نرم افزار جایگزینی CarPlay جنرال موتورز شروعی فاجعه بار دارد

سپس ویلیامز روند عیب‌یابی را شرح می‌دهد، از جمله چندین راه‌اندازی مجدد مختلف (در حالی که به صفحه «شروع اندروید…» نگاه می‌کنید)، یک تماس تلفنی با GM، و برخی تحقیقات در Reddit.

در ابتدا، Blazer EV عالی بود. اما حدود 25 دقیقه بعد از گالیپولیس، مکث کوتاهی در صدای بلوتوث وجود داشت و سپس کل صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی خالی شد. گرمایش، سرمایش و کنترل‌های صدا همچنان کار می‌کردند، اما همه نمادها از دست رفته بودند. ادغام نقشه های گوگل در خوشه سنج هنوز مکان من را نشان می دهد، و من هنوز سرعت و برد داشتم، بنابراین متوجه شدم ماشین خوب است، و این فقط یک مشکل بود.

با این حال، تجربه شورولت بلیزر EV برای همه عالی نبود. دوستان ما در الکترک با تجربه مثبت تری همراه شد – حتی از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی جدید.

برخی از اولین بررسی‌های واقعی شورولت بلیزر EV مدل ۲۰۲۴ منتشر شده‌اند و مطمئناً به نظر نمی‌رسد که نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی «Ultifi» جنرال موتورز برای بهترین زمان آماده باشد.

به این فکر کردم که برگردم و ترک کنم. با این حال، به هر حال برای رسیدن به خانه به شارژ سریع DC نیاز دارم و به اولین توقف شارژ سریع DC خود بسیار نزدیک بودم. فقط ادامه دادن منطقی تر بود. بازنشانی همچنین مسیرهایی را که برای رسیدن به ایستگاه شارژ سریع گالیپولیس نیاز داشتم حذف کرده بود. برای افزایش آسیب، راهی برای وارد کردن مجدد مسیرها وجود نداشت زیرا صفحه اصلی اطلاعات سرگرمی کار نمی کرد. با عجله آدرس را به تلفنم وصل کردم و گوشی را در کنار دریچه های هوا قرار دادم و از طریق صفحه نمایش کوچک آیفون قدیمی خود به ایستگاه های شارژ سریع DC رفتم.

از 9to5Mac بگیرید

کوین ویلیامز در داخل خودروهای برقی:

نیک یکیکیان در ادموندز تجربه سیستم اطلاعات سرگرمی جنرال موتورز را که در یک حلقه راه اندازی مجدد بی نهایت گیر کرده است، توصیف می کند.

لازم نیست به شما یادآوری کنم که جنرال موتورز CarPlay را با خودروهای الکتریکی مدل 2024 خود کنار می‌گذارد. ما این اخبار را در سال گذشته به طور گسترده پوشش داده‌ایم و مرتباً به این نکته اشاره کرده‌ایم که ممکن است تصمیم چندان عاقلانه‌ای نباشد.

هر دو ادموندز و داخل خودروهای برقی مقالاتی که در این هفته منتشر شده‌اند، برخی از مشکلات اصلی خودروهای برقی شورولت بلیزر 2024 را برجسته می‌کنند. سرفصل‌های هر دو داستان تجربیات مربوطه را به خوبی خلاصه می‌کنند.

  • InsideEVs: شورولت بلیزر EV مدل 2024 مرا در روستایی ویرجینیا سرگردان کرد
  • ادموندز: شورلت بلیزر EV ما تنها پس از 2 ماه 23 مشکل دارد

20 دقیقه بعد در کنار جاده نشستم و در تالارهای گفتمان Lyriq و پست‌های Reddit پیمایش کردم، به این امید که راه حلی سریع وجود داشته باشد و بتوانم به جاده برگردم. توافق بر این است که در حالی که بازنشانی کار نمی کند، بسیاری از مشکلات مربوط به سرگرمی اطلاعاتی Lyriq زمانی که وسیله نقلیه به خواب عمیق می رود، حل شد و بسیاری از ماژول های پیچیده رایانه آن غیرفعال شد. این امر مستلزم دور شدن از یک وسیله نقلیه قفل شده برای حداقل پنج دقیقه است که در یک بزرگراه شلوغ امکان پذیر یا ایمن نبود.

داستان‌های کامل به انبوهی از مشکلاتی که هر دو سایت در رابطه با شورلت بلیزر EV دارند عمیق‌تر می‌کنند، که بسیاری از آنها نقص‌ها و خرابی‌های سخت‌افزاری هستند. با این حال، برای این داستان، من فقط بر روی برخی از شکایات مربوط به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید در خودرو که جایگزین CarPlay می شود، تمرکز می کنم.

با این حال، به نظر می رسد که جنرال موتورز امسال دست به کار شده و CarPlay را به کلی کنار گذاشته است. برخی از این حکایات تصویر بسیار بدی از وضعیت نرم افزار ارائه می دهند. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد، اما تا کنون این شرکت هیچ نشانه ای مبنی بر تغییر تصمیم خود نشان نداده است.

سفر اخیر از لس آنجلس به سن دیگو – برای شرکت در یک رویداد رسانه ای برای Blazer EV، به اندازه کافی عجیب – بدون حادثه آغاز شد. اما سپس سوئیچ های پنجره از کار کردن خودداری کردند. و سپس صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی کاملا ذوب شد، در یک حلقه بی نهایت خاموش گیر کرد، دوباره روشن شد، نقشه ای را در مرکز اقیانوس آرام نشان داد و دوباره خاموش شد. این کار را کرد تا اینکه از بزرگراه پیاده شدیم و دوباره ماشین را روشن کردیم. بعد از ریست همه چیز خوب بود اما یک ساعت بعد دوباره این اتفاق افتاد.

تلاش جنرال موتورز برای استدلال اینکه کنار گذاشتن CarPlay باعث می‌شود مردم هنگام رانندگی کمتر از تلفن‌هایشان استفاده کنند را به خاطر دارید؟ چیزهای خنده دار. من هم دوست دارم 20 دقیقه را در کنار جاده صرف عیب یابی نرم افزار ماشینم کنم. خیلی مطمئن

آیا ممکن است برخی از این مشکلات نرم افزاری ناشی از مشکلات سخت افزاری اساسی باشد؟ آره. آیا پشتیبانی از یک سیستم سرگرمی بالغ و پایدار مانند CarPlay احتمالاً برخی از این مشکلات را حل می کند؟ و بله.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی