید ایفون، دیگه فقط به دوربین منحصر نشه و تغیرات بیشتر در زمینه رابط کاربری ببینیم. دیگه اوضاع یه جوری شده انگتار مسابقه ببینین دوربین گوشی م بهتره راه انداختن فقط روی همین یه موضوع تمرکز می کنن برای نسل جدید.