اپل چک های اعتباری و وام های Apple Pay Later را رسیدگی خواهد کرد

در سال 2019، اپل شروع به ارائه اقساط بدون بهره به صاحبان اپل کارت کرد که آیفون جدید خریداری می کنند. این پیشنهاد سپس به سایر محصولات نیز تعمیم داده شد، اما به Apple Store و Apple Card محدود می شود. با Apple Pay Later، هر کاربر Apple Pay در ایالات متحده می تواند در هر فروشگاهی به صورت اقساطی پرداخت کند.

اپل روز دوشنبه سرویس جدید «Apple Pay Later» را معرفی کرد که به کاربران iOS امکان پرداخت اقساطی را از طریق گزینه ای در اپلیکیشن Wallet می دهد. حال با توجه به الف بلومبرگ گزارش، اپل وام را به تنهایی و بدون یک بانک شریک مدیریت خواهد کرد.

البته، همانطور که گزارش اشاره می کند، شرکای اپل مانند گلدمن ساکس و مسترکارت همچنان “نقش کوچک” را در برنامه جدید Apple Pay Later حفظ خواهند کرد زیرا اپل منشور بانکی ندارد.

همچنین گزارش شده است که این شرکت تجزیه و تحلیل تقلب، پاداش و سیستم محاسبه سود خود را توسعه داده است. اپل با تقریباً 200 میلیارد دلار پول نقد و سود کلان در هر سه ماهه، مطمئناً یکی از معدود شرکت‌هایی در جهان است که منابع کافی برای ارائه خدمات مالی خود را دارد.

درباره Apple Pay بیشتر بدانید

به طور خاص، این شرکت از شرکت تابعه خود Apple Financing LLC برای بررسی اعتبار و تصمیمات وام برای سرویس جدید استفاده خواهد کرد، زیرا این شرکت تابعه دارای کلیه مجوزهای لازم برای انجام برخی خدمات بانکی است. تا پیش از این، تمام خدمات مالی ارائه شده توسط اپل، مانند اپل کارت و اپل کش، توسط بانک های شخص ثالث مانند گلدمن ساکس پشتیبانی می شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اپل، این یک گام بزرگ در جهت کاهش اتکای خود به سایر شرکا برای خدمات خود است. اوایل امسال، بلومبرگ قبلاً در مورد پروژه “Breakout” اپل گزارش شده بود که هدف آن ارائه کلیه پردازش های پرداخت و زیرساخت های مالی در داخل است.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: