او می گوید: «اینجاست که هیجان انگیز می شود. شما یک ایده دارید – که ثابت نشده و حل نشده است، زیرا یک ایده حل شده یک محصول است – و تنها چیزی که در مورد ایده قابل لمس است، مشکلات است. وقتی کسی می گوید ممکن نیست، و تنها چیزی که به شما نشان داده می شود این است که چرا ممکن نیست، باید متفاوت فکر کنید و رفتار کنید. [You have to say]از جای شجاعت، من معتقدم که ممکن است.
هنوز قلمروی آشنا در این جملات وجود دارد “طراحی در مورد نحوه عملکرد یک محصول است، نه فقط ظاهر آن”، اگرچه چیزی وجود دارد که قبلاً هرگز نشنیده بودم.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
در سال 1990 آیو شریک یک آژانس جدید در لندن به نام Tangerine شد. او که توسط استاندارد ایدهآل برای توسعه طرحهای حمام سرامیکی مورد استفاده قرار گرفت، تحقیقات تاریخی گستردهای انجام داد و نمونههای اولیه بیشماری را خلق کرد، اما پیشنهادات نهایی او برای تولید بسیار دشوار تلقی میشد.
یک چیز شگفتانگیز در مورد رویکرد آیو این است که مکالمه، به جای طرح، نحوه شروع یک پروژه است. اندیشیدن – سپس صحبت از این فکر – ماده خامی است که او با آن کار می کند. آیو می گوید: «زبان بسیار قدرتمند است. “چه [I say] من می خواهم یک صندلی طراحی کنم، فکر کنید چقدر خطرناک است. چون همین الان گفتی صندلیتو فقط به هزار ایده نه گفتی
Jony Ive در مورد مواد و این واقعیت صحبت می کند که اگر به جنبه های عملی تولید انبوه طرح خود توجه نکنید، نمی توانید خود را یک طراح صنعتی بدانید. او اغلب از ساختن اشیا با دست در کارگاه پدرش صحبت می کرد و خود را یک صنعتگر می دانست، اما در این قطعه نشان می دهد که هنوز باید درس ساخت را به سختی یاد بگیرد.
البته رابطه او با استیو همراه با سفر معمول محصولاتی که برای اپل طراحی کرده و نقش او در طراحی محوطه اپل پارک پوشش داده شده است. همه اینها زمین آشناست.
جانی آیو، مدیر سابق طراحی اپل، نسبتاً به ندرت با مطبوعات صحبت می کند، و به نظر واضح است که یک دلیل این است که او همیشه سوالات یکسانی را می پرسد و در نهایت داستان های مشابهی را تعریف می کند.
برای من معنادار است. ما در دنیایی زندگی میکنیم که در آن مطلقها بر تفاوتهای ظریف چیره میشوند، جایی که بلندترین صداها بیشتر از باهوشترین صداها مورد توجه قرار میگیرند، جایی که مردم آنهایی را که نظراتشان با نظرات خودشان متفاوت است را طرد میکنند. اگر واقعاً در مورد دیگران و سایر دیدگاه ها کنجکاو باشیم، فقط می تواند درک بهتری ایجاد کند و درگیری کمتری ایجاد کند.
او میگوید: «وقتی مردم کاملاً کنجکاو نیستند، میترسم و منزجر میشوم. “این ریشه بسیاری از ناکارآمدی ها و درگیری های اجتماعی است.
عکس: چگونه آن را خرج کنیم
من هم عاشق کنجکاوی آیو هستم.
Lipsky-Karaz در مشاوره طراحی خود، LoveFrom، میگوید که تأثیر اپل واضح است.
اما برخی از مصاحبه ها کمی بیشتر را آشکار می کند، همانطور که در آخرین ملاقات او با مجله WSJ دستیار سردبیر الیزا لیپسکی-کاراس…
در LoveFrom، گروه خلاق مستقر در سانفرانسیسکو که من با همکاری نیوزون در سال 2019 تأسیس کردم، دفاتر در مقایسه با Apple Park کوچک هستند، اما به همان اندازه باز هستند. (در همان سالی که او شرکت را تأسیس کرد، از اپل استعفا دادم و گفتم که احساس مسئولیت میکند تا کاری مهم انجام دهد و از آموختههایش برای حل مشکلات جدید استفاده کند.) هیچ دیوار جداکنندهای وجود نداشت که فضا را تقسیم کند. دفتر مملو از گفتگوهایی است که گاهی اوقات در دفتر آیو دور از میزش، رستوران های خواهر کوتوگنا و کوئینس ادامه می یابد.
بقایای محرمانه بودن انتشار اپل باقی مانده است، نمونه هایی که برای مشتریان طراحی شده اند یا برای محصولاتی که من ممکن است به طور مستقل معرفی کنم – در روکش های جیر سفارشی پیچیده شده اند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
در بازی طولانی آشنایی زیادی وجود دارد که دوره های قبل، حین و بعد از اپل را پوشش می دهد.