در واقع، اپل قبلاً بنرهای اپل کارت را در فروشگاه های خرده فروشی خود نصب کرده است تا صرفه جویی های احتمالی را تبلیغ کند.
– اپل کارت (@AppleCard) 20 آگوست 2019
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
اپل حساب های زیادی برای بخش های خود مانند iTunes، Apple Music و App Store دارد. همچنین به نظر میرسد که امسال این سرمایهگذاریها را افزایش میدهد زیرا با Apple TV+ وارد دنیای محتوای اصلی میشود. علاوه بر نمایه شبکه اجتماعی Apple TV، نمایش صبحگاهی خود را دارد توییتر خود و اکانت های اینستاگرام.
در آینده، احتمالاً اطلاعات مربوط به پیشنهادات بازپرداخت نقدی تاجر جدید و غیره را به اشتراک خواهد گذاشت. اپل قبلاً با اوبر همکاری کرده بود تا در هنگام خرید سرویسهای Uber ridesharing و Uber Eats با استفاده از Apple Pay، 3% پاداش نقدی روزانه ارائه دهد. این شرکت گفت که در ماه های آینده با بازرگانان بیشتری شریک خواهد شد.
در برنامه Wallet زندگی می کند. و در کیف پول شما
در مورد اپل کارت بیشتر بدانید https://t.co/py9EN04GiQ.
برای سوالات پشتیبانی، تماس بگیرید @AppleSupport.اپل رابطه جالبی با شبکه های اجتماعی دارد. در برخی مناطق بسیار متصل است. به عنوان مثال، در حالی که او یک @سیب حساب شرکت، او هرگز از آن توییت نمی کند. در عوض، حساب @Apple فقط به عنوان وسیله ای برای ارائه تبلیغات در توییت های تبلیغ شده استفاده می شود. به نظر می رسد که او از توییتر تیم کوک در درجه اول برای اطلاعیه های سطح شرکت استفاده می کند.
اپل یک حساب کاربری در توییتر اختصاص داده شده به سرویس کارت اعتباری خود، Apple Card، راه اندازی کرده است. می توانید اکانت را دنبال کنید @AppleCard در توییتر.
الان شروع شده…@MichaelSteeber pic.twitter.com/pGvV249vHw
حالا نوبت اپل کارت است که به توییتر بپیوندد. در حال حاضر، این حساب تنها یک مورد را توییت کرده است تا در دسترس بودن Apple Card را برای همه مشتریان آیفون ایالات متحده اعلام کند.