اپل کهنه کار مهندسی سخت افزار را به ریویان از دست داد


بر اساس گزارشی که منتشر شده است، دی جی نووتنی، کهنه کار اپل، شرکت را برای یک نقش جدید در Rivian ترک می کند بلومبرگ. نووتنی، معاون مهندسی سخت‌افزار، نزدیک به 25 سال را در اپل گذراند و روی چندین نسل از آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و غیره کار کرد.

نووتنی دومین مدیر اجرایی اپل است که در این ماه راهی ریوین می شود. اوایل این ماه، فاش شد که Jonas Reinke، رئیس بخش محصولات خودرو، تحرک و خدمات اپل، اپل را ترک کرده و به عنوان معاون مدیریت محصول به Rivian ملحق شده است.

امروز بلومبرگ در این گزارش آمده است که Novotney معاون ارشد برنامه های خودرو در Rivian خواهد شد و مستقیماً به مدیر عامل RJ Scaringe گزارش می دهد. نووتنی در یادداشتی که روز جمعه خروج خود را اعلام کرد، نوشت:

«محصولات عالی همان کاری است که ما بهترین کار را انجام می دهیم و من بسیار خوش شانس بوده ام که بخشی از تیم های شگفت انگیزی هستم که همه چیز از iPod، iPhone، iPad، Watch و غیره را توسعه داده اند. اپل زندگی من بوده است، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که به راه خود ادامه دهم و به ایجاد خط تولید جدید کمک کنم.

در این گزارش، نووتنی به عنوان یک ستوان ارشد بسیاری از مدیران مهندسی سخت افزار شرکت توصیف شده است.

نووتنی علاوه بر کار بر روی محصولاتی مانند آی‌پاد، آیفون، آی‌پد و اپل واچ، مدتی را نیز روی تیم خودروهای الکتریکی پروژه تایتان اپل کار کرده است. بر اساس گزارش امروز، اخیراً، نووتنی «یکی از مدیران ارشد مسئول توسعه دستگاه‌های خانگی آینده، از جمله برخی در حوزه‌های رباتیک و هوش مصنوعی» شده است.

دیگر خروج های اخیر از اپل:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی