نرخ بهره حساب پس انداز اپل کارت به 4.5 درصد افزایش یافت

[ad_1]

حساب پس انداز اپل کارت همچنان به افزایش نرخ بهره خود ادامه می دهد و آن را برای مشتریان جذاب تر می کند. اپل روز جمعه به کاربران اپل کارت اطلاع داد که پول آنها در حساب پس انداز اکنون 4.5 درصد سود دارد، دومین افزایش در همان ماه.

نرخ پس‌انداز از 4.25 درصد در دسامبر به 4.35 درصد در ابتدای ژانویه افزایش یافت و اکنون به 4.5 درصد رسیده است. برای حسابی بدون کارمزد مرتبط، این افزایش ها حساب را به طور قابل توجهی با بازار گسترده تر حساب پس انداز پربازده رقابتی تر می کند.

با موجودی 1000 دلاری، سود 4.5 درصد به این معنی است که پول شما پس از یک سال نگه داشتن آن در حساب به 1045 دلار افزایش می یابد.

از زمان راه اندازی پس انداز، اپل فقط نرخ پس انداز را افزایش داده است. البته ادامه این روند تضمینی نیست. نرخ بهره بسته به اقدامات فدرال رزرو و وضعیت اقتصاد به طور کلی افزایش یا کاهش خواهد یافت. کاربران حساب پس انداز کارت اپل می توانند پول خود را در هر زمان به جای دیگری منتقل کنند.

مانند همه پیشنهادات اپل کارت، حساب پس انداز فقط در ایالات متحده موجود است.

در پشت صحنه، اپل با گلدمن ساکس به عنوان یک بانک مشارکت کننده برای اپل کارت و حساب پس انداز شریک است. با این حال، گلدمن ساکس در حال بررسی خروج از فعالیت های اعتباری مصرف کننده است. علیرغم قرارداد قراردادی با اپل که تا سال 2029 ادامه دارد، اپل فعال خواهد بود و در حال کار بر روی راه حلی برای خروج از گلدمن ساکس در حدود یک سال آینده است.

با این حال، مشتریان بالقوه حساب پس انداز اپل کارت نباید نگران تراکنش های پشت صحنه باشند. پول شما در هر شرایطی امن خواهد بود. برای آرامش بیشتر، به یاد داشته باشید که شرکت بیمه سپرده فدرال به دارندگان حساب تا سقف 250000 دلار به ازای هر سپرده گذار تضمین می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی