«جلسات با مخاطبان اسیر» به معنای جلساتی است که کارکنان به عنوان بخشی از وظایف خود ملزم به حضور در آنها هستند، مانند جلسات توجیهی صبحگاهی. استفاده از جلسات حضور اجباری برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه توسط یک شرکت غیرقانونی است.
اپل متهم به “روش های کار ناعادلانه” است – اصطلاح قانونی برای نقض قانون ملی روابط کار، که شرکت ها را از دخالت در تشکیل یا سازماندهی اتحادیه منع می کند.
ما ابتدا متوجه شدیم که کارکنان خردهفروشی در ماه فوریه در حال برنامهریزی برای تشکیل اتحادیه بودند، زمانی که طبق گزارشها، گروههایی در دو فروشگاه اسنادی را آماده کردند تا با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامهریزی، به هیئت ملی روابط کار تشکیل دهند. نگرانی اصلی این است که دستمزدها با تورم مطابقت نداشته است، اگرچه کارگران همچنین نگران طیف وسیعی از مسائل مربوط به شرایط کار هستند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
Engadget گزارش می دهد که کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) یک شکایت را به نمایندگی از کارمندان فروشگاه اپل در آتلانتا و شکایت دوم را در مورد فروشگاه مرکز تجارت جهانی ثبت کردند.
این اتحادیه غول فناوری را به نقض چندین قانون کار فدرال در فروشگاه پرچمدار مرکز تجارت جهانی متهم می کند. در این شکایت آمده است که اپل از کارگران فروشگاه WTC در مورد “فعالیت های هماهنگ محافظت شده” آنها سؤال کرده است. اپل همچنین بر این فعالیتها نظارت میکرد، یا حداقل کارمندان را فریب میداد تا فکر کنند تحت نظر هستند. […]
کارگران ارتباطات آمریکا نیز به نمایندگی از کارگران فروشگاه کامبرلند مال، شکایتی علیه اپل ارائه کردند. [accusing] این شرکت برای برگزاری جلسات اجباری با مخاطبان اسیر در مورد انتخابات اتحادیه آتی برای سایت آتلانتا.
ما شاهد شروع رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار Grand Central Terminal اپل در نیویورک، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان بودیم. به دنبال آن حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد.
این گروه گفت که اپل به طور غیرقانونی قانونی را در فروشگاه اجرا کرده است که کارمندان را از ارسال آگهی های اتحادیه در محل کار در طول تعطیلات خود منع می کند. علاوه بر این، او غول فناوری را به برگزاری سخنرانیهای «مخاطبان اسیر» متهم میکند تا آنها را از تشکیل اتحادیه بازدارد. […]
CWA گفت اپل همچنین مطابق با ارزش های ادعایی خود عمل نمی کند.
دومین اتهام سرنگونی اتحادیه اپل علیه این شرکت مطرح شد که این شرکت چندین قانون فدرال را در فروشگاه مرکز تجارت جهانی نقض کرده است.
فعالیتهای شکست اتحادیههای اپل در بهترین زمانها ظاهر خوبی نخواهد داشت، اما این واقعیت که اپل اکنون متهم است که به اندازه کافی قانون را زیر پا گذاشته است، تنها به خطرات میافزاید.
ما قبلاً پیشنهاد کرده بودیم که اپل به جای رویکرد خصمانه، رویکردی مشارکتی برای سازماندهی جنبش ها داشته باشد. این هم از نظر روحیه کارکنان و هم از منظر روابط عمومی بهترین اقدام شرکت خواهد بود.
اپل با توزیع نکات ضد اتحادیه به مدیران پاسخ داد، که در آن پیشنهاد شد – از جمله موارد دیگر – که اتحادیهسازی میتواند به کاهش فرصتهای ارتقا منجر شود.
اتهام قبلی نقض قانون ملی روابط کار مربوط به واکنش اپل به سازماندهی تلاشها در فروشگاه اپل در آتلانتا…
زمینه
کارگران خردهفروشی اپل در سرتاسر کشور خواستار صدایی در محل کار و جایگاهی پشت میز هستند. متأسفانه، و در تضاد با ارزش های اعلام شده خود، اپل مانند یک شرکت معمولی آمریکایی با تاکتیک های سنگینی که برای ارعاب و اجبار کارگران طراحی شده است، پاسخ داده است. بهترین کاری که اپل می تواند انجام دهد این است که به کارگران اجازه دهد خودشان انتخاب کنند که آیا اتحادیه می خواهند یا نه. هنگامی که از مواردی که اپل قوانین کار را نقض می کند مطلع می شویم، قصد داریم شرکت را پاسخگو کنیم و به کارگران کمک کنیم تا از حقوق خود تحت قانون دفاع کنند.