افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در سانفرانسیسکو، پس از بازدید از اپل


دفتر جدید اتحادیه اروپا در سانفرانسیسکو افتتاح شد که هدف آن برقراری ارتباط بهتر با غول های فناوری ایالات متحده در مورد قوانین جدید ضد انحصار است.

این به دنبال بازدید قبلی اعضای پارلمان اروپا از تعدادی از غول های فناوری ایالات متحده از جمله اپل، گوگل و متا صورت می گیرد.

افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در سانفرانسیسکو

جمهوری سیلیکون گزارش ها:

اتحادیه اروپا رسما دفتر جدید خود را در سانفرانسیسکو افتتاح کرد تا با شرکت های فناوری مستقر در ایالات متحده ارتباط برقرار کند و روابط بین اقیانوس اطلس را در فضای دیجیتال بهبود بخشد.

هدف این دفتر که در ابتدا با کنسولگری ایرلند همکاری داشت، تقویت همکاری اتحادیه اروپا و ایالات متحده در دیپلماسی دیجیتال و تقویت توانایی اتحادیه اروپا برای برقراری ارتباط با بازیگران عمومی و خصوصی مانند سیاست گذاران، رهبران تجاری و جامعه مدنی در فناوری است. بخش

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی گفت: افتتاح دفتر سانفرانسیسکو به تعهد اتحادیه اروپا برای تقویت همکاری فناوری فراآتلانتیک و ایجاد تحول دیجیتال جهانی بر اساس ارزش ها و استانداردهای دموکراتیک پاسخ می دهد. […]

این دفتر به دنبال ارتقای استانداردها و فناوری های اتحادیه اروپا، سیاست ها و مقررات دیجیتال خواهد بود. همچنین به دنبال تقویت همکاری با سهامداران ایالات متحده از جمله بسیاری از شرکت های فناوری واقع در سیلیکون ولی همسایه خواهد بود.

این دفتر توسط جرارد دو گراف، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا که نقش مهمی در قانون بازارهای دیجیتال و قانون خدمات دیجیتال ایفا کرده است، اداره خواهد شد. این قوانین مهم که در ژوئیه تصویب شد، با هدف محدود کردن قدرت فناوری بزرگ و ایمن‌تر کردن اینترنت است.

اپل توسط قانون ضد تراست اتحادیه اروپا تهدید شد

اپل زمانی کمتر ترسی از قوانین فنی اتحادیه اروپا داشت که در ابتدا بر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر تمرکز داشت. با این حال، دامنه قانون بازارهای دیجیتال (DMA) به اپل، مایکروسافت و سایر غول‌های فناوری از دیدگاه ضدتراست گسترش یافته است.

بزرگترین تهدیدی که توسط DMA برای اپل ایجاد می‌شود این است که می‌تواند شرکت را مجبور کند یا به فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث اجازه دهد تا با فروشگاه‌های اپلیکیشن خود رقابت کنند و یا اجازه دهد برنامه‌های iOS در کنار هم قرار گیرند. در واقع، اروپا بازار iOS را متفاوت از دادگاه ایالات متحده که به شکایت Epic رسیدگی کرد، تعریف می کند.

دادگاه ایالات متحده حکم داده است که سازنده آیفون “موقعیت غالب” در فروش برنامه های گوشی های هوشمند ندارد، بنابراین می تواند به هر کسی که می خواهد یک فروشگاه برنامه رقیب راه اندازی کند، نه بگوید. با این حال، تنظیم کننده های اروپایی نظر متفاوتی دارند.

نظر آنها این است که بازار مربوطه برای «اپلیکیشن‌های iOS» است و در اینجا اپل انحصار 100 درصدی فروش و توزیع آنها را دارد. جدا از موارد لبه، هیچ راهی برای یک توسعه دهنده برای انتشار یک برنامه iOS بدون فروش آن از طریق اپ استور وجود ندارد.

گرفتن 9to5Mac

قبلاً اشاره کردیم که پیامدهای دقیق DMA نامشخص است:

مطمئناً اپل باید به توسعه دهندگان اجازه دهد از پلتفرم های پرداخت شخص ثالث استفاده کنند و/یا آنها را به گزینه های پرداخت جایگزین برای مواردی مانند اشتراک هدایت کنند. این یک مقدار کمی کمتر مطمئن است که فروشگاه های برنامه های رقابتی یک الزام خواهند بود، اگرچه به نظر می رسد که قطعاً این هدف روشن است.

موضع نهایی در این مورد هر چه باشد، سوال دوم مطرح شد: آیا اتحادیه اروپا منابع کافی برای اجرای موثر قانون را دارد؟ با این حال، استقرار دفتری در ایالات متحده قطعاً نشان دهنده قصد روشن برای انجام این کار است.

البته اتحادیه اروپا فقط می تواند فعالیت های اپل را در 27 کشور عضو اروپایی تنظیم کند، اما قوانین ضد انحصار ایالات متحده باید موضع مشابهی داشته باشند. سازنده آیفون در حال حاضر کمی نفس می کشد، زیرا به نظر می رسد رأی گیری به این زودی ها برگزار نخواهد شد. با توجه به دستاوردهای احتمالی جمهوری خواهان در آینده، این قانون ممکن است تضعیف یا به کلی کنار گذاشته شود.

با این حال، درخواست تجدیدنظر اپل علیه اپیک گیمز ماه آینده بررسی خواهد شد و وزارت دادگستری و 35 دادستان کل ایالتی از اپیک حمایت می کنند.

عکس: Umer Sayyam/Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی