حساب پس انداز اپل کارت اولین افزایش نرخ بهره خود را از زمان راه اندازی دریافت کرد

مثلا گلدمن ساکس APY 4.50٪ را ارائه می دهد از طریق حساب پس انداز داخلی مارکوس خود. برای دریافت از این لینک استفاده کنید 1% اضافی برای سه ماه اول افتتاح حساب شما.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

علاوه بر واریز روزانه نقدی مستقیم به حساب پس انداز، کاربران اپل کارت می توانند با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود، پول اضافی را نیز واریز کنند. سود روزانه مرکب و در پایان ماه پرداخت می شود.

اپل و گلدمن ساکس اولین افزایش نرخ بهره را برای حساب پس انداز اپل کارت اعلام کردند. از امروز، مشتریان اکنون از بازدهی سالانه 4.25 درصدی برخوردار خواهند بود، از 4.15 درصدی که از زمان ارائه شده است. پلتفرم در ماه آوریل راه اندازی شد.

در مورد حساب پس انداز اپل کارت در ما بیشتر بیاموزید راهنمای دقیق در اینجا

حساب پس انداز اپل کارت به طور انحصاری در دسترس کاربران اپل کارت است. وقتی با Apple Card خود جوایز نقدی روزانه دریافت می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که به طور خودکار آن پول را به حساب پس‌انداز برنامه کیف پول واریز کنید.

اپل افزایش نرخ بهره را در یک پیام فشار ارسال شده برای کاربران حساب های پس انداز اپل کارت عصر چهارشنبه اعلام کرد. 4.25% APY بسیار بهتر از میانگین صنعت است، اما همچنان از برخی دیگر از حساب های پس انداز پربازده پایین تر است.

9to5Mac توسط CardPointers پشتیبانی می شود: CardPointers را به صورت رایگان دانلود کنید و با کارت های اعتباری خود درآمد بیشتری کسب کنید. میانگین کاربر CardPointers بیش از 750 دلار صرفه جویی می کند در سال. 9to5Mac خوانندگان می توانند 50٪ صرفه جویی کنند در برنامه های سالانه و مادام العمر CardPointers Pro و دریافت یک کارت پس انداز 100 دلاری، به طور موثری به روز رسانی مادام العمر رایگان.

نرخ بهره حساب پس انداز اپل کارت افزایش یافت