بررسی: Chipolo ONE Spot قیمت AirTags را با ادغام Find My قوی و طراحی قوی کاهش می دهد.

می توانستم دنیایی را ببینم که در آینده از هر دوی این محصولات استفاده کنم. من احتمالاً از Chipolo روی کلیدهایم استفاده خواهم کرد، اما AirTags در چمدان و کیف لپ تاپم استفاده خواهم کرد. به لطف ادغام برنامه Find My، آنها در کنار هم ظاهر می شوند. هر دو محصول دقیقاً همان چیزی را که ادعا می کنند انجام می دهند، بنابراین بستگی به این دارد که شما گزینه محکم تر (Chipolo) یا شیک تر (AirTags) را می خواهید. اکثر طرفداران اپل در نهایت هر دو را خواهند داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی نسخه Find My Chipolo ONE شبیه به آن است مدل های قبلی. اگر همه آنها را در یک ردیف قرار دهم، احتمالاً نمی توانید تشخیص دهید که کدام یک از برنامه Chipolo از طریق بلوتوث استفاده می کند و کدام یک به شبکه Find My متصل است.

Chipolo ONE Spot دارای رتبه IPX5 است (شرایط کم فشار مانند باران بر آن تأثیر نمی گذارد)، جایی که AirTag دارای رتبه IP67 در برابر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اگر قصد دارید آن را روی کلیدهای خود قرار دهید، ممکن است به دلیل طراحی محکم آن، محصول Chipolo را به جای AirTags انتخاب کنید. یک امتیاز، سوراخ کلید یکپارچه است، بنابراین برای اتصال آن به کلیدهای خود نیازی به خرید کیف ندارید. مانند AirTags، دارای یک باتری قابل تعویض توسط کاربر است تا بتوانید سال ها بدون نیاز به دور انداختن آن پس از اتمام باتری، از آن استفاده کنید.

جعبه گشایی Chipolo ONE Spot به شما یک دستورالعمل سریع و بسته بندی ساده می دهد. از آنجایی که محصول با برنامه Find My کار می کند، برای شروع نیازی به دانلود برنامه Chipolo ندارید. فقط Find My App را باز کنید، تب Items را انتخاب کنید و Add New Item را فشار دهید. هنگامی که برنامه جستجو می کند، دکمه Chipolo را فشار داده و نگه دارید تا فرآیند اتصال آغاز شود. پس از جفت شدن، این گزینه را خواهید داشت که آن را نامگذاری کنید و یک شکلک برای اختصاص دادن به آن انتخاب کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هر AirTag مجهز به تراشه U1 طراحی شده توسط اپل با استفاده از فناوری Ultra Wideband است که امکان جستجوی دقیق کاربران آیفون 11 و آیفون 12 را فراهم می‌کند. این فناوری پیشرفته می‌تواند فاصله و جهت AirTag را با دقت بیشتری تعیین کند. همانطور که کاربر حرکت می‌کند، Precision Finding ورودی‌های دوربین، ARKit، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ را ادغام می‌کند، سپس با استفاده از ترکیبی از بازخورد شنیداری، لمسی و بصری، آنها را به AirTag هدایت می‌کند.

به صراحت بگویم، برنامه Find My نمی‌تواند شما را دقیقاً به کلیدهای گمشده یا موارد دیگر راهنمایی کند، اما همچنان می‌توانید وقتی دستگاه در محدوده قرار گرفت، پینگ کنید. جدای از این ویژگی، Chipolo ONE Spot و AirTags از نظر نرم افزار یکسان هستند. هنگامی که هر دو با هم جفت شدند، به غیر از پشتیبانی از تراشه U1 برای ردیابی دقیق، بیشتر از عملکرد یکسانی لذت خواهید برد.

Chipolo ONE Spot می تواند باشد از پیش سفارش داده شده با قیمت 28 دلار یا می توانید یک بسته چهارتایی را با قیمت 90 دلار انتخاب کنید.

سوال بزرگ هنگام مقایسه Chipolo ONE Spot و AirTags این است که کدام معامله بهتر است. Chipolo ONE Spot 28 دلار است و AirTags 29 دلار است. هزینه AirTags شامل بند یا سوراخ کلید نمی شود که باعث افزایش هزینه ها می شود. از نظر نرم افزاری، تفاوت اصلی این است که AirTag شامل یک تراشه U1 است در حالی که Chipolo ندارد.

چند هفته پیش، اپل یک محصول جدید راه اندازی کرددستیار گواهینامه من را پیدا کنید” برنامه اکنون طراحی شده است تا به شرکت های شخص ثالث اجازه دهد تا نحوه کار لوازم جانبی خود را با برنامه Find My آزمایش کنند. این خبر پس از آن منتشر شد که اپل در WWDC 2020 اعلام کرد که شبکه Find My را برای محصولات شخص ثالث باز می کند. قبل از راه اندازی AirTags، اپل اعلام کرد که Chipolo یکی از اولین شرکا برای ادغام Find My خواهد بود. من یک واحد پیشرفته قبل از انتشار ژوئن دریافت کردم، و با اطمینان می توانم بگویم که به خوبی AirTags است، مگر اینکه تراشه U1 را برای ردیابی دقیق آیتم ها بخواهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Chipolo ONE Spot.

مدت ها قبل از اینکه چیپولو با اپل برای ادغام Find My شریک شود، از آنها استفاده می کردم برخی از محصولات برای پیگیری کلیدهایم و AirPods Pro. من از طرفداران iOS آنها علاوه بر طراحی قوی آن بوده ام. هنگامی که AirTag ها منتشر شدند، من برای تجربه مزایای شبکه Find My به آنها هیجان زده بودم. اوایل امسال کلیدهایم را دزدیدند، اما یک روز بعد (بدون کلید کامیونم) در جنگل پشت خانه ام ظاهر شدند. من فقط آنها را پیدا کردم زیرا آنها را به عنوان گمشده در برنامه Chipolo علامت گذاری کرده بودم، بنابراین وقتی به اندازه کافی به آنها نزدیک شدم تا بلوتوث متصل شود، ایمیلی دریافت کردم که آنها پیدا شده اند، بنابراین توانستم بلندگوی تلفن را روی دستگاه ها راه اندازی کنم تا منجر شود. من به آنها

Chipolo ONE Spot