بررسی: به دنبال گزینه ای ارزان برای ارتقاء وب کم مک بوک ایر هستید؟ Papalook PA552 را کشف کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کیفیت بین دوربین مک بوک ایر داخلی و دوربین پاپالوک قابل توجه است. در حالی که لاجیتک استریم کم (به نظر ما مراجعه کنید) به دلیل کیفیت و نرم افزار آن، مرجع از نظر وب کم های خارجی است دوربین پاپالوک یک گزینه کم هزینه عالی است هیچ نرم افزاری برای نصب وجود ندارد و این یک ارتقاء خارج از جعبه از نسخه داخلی است. مک بوک ایر وبکم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که در ابتدا از اینکه دوربین از USB-A استفاده می کند ناامید بودم، به سرعت متوجه شدم که این یک مزیت بود. مک بوک ایر تنها دارای دو پورت USB-C است و خرید هاب هایی که پورت های USB-C اضافی را نیز اضافه می کنند، گران است. از طرف دیگر، اضافه کردن a ارزان است آداپتور که یک پورت USB-C را می گیرد و آن را به HDMI، اترنت و چندین پورت USB-A تبدیل می کند. با استفاده از اتصال USB A، دوربین Papalook را می توان به یک آداپتور وصل کرد و سپس می توانیم از همان آداپتور برای اتصال تلویزیون از طریق HDMI یا لوازم جانبی USB اضافی استفاده کنیم. سپس می توانید از پورت USB-C دیگر برای شارژ استفاده کنید.

زمانی که من 2020 را مستقر کردم مک بوک ایر برای معلمان مدرسه من در اوایل سال جاری، بلافاصله مشخص شد که همه چیز در مورد این رایانه بهتر از رایانه های قبلی است، به جز یک چیز: دوربین. بنا به دلایلی، وب‌کم مک‌بوک ایر 2020 به‌طور قابل‌توجهی بدتر از وب‌کم مک‌بوک‌های قدیمی‌تر ما در سال 2017 است. از آنجایی که معلمان ما کارهای زیادی را با یادگیری مجازی انجام می‌دادند، من شکایت‌های متعددی دریافت کردم و می‌خواستم یک گزینه ارزان برای معلمان برای ارتقای دوربین خود داشته باشند. . مستقر شدیم در نگاه بابا PA552و این یک گزینه ارزان قیمت عالی برای ارتقاء وب کم است.

در بخش سخت افزاری، دوربین 1980p 30 فریم بر ثانیه و دو میکروفون با فناوری فیلتر نویز DSP را شامل می شود. در حالی که میکروفون مک بوک ایر قابل عبور است، میکروفون دوربین یک ارتقاء خوب است. وقتی شروع به آزمایش کردیم، نمی‌دانستم یک میکروفون در آن گنجانده شده است، که یک افزودنی عالی بود. همچنین از یک حلقه نور تشکیل شده است که با فشار دادن انگشت خود بر روی حلقه دوربین فعال می شود. سه سطح مختلف نور وجود دارد که به تجربه دوربین کمک زیادی می کند. به خصوص در شرایط کم نور، نور حلقه می تواند تفاوت را ایجاد کند.

دوربین Papalook دارای دو گزینه برای نصب است: می توان آن را در بالای صفحه قرار داد یا می توان آن را روی سه پایه قرار داد. معلمانی که از آن استفاده می کنند واقعاً گزینه استفاده از سه پایه را دوست دارند زیرا این امکان را به آنها می دهد تا کنترل دقیق تری بر ارتفاعی که در آن ضبط می کنند داشته باشند بدون اینکه نگران قرار دادن لپ تاپ خود روی انبوهی از کتاب ها و غیره باشند.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی