گوشی آیفون X حافظه 256 گیگابایت (استوک) 9to5mac Farsi

سیری (Siri) دستیار صوتی و هوشمند اپل و سیستم عامل iOS است که میتواند کارهای جالبی را برایتان انجام دهد. در این مقاله میخواهیم به معرفی 21 ترفند آیفون X بپردازیم که میتوانند تجربهای فوقالعاده را برایتان به همراه داشته باشند. چرا که ارائه کیفیتی بالا به همراه قیمتی ارزان ، توجه بالا به جزئیات و طراحی منحصر به فرد از اولین اولویت های این شرکت می باشد. با جی اس ام باتری همراه شوید. اما در a22 با این باتری نسبتا بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری چه داریم؟ این زمان از تمام آیفونهای قبلی بیشتر است. در سیستم عامل iOS این قابلیت ارائه شده که کاربر بنا به سلیقه شخصی خودش بتوانید مکان آیکون اپلیکیشن های نصب شده روی موبایل را در اسکرین های گوشی تغییر دهد یا چندین برنامه را در قابل یک پوشه روی اسکرین های گوشی ذخیره کند و یا با انتخاب آیکون “ضربدر” کنار آیکون هر برنامه دستور حذف آن را مستقیما از هوم اسکرین صادر نماید. سعی میکنیم به جالب ترین ترفندهایی اشاره داشته باشیم که احتمالا اغلب کاربران این گوشی از وجود آن ها مطلع نیستند.

قیمت این گوشی های در حال حاضر متغیر می باشد و نمی توان به صورت دقیق قیمتی را برای آن ها تعیین کرد. می توانیم اعلان هایی مانند پیام های فیس بوک، هشدار ها و… تنوع رنگ ها در مدل های مختلف گوشی های هوآوی این اجازه را به شما می دهد که متفاوت و خاص باشید و از نگاه کردن به رنگ گوشی خود خسته نشوید. این بدان معناست که اطلاعات رد و بدل شده در شبکه اینترنت عادی به صورت متمرکز در یک سرور اصلی ذخیره میشوند که توسط هکرها و نهادهای ذیربط قابل دسترسی و ردیابی هستند این در حالیست که اطلاعات منتقل شده در شبکه بلاک چین امکان دسترسی، نفوذ و ردیابی را به هیچ نهاد و یا فرد حقیقی و حقوقی نمیدهند. پیشرفت تکنولوژی و رشد دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی، هیجان عکاسی را به غلیان درآورده است. انگشت خود را روی دکمه قرمز رنگ موجود قرار داده و نگه دارید و حالت های چهره مورد نظرتان را بگیرید تا روی صورتک انتخاب شده پیاده سازی شوند. به عنوان مثال شما میتوانید حالت ناراحت را در چهره خودتان ایجاد کنید و آن را روی صورتک یا شکلک یک روباه، میمون و غیره پیاده کرده و سپس انیموجی ساخته شده را برای دوستتان ارسال کنید.

شیشه عقب کوچک در کنار شیب ملایم ستون C، اسپویلر اکتیو، دیفیوزر دو رنگ اسپرت و چراغهای خطر یک تکه، همه و همه به ما نشان میدهند که اصلا با یک شاسی بلند کوپهی معمولی طرف نیستیم. شاید در نگاه اول فکر کنید این دستگاه از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است اما در آن تماما پلاستیک به کار برده شده. اگر قصد خرید گوشی آیفون X را دارید و می خواهید این گوشی را با مناسب ترین و بهترین قسمت خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم که در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل خریداری کنید. بر طبق پیشنهاد شورای ملی تحقیقات در سال 1987، مدیریت تکنولوژی به عنوان محل ادغام دو رشته علمی ، یعنی مدیریت و علوم تکنولوژی شناخته شده است که میتوان در شکل 1 آن را دید. از فایل کوین میتوان برای ذخیره تقریباً هر نوع دادهای اعم از فایلهای صوتی، فیلم، تصاویر یا متن استفاده کرد. پسوند اس را میتوان یکی از پرکاربردترین پسوندها برای نامگذاری انواع گوشی های اپل دانست که برای اولین بار در آیفون 3GS استفاده شد و پس از آن در تمامی نسلهای آیفون تا آیفون ۶ شاهد حضور آن بودهایم، البته در آیفون ۱۰ هم از این پسوند استفاده شده است.

با دیدن منو میتوانید از دکمه های ولوم باید منوی دیگری ببینید و می توانید از دکمه های ولوم برای پاک کردن پارتیشن کش و از دکمه پاور برای انتخاب آن استفاده کنید. Face ID & Passcode بروید و بعد از وارد کردن رمز عبور آیفون خود و تایید هویتتان گزینه Other Apps را انتخاب کنید. Record Video بروید و گزینه 4K at 60 fps را انتخاب کنید. اما یک ترفند بدین منظور وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. همانطور که ما برخی از تکنولوژی های رایج نسل قبلی را ندیده ایم (مثل ماشین بخار و تلگراف)، نسل بعدی ما نیز بسیاری از تکنولوژی های متداول امروز را نخواهد دید. افرادی مثل ریچارد نولان و دیوید کراسون، که اساتید کسبوکار و از مبلغانِ کوچکسازیِ سازمانها و تصاحبِ خصمانه۷ بودند، به همین اصطلاح تکیه میکردند. دقت داشته باشید که خیلی از این ترفندها ممکن است به شیوه مشابه در نسخه های جدیدتر آیفون از قبیل آیفون 11 هم قابل استفاده باشند.

آخرین نسخه مییوآی (زمانی که این مطلب نوشته میشود) نسخه 11 است. هم اکنون و بعد از گذشت چند سال، اپل همچنان سبک طراحی آیفون X را روی گوشی های جدیدش بکار میبرد و تقریبا فقط با ارتقاء سخت افزار آن ها هر سال نسخه جدید آیفون هایش رو روانه بازار میسازد. Vپس در حال حاضر دانش فرمان شناسی به عنوان یک دانش برتر، فقط به عنوان امکانی برای آینده میتواند لحاظ شود؛ هنوز برای جامعه نمیتوان برنامه ریزی کرد. فقط باید بدانید چطور از تکنولوژی استفاه کنید. برای انجام این کار کافیست گزینهای که با عنوان Done در گوشه سمت راست و فوقانی اسکرین آیفون وجود دارد را انتخاب کنید. این باور غلط تا حدی به دلیل حس شهودی ایجاد شده است. بدین ترتیب قادر به مشاهده لیست Recent Apps خواهید بود و با انتخاب هر برنامه میتوانید وارد آن شوید. بدین ترتیب به صفحه هوم گوشی هدایت خواهید شد. برای انجام این کار کافیست انگشت خود ر از گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش آیفون به سمت پایین بکشید. برای مثال جنس بدنه این دو مدل بهجای آلومینیوم از جنس فولاد ضدزنگ و شیشه است؛ بنابراین، دوام بسیار بیشتری دارد.

یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که دکمه هوم آیفون ها داشت مربوط به بازگشت به صفحه اصلی یا همان هوم اسکرین (Home Screen) میشود. این روش بیشتر در زمان هایی کاربرد کارد که آیفون بنا به هر دلیل هنگ کرده یا فریز شده باشد و با لمس صفحه نمایش آن هیچ عکسالعملی از سمت گوشی دریافت نشود. در این حالت عبارتی تحت عنوان Zoomed to Fill در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی به تصویر کشیده خواهد شد که نشان میدهد شما بزرگنمایی بیشتر از جد نرمالی در ویدیو انجام دادهاید. با توجه به این مسئله شما با خرید iPhone X یک گوشی زیبا، با کیفیت و قدرتمند خواهید داشت که نسبت به نسخه های جدیدتر آیفون قیمت مناسب تری دارد. شیائومی در رو نمایی از اخرین محصولات خود قیمت گوشی ردمی نوت 10 پرو را معرفی کرد که با نرخ تازه سازی 120 هرتزی بهترین کیفیت تصویر در بین تمام گوشی های حال حاضر جهان را دارد. بهترین گوشی سامسونگ از نظر مصرفکنندگان کدام است؟ نکته جالبی که در مورد این بخش وجود دارد و خیلی از کاربران از ماهیت آن مطلع نیستند مربوط به امکان مشاهده محتوای آن بعد از آنلاک کردن نمایشگر میشود. این ترفند یکی دیگر از ترفندهای جالبی است که اغلب کاربران آیفون های جدید اپل و iPgone X این شرکت از وجود آن مطلع نیستند.

با ترفندی که در این قسمت معرفی خواهیم کرد میتوانید هر زمان که تمایل داشتید از هوم اسکرین آیفون ایکس خود به صفحه کاور شیت بروید و اطلاعات و نوتیفیکیشن های ارائه شده در این بخش را مشاهده نمایید. حالا به کارت برنامهای بروید که میخواهید کاملا بسته شود و انگشت خود را روی آن به سمت بالا سوایپ کنید. آیفون ایکس اول آیفونی بود که بعد از چند سال و یک دوره طولانی به ظاهر و سبک طراحی کاملا متفاوت از سمت شرکت اپل معرفی شد. برای انجام این کار باید دکمه پاور گوشی را به طور همزمان با یکی از دکمه های تنظیم صدا (Volume) فشار داده و چند لحظه نگه دارید.

اما در آیفون X و نسخه های جدیدتر آیفون های اپل با کشیدن انگشت خود از لبه زیرین صفحه نمایش به سمت بالا قادر به فعالسازی کنترل سنتر نخواهید بود چون انجام این کار برای پیادهسازی اقدامات دیگر در نظر گرفته شده است. به بیان دیگر تصور کنید لیستی از نوتیفیکیشن ها روی کاور شیت آیفون X شما نمایان شده است و بنا به هر دلیل شما از آن عبور میکنید اما حالا میخواهید دوباره قادر به دیدن همان صفحه کاور شیت و نوتیفیکیشن هایش باشید! او گفت بعد از آخرین عمل که ۲۷ ساعت طول کشید و طی آن تنها چهار استراحت ۱۵ دقیقهای داشت «کاملا درب و داغان» است؛ اما دیدن خوشحالی این خانواده برایش شگفت انگیز بوده است.

این نخستین گام مهم در ساخت پالایشگاههای خورشیدی است که ترکیبات مفیدی ازجمله مولکولهای پلتفرم تولید میکنند و میتوانند بهعنوان مواد اولیه برای ساخت محصولاتی مانند داروها، شویندهها، کودها و منسوجات بهکار روند. اسپیکر و میکروفن هم دو قسمت مهم از سخت افزار گوشی هستند که خرابی اونها از مشکلات شایع هست. سونی اکسپریا 1 درست همانند سریهای گذشته سونی دارای صدای استریو روی اسپیکر است. این غفلت موجب شده است امروزه نه تنها تکنولوژی مستخدم انسان نباشد، بلکه همو با سرعت و قدرت حیرت آور خود متعرضانه انسان را در تملک خویش درآورد. این سرویس در واقع به افراد اجازه میدهد که با استفاده از آیفون خود و تایید هویت از طریق اسکن چهره یا انگشت پرداخت های خاص مورد نظرشان را انجام دهند و دیگر نیازی به حمله کارت اعتباری و بانکی نداشته باشند. سپس انگشت خود را روی یکی از برنامه های موجود قرار داده و چند لحظه نگه دارید تا یک آیکون قرمز رنگ در کنار کارت هر برنامه نمایان شود.

تکنولوژی اطلاعات و فرهنگ رسانهای، مردم را با تحولات و دغدغههای فراملی آشنا می­کند (گیبینز و ریمر،1381: سایت 9to5mac 70 ـ73). سپس میتوانید این انیموجی های ساخته شده را با دوستان خود از طریق iMessage به اشتراک قرار دهید. بعد از آنکه میلیون ها دستگاه در سال گذشته به یکدیگر متصل شدند بسیاری از کارشناسان ادعا دارند محافظت از این دستگاه ها و جلوگیری از هک شدن آنها بسیار سخت تر شده است. به طور مثال حتی در گوشیهای اقتصادی این برند چینی که قیمتی کمتر از 300 یورو دارند هم میتوانید امکانات جذابی را مثل نمایشگر AMOLED، باتری غول پیکر با شارژدهی چند روزه و دوربینهای باکیفیت بیابید.

هم اکنون کاربران زیادی از این گوشی فوقالعاده استفاده میکنند و شاید خیلی از شما عزیزان هم به فکر خرید این اسمارتفون باشید. در طی سالهای اخیر، دوربین سلفی گوشیهای این سری بهترینهای بازار بوده و هیچ کمپانی دیگری نتوانسته دوربین سلفی مشابه به آن معرفی کند. دوربین روی این گوشی خوب است اما با آیفون های بسیار بالا رقابت نمی کند و همچنین عمر باتری آن نیز متوسط است. با استفاده از این ویژگی میتوانید هر زمان که تمایل داشتید نوتیفیکیشن های روی صفحه نمایش را با دو بار ضربه زدن روی ال سی دی ببینید و دوباره با انجام همین کار صفحه گوشی را خاموش و سیاه کنید. با انجام دوباره این کار صفحه گوشی خاموش خواهد شد. با این حال، هنوز جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی مجهز به پردازندهی Kirin است. گوشی آنر هواوی چگونه است؟ امّا آن روزها دیگر به تاریخ پیوسته است و آسایش دنیای مدرن جایگزین شده است.

برای زوم کردن در ویدیو کافیست دو انگشت دست خود را روی صفحه قرار داده و آن ها را از هم دور کنید. در موارد خاصی تعامل دور و دراز از این نیروها به دشواری قابل تعیین یا پیگیری است و نمیتوان تصوری اجمالی از حدود آن به دست داد. زمانیکه سیستم آنها را ازطریق سریعترین مسیر به اورژانس هدایت میکند، یک تیم جراحی از رایانش فضایی مکانی استفاده میکند تا طراحی کل اتاق عمل را طرحریزی کرده یا یک مسیر جراحی را برای بدن این بیمار برنامهریزی کند. به منظور زوم کردن در ویدیو های یوتیوب کافیست ابتدا ویدیو را از طریق اپلیکیشن یوتیوب آیفون اجرا کنید و سپس حالت فول اسکرین و افقی (Landscape) را فعال نمایید تا ویدیوی مورد نظر در کل نمایشگر گوشی دیده شود. در کل هواوی نوا وای 70 از از دوربین های خیلی خوبی استفاده کرده است. هواوی اکنون یکی از 20 شرکت برتر شناخته توسط سینا (Sina) است که در توسعه CBDC چین مشارکت دارد. با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید. این تکنولوژی در بین فشار های شما به صفحه نمایش تفاوت قائل میشود و به وسیله اعمال متفاوتی انجام میدهد.

اما آیا با ویژگی ها و قابلیت های خاص گوشی مورد نظر آشنا هستید؟ بدین ترتیب امنیت فیس آیدی افزایش مییابد و هیچکس نمیتواند زمانی که شما خواب هستید یا بنا به هر دلیل حواستان جمع نیست از چهره شما برای آنلاک گوشی استفاده نماید. به دنبال آیفون X هستید؟ به عنوان کاربر آیفون X یا آیفون های جدیدتر اپل که از قابلیت فیس آیدی پشتیبانی میکنند این امکان را دارید که مشخص نمایید کدام برنامه ها قابلیت استفاده از Face ID به عنوان بستر امنیتی خود را داشته باشند و کدام برنامه ها مجاز به استفاده از اطلاعات فیس آیدی نباشند. با انجام این کار دوباره بخش کاور شیت یا همان لیست نوتیفیکیشن های گوشی نمایان میشود و قادر به بررسی محتوای این بخش خواهید بود. حتما دقت کردهاید که وقتی صفحه نمایش آیفون شما قفل یا اصطلاحا لاک میشود لیستی از نوتیفیکیشن ها و ویجت های گوشی نمایان خواهد شد. حالا دکمه پارو را بفشارید تا صفحه گوشی خاموش شود و قفل نمایشگر فعال گردد. به همین سادگی سیری فعال میشود. سپس به آرامی دو بار روی صفحه آیفون ضربه لمسی بزنید تا روشن شود.

در بررسی ما مشخص شد که با فعالسازی منوی کنترل سنتر درصد شارژ باقی مانده باقی هم در آیفون ایکس نشان داده میشود. در سیستم عامل پیش فرض iOS نصب شده روی آیفون ایکس اپل مقدار شارژ باتری باقی مانده گوشی به صورت درصد نشان داده نمیشود و این موضوع برای خیلی از کاربران آزاردهنده است. در آیفون های قدیمی اپل بعد از اینکه تغییرات لازم توسط کاربر در این حالت که اصطلاحا به آن حالت ادیت آیکون های هوم اسکرین گفته میشود انجام شد، با فشردن دکمه هوم حالت مذکور غیر فعال میگشت اما در آیفون ایکس و آیفون های جدیدتر اپل که دکمه هوم ندارند ممکن است کاربر برای خروج از خالت ادیت آیکون اسکرین های گوشی با مشکل رو به رو شود. با انتخاب این گزینه تغییرات شما ذخیره میشوند و از حالت ادیت خارج خواهید شد. هرچند این تغییرات موجب به معلق شدن برخی از برنامههای مهم شد. این تکنولوژی کمک میکند تا مقدار پارچهی مورد نظر طبق الگوی هندسی خاص متناسب با اندام اندازهگیری شود. در ایفون X این قابلیت وجود دارد که شما شماره اضطراری را تعریف کرده و در شرایط خاص خیلی سریع و بدون نیاز به اجرای بخش دایلر (Dialer) یا همان شمارهگیر گوشی بتوانید با آن شماره اضطراری مورد نظرتان تماس بگیرید.

درست است که به راحتی نمیتوان فیس آیدی را دور زد اما اگر کسی آیفون شما را در مواقع خاص مثل زمانی که در خواب هستید، رو به روی صورتتان بگیرد به راحتی آنلاک نمایشگر گوشی انجام میشود! گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) از میکروفون دو کانالِ استریو بهروز شده همراه با سیستم اسپیکر جدید لغو کننده نویز خود موجب شده تا از کیفیت صدای سه بعدی استریو این محصول مطمئن شوید و صدای نویز پس زمینه نیز به خوبی کاهش یابد. اپل توی این نسل آیفون هاش دست به تغییرات بنیادی و بزرگی زد که واقعا بی نظیر بود. در این شرایط درست مثل عکس فوق یک لیست از اپلیکیشن هایی نمایان میشود که روی گوشی شما نصب هستند و امکان استفاده از Face ID را دارند. منوی کنترل سنتر در واقع یک منوی تنظیمات سریع است که امکان انجام کارهای گوناگون مثل تغییر شدت نور نمایشگر، روشن یا خاموش کردن وای فای، فعالسازی یا غیر فعال کردن حالت پرواز و خیلی ویژگی های دیگر را میدهد. یکی از جالب ترین قابلیت هایی که توصیه میکنیم در هر گوشی از آن استفاده کنید مربوط به امکان روشن کردن صفحه نمایش با دو مرتبه لمس آن میشود.