تیم کوک با افتتاح دومین فروشگاه، به PM Modi وعده مشاغل بیشتری در هند می دهد

با توجه دوره اقتصادیکوک همچنین با اشوینی وایشناو وزیر اتحادیه و راجیو چاندراسهکار وزیر الکترونیک و کامپیوتر در جریان سفر خود به دهلی نو گفتگو کرد. این گزارش می‌گوید که کوک قول داده است که مشاغل جدید را در هند ادامه دهد، زیرا این شرکت در کشور توسعه می‌یابد.

اپل امید زیادی به تجارت خود در هند دارد، هم از نظر فروش محصول و هم در تولید. دو فروشگاه خرده‌فروشی جدید برای مدت طولانی در حال کار بوده‌اند و احتمالاً در آینده موارد بیشتری وجود خواهند داشت.

اپل به سرمایه گذاری در هند با گسترش عمده امکانات تولید و تولید ادامه می دهد. در این هفته، این شرکت همچنین اولین دو فروشگاه خرده فروشی خود را در کشور افتتاح می کند. اپل اپل BKC را روز سه شنبه در بمبئی افتتاح کرد، در حالی که اپل ساکت فردا در دهلی نو افتتاح می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

پختن در توییتر منتشر شد چهارشنبه پس از دیدار با مودی. کوک گفت: “ما دیدگاه شما را درباره تاثیر مثبتی که فناوری می تواند بر آینده هند داشته باشد به اشتراک می گذاریم.” “از آموزش و توسعه دهندگان گرفته تا تولید و محیط زیست، ما متعهد به رشد و سرمایه گذاری در سراسر کشور هستیم.”

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در حالی که در هند برای جشن افتتاحیه دو فروشگاه خرده فروشی اول در این کشور بود، از نارندرا مودی، نخست وزیر هند نیز دیدن کرد. در جلسه ای که روز چهارشنبه برگزار شد، کوک بر تعهد اپل به هند تاکید کرد و قول داد که سرمایه گذاری در این کشور ادامه یابد.