هاب های HomeKit در iOS 16 به HomePod و Apple TV محدود می شوند

اپل می‌گوید پشتیبانی از Matter «آخر امسال» ارائه خواهد شد.

Matter یک استاندارد جدید اتصال به خانه هوشمند است که به لوازم جانبی سازگار اجازه می دهد تا در همه پلتفرم ها به طور یکپارچه با هم کار کنند. Matter به شما امکان می‌دهد از میان لوازم جانبی خانه هوشمند سازگارتر انتخاب کنید و آنها را با برنامه Home و Siri در دستگاه‌های اپل کنترل کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در واقعیت، این مورد برای اکثر کاربران iPad صادق نیست. آی‌پدها مانند آیفون‌ها خانه را ترک می‌کنند و همیشه مانند Apple TV یا HomePod به برق متصل نیستند. به این دلایل، استفاده از Apple TV یا HomePod به عنوان هاب HomeKit تجربه بسیار قابل اعتمادتری نسبت به استفاده از iPad است.

درباره HomeKit در iOS 16 بیشتر بدانید

اپل امسال با iOS 16 تاکید مجددی بر HomeKit کرد و یک برنامه Home کاملاً بازطراحی شده را قبل از راه اندازی قریب الوقوع استاندارد Matter به ارمغان آورد. یکی از جنبه های کلیدی HomeKit داشتن یک هاب خانگی است که ویژگی هایی مانند کنترل خارج از خانه، اتوماسیون و غیره را امکان پذیر می کند.

وب‌سایت اپل می‌گوید برنامه جدید Home و ویژگی‌های مرتبط در iOS 16 و iPadOS 16 به Home Hub از جمله اشتراک‌گذاری خانه و دریافت اعلان‌های Home نیاز دارند. همراه با این، اپل همچنین توضیح می دهد که چه چیزی به عنوان یک هاب خانگی به حساب می آید و بیان می کند: “فقط Apple TV و HomePod به عنوان هاب خانگی پشتیبانی می شوند.”

تغییر اصلی HomeKit در iOS 16 و iPadOS 16 یک برنامه کاملاً جدید Home است که دارای طراحی ساده تر برای پیمایش، سازماندهی و کنترل است. این شامل یک “نمای کل خانه” جدید است که تمام اتاق ها و لوازم جانبی شما را در یک صفحه نمایش می دهد.

اپل توضیحی برای این تغییر ارائه نکرده است، اما برای افرادی که سعی کرده‌اند صرفاً به آی‌پد تکیه کنند تا به‌عنوان یک هاب خانگی HomeKit عمل کنند، نباید خیلی تعجب‌آور باشد. ایده هاب HomeKit این است که همیشه روشن است و همیشه به اینترنت خانگی شما متصل است.

اپل به طور سنتی به دستگاه‌های هوم پاد، اپل تی‌وی و آی‌پد اجازه می‌دهد تا به‌عنوان هاب خانگی کار کنند. با این حال، با عرضه iOS و iPadOS 16 در سال جاری، آیپدها دیگر به عنوان هاب خانگی پشتیبانی نخواهند شد.





Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اپل همچنین به ایجاد زمینه برای Matter، استاندارد خانه هوشمند چند پلتفرمی آینده ادامه می دهد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این بدان معناست که برای استفاده از ویژگی‌های HomeKit مانند کنترل خارج از خانه، اشتراک‌گذاری دسترسی به خانه، و تنظیم خودکارها، به یک هوم پاد، هوم پاد مینی یا هوم پاد نیاز دارید. Apple TV در شبکه خانگی خود (از طریق مرکز فنی).