بررسی: قفل هوشمند Wi-Fi آگوست بهترین انتخاب برای کاربران HomeKit است

اتصال Wi-Fi قفل هوشمند آگوست Wi-Fi در درجه اول از طریق خود برنامه آگوست مفید است، که عملکرد و قابلیت اطمینان را بهبود می بخشد. با این حال، در نهایت، اگر پیاده‌سازی HomeKit آگوست سرانجام از طریق Wi-Fi به جای بلوتوث شروع به کار کند، خوب خواهد بود.

  • نکته اضافی: یکی از راه‌های جلوگیری از الزامات تأیید برای اتوماسیون‌های HomeKit قفل‌شده/قفل‌شده جغرافیایی این است که اتوماسیون geofence چیزی شبیه به چراغ را راه‌اندازی کند و سپس یک اتوماسیون جداگانه داشته باشد که قفل را بر اساس وضعیت نور فعال کند. اینجا بیشتر بیاموزید.

نتیجه گرفتن

در تابستان، آگوست از قفل هوشمند Wi-Fi جدید خود رونمایی کرد که به طور قابل توجهی کوچکتر از محصولات قفل هوشمند قبلی خود است و دارای اتصال WiFi داخلی است. همچنین پشتیبانی از HomeKit وجود دارد که برای هر لوازم جانبی خانه هوشمندی که این روزها استفاده می کنم ضروری است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طراحی و پیاده سازی

اوایل امسال وقتی جدیدترین نسل Smart Lock Pro را دریافت کردم، برای اولین بار سعی کردم آن را روی درب پشتی خود نصب کنم، اما برای من کار نکرد. درب پشتی من یک پنجره در وسط دارد که اطراف پنجره ها قالب بندی شده است. اندازه قفل باعث می‌شود گیره‌های پشتی روی قالب تاج پنجره کشیده شوند و مانع از قرار دادن آنها به درستی شوند.

قفل هوشمند وای فای آگوست 249.99 دلار قیمت دارد. این در واقع 30 دلار ارزان تر از قفل هوشمند است، اما 250 دلار هنوز هم قیمت گزافی برای خرید لوازم جانبی خانه هوشمند است.

آگوست سالهاست که نامی آشنا در صنعت قفل هوشمند بوده و یکی از محبوب ترین گزینه ها برای افرادی است که می خواهند بدون تعویض قفل موجود خود از مزایای قفل هوشمند بهره مند شوند.

نصب قفل هوشمند آگوست شامل Smart Lock Pro و Wi-Fi Smart Lock ساده است. پس از برداشتن صفحه از قفل موجود، به سادگی صفحه آگوست را سوار کرده و از دو گیره در پشت خود قفل آگوست استفاده می‌کنید تا آن را در جای خود محکم کنید.

فرآیند طراحی و نصب همه‌کاره، همراه با عملکرد محکم، قفل هوشمند وای فای آگوست را به یکی از بهترین قفل‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل می‌کند تا زمانی که بتوانید قیمت آن را توجیه کنید. این است در آمازون در دو رنگ سیاه و سفید موجود است.

قفل هوشمند Wi-Fi جدید دارای اتصال Wi-Fi داخلی است، در حالی که Smart Lock Pro قبلی به پل اتصال Wi-Fi جداگانه ماه آگوست نیاز داشت. برای کاربران HomeKit، این در واقع معنای زیادی ندارد زیرا قفل هوشمند Wi-Fi مانند نسل قبلی خود از طریق بلوتوث به HomeKit متصل می شود.

من از آگوست Smart Lock Pro در جلوی درب خود استفاده می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم قفل هوشمند Wi-Fi جدید را روی دری که به اتاق لباسشویی باز می شود قرار دهم. طراحی کوچکتر قفل هوشمند Wi-Fi، فراتر از جذابیت بصری آشکار، مزایای قابل توجهی در استفاده در دنیای واقعی دارد.

از آنجایی که قفل هوشمند Wi-Fi جدید به طور قابل توجهی کوچکتر از Smart Lock Pro است که جایگزین آن شده است، با وجود قالب گیری پنجره، کاملاً در جای خود محکم می شود. با این حال، درب پشتی من اکنون یک قفل جمعه نصب کرده است، بنابراین قفل هوشمند Wi-Fi جدید برای درب اتاق لباسشویی بود. داشته است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


از نظر عمر باتری، آگوست ادعا می کند که Wi-Fi Smart Lock برای 3-4 ماه کار می کند. انرژی آن توسط دو باتری لیتیومی CR123 تامین می‌شود که نسبت به باتری‌های AA استفاده شده در Smart Lock Pro راحت‌تر هستند، اگرچه این تغییر احتمالاً کمک زیادی به کوچک‌سازی با Wi-Fi Smart Lock کرده است.

می‌توانید قفل هوشمند Wi-Fi آگوست را از طریق برنامه آگوست در iOS، یا از طریق برنامه Home در iOS، iPadOS، Mac و Apple Watch یا با فرمان صوتی Siri کنترل کنید. در عمل، بهترین راه برای کنترل قفل، رویکرد ترکیبی با استفاده از هر سه روش است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نسخه Auto-Unlock برنامه آگوست در آزمایش من قوی بود و من هرگز متوجه باز شدن قفل آن در زمانی که نباید می شد، نشدم. البته، تصمیم در اینجا واقعاً به شما بستگی دارد، و اینکه آیا مزیت امنیتی اضافی استفاده از اتوماسیون های HomeKit ارزش این را دارد که مجبور باشید هر بار که اتوماسیون را به صورت دستی اجرا می کنید، ناراحت شوید.

در برنامه آگوست، توصیه می‌کنم ویژگی باز کردن قفل خودکار را تنظیم کنید، که به طور خودکار قفل درب را بر اساس موقعیت مکانی شما باز می‌کند. در حالی که می‌توانید اتوماسیون‌های مشابهی را در برنامه Home انجام دهید، HomeKit قبل از انجام هرگونه اتوماسیونی که شامل قفل‌های هوشمند می‌شود به تأیید نیاز دارد.

در ظاهر، اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که قفل هوشمند Wi-Fi جدید به طور قابل توجهی کوچکتر از Smart Lock Pro است. در واقع، آگوست ادعا می کند که قفل هوشمند Wi-Fi جدید 45 درصد کوچکتر از نسل قبلی خود است. بسیار قابل توجه است که آگوست توانست اندازه آخرین قفل هوشمند خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

اگر قبلاً صاحب Smart Lock Pro در ماه آگوست هستید، دلیل کمی برای ارتقاء به Wi-Fi Smart Lock جدید وجود دارد، مگر اینکه واقعاً به کوچک سازی نیاز داشته باشید. این امر به ویژه برای کسانی که از قفل های هوشمند آگوست عمدتاً از طریق HomeKit استفاده می کنند صادق است، زیرا بلوتوث در هر دو جهت استفاده می شود.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

بقیه مراحل راه اندازی Wi-Fi Smart Lock به همین سادگی است. هنگامی که قفل به صورت فیزیکی نصب شد، آن را در برنامه آگوست متصل می‌کنید، سپس آن را از طریق کد HomeKit که در داخل صفحه قفل وجود دارد، به برنامه Home اضافه می‌کنید.

کارایی

بزرگترین مزیت قفل هوشمند Wi-Fi این است که با قفل موجود شما سازگار است. این آن را برای افرادی که اجاره می‌کنند یا نمی‌خواهند قفل‌های خود را عوض کنند، گزینه ایده‌آلی است و فرآیند نصب را بسیار ساده‌تر می‌کند.