FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
اپل پیش از روز زمین در گزارش سالانه خود از پیشرفت زیست محیطی یاد می کند
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
در اینجا نکات مهم این گزارش آمده است:
برای همه جزئیات، گزارش کامل پیشرفت زیست محیطی 2023 اپل را ببینید.
با یک اینفوگرافیک تعاملی، اپل جزئیات طرح کلی خود برای پیشرفت زیست محیطی در سال 2022 را شرح می دهد:
- بهبود
- بیش از 40000 تن زباله الکترونیکی در سال 2022 به بازیافت هدایت می شود.
- مواد
- 20 درصد از کل مواد ارسال شده در محصولات در سال گذشته از منابع بازیافتی تهیه شده است.
- انجام دادن
- بیش از 250 تامینکننده، که بیش از 85 درصد از هزینههای تولید مستقیم ما را تشکیل میدهند، متعهد شدهاند که از 100 درصد برق تجدیدپذیر برای تولید اپل استفاده کنند.
- ارسال
- با طرح جدید حمل و نقل ما، انتشار گازهای گلخانه ای هوم پاد (نسل دوم) را تا 80 درصد کاهش داد.
- استفاده از محصول
- کاهش بیش از 70 درصدی در میانگین مصرف انرژی محصول از سال 2008.
لیزا جکسون، معاون محیط زیست، سیاست و ابتکارات اجتماعی اپل، گزارش را با برخی از افکار و افکار در مورد سفر سال 2030 این شرکت به سمت بیطرفی کربن باز میکند.
اپل امروز گزارش پیشرفت زیست محیطی 2023 را در صفحه اصلی خود با شعارهای “پشت هر محصول، طرحی برای محیط زیست است” و “نوآوری در هر مرحله” ارائه می دهد. با کلیک بر روی پیوند صفحه اصلی “مشاهده پیشرفت ما” شما را به یک میکروسایت محیطی به روز می برد.
می توانید در صفحه محیطی اپل به هر جنبه عمیق تر بپردازید. اما عمیقترین غواصی در گزارش 100 صفحهای پیشرفت زیستمحیطی اپل در سال 2023 است.
در اوایل این ماه، اپل بهروزرسانی پیشرفت خود را برای خنثی شدن کربن تا سال 2030 به همراه برخی از روشهای سبز و کارآمد در عملیات تجاری خود به اشتراک گذاشت. اکنون پیش از روز زمین در 22 آوریل، اپل گزارش پیشرفت زیستمحیطی 2023 خود را به اشتراک گذاشته است که به طور کامل نحوه عملکرد خود را برای سال 2022 و مسیر پیشروی آن به سمت بیطرفی کربن را نشان میدهد.
تعهد ما به خنثی شدن کربن تا سال 2030، هر کاری را که انجام می دهیم هدایت می کند. هر محصول اپل با انرژی پاک و حتی بیشتر از مواد بازیافتی و تجدید پذیر ساخته خواهد شد. زیرا زمین منتظر نخواهد ماند و ما نیز منتظر نخواهیم بود.
در گزارش امسال، جزییترین پرترهای را خواهید دید که امروز کجا هستیم و به کجا میرویم. این تصویر بزرگ است: از سال 2015، ما انتشار گازهای گلخانه ای خود را بیش از 45٪ کاهش داده ایم. ما این کار را در حالی انجام دادیم که بیشتر از قبل به کاربران اپل دسترسی پیدا کردیم. و با انجام این کار، ما نشان دادیم که انتخاب بین یک تجارت پررونق و یک سیاره مرفه یک انتخاب اشتباه است.