اولین اپل استور جهان با واقعیت افزوده را دوباره ببینید

* در میان جامعه اپل در مورد اینکه فروشگاه اپل «اولین» واقعی است، اختلاف نظر وجود دارد. بسیاری از Apple Tysons Corner را اولین فروشگاه اپل می دانند زیرا به دلیل تفاوت در منطقه زمانی سه ساعت قبل از Apple Glendale Galleria باز شد. همچنین جایی است که استیو جابز برای بازدید و برگزاری پیش‌نمایش رسانه‌ای پیش از افتتاحیه انتخاب کرد. برخی دیگر، Apple Glendale Galleria را اولین فروشگاه اپل می‌دانند، زیرا دارای شماره راه‌اندازی R001 است که نشان می‌دهد این اولین پروژه داخلی بود. برای اهداف این مقاله و برای سلامت نویسنده، Apple Tysons Corner به عنوان اولین فروشگاه اپل شناخته می شود.

هنگامی که استیو جابز نوار نابغه را معرفی کرد، یک تلفن چرخشی قرمز کلاسیک را از پیشخوان پشتی برداشت. همه فروشگاه‌های اولیه اپل به تلفن قرمز رنگ مشابهی مجهز بودند، آماده و مانند طناب نجات برای نابغه‌هایی که مشکل فنی آزاردهنده دارند.

امروز یک خط تلفن کوپرتینویی در فروشگاه‌های اپل پیدا نخواهید کرد، اما با استفاده از مدل واقعیت افزوده بالا، می‌توانید همان گوشی قرمز رنگی را که استیو جابز برداشته بود روی پیشخوان خود قرار دهید. این صفحه را در Safari در iPhone یا iPad باز کنید.

اگر آن شخص پاسخ را نمی‌داند، یک خط تلفن برای تماس با ما در کوپرتینو در دفتر مرکزی اپل دارد، جایی که ما کسی را داریم که می‌داند.

صدا رو زیاد کن! یک حلقه به او بدهید و از نزدیک نگاه کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است پاسخ دهد.


بهینه شده برای A12 و دستگاه های جدیدتر.

فروشگاه

هشت بخش از اولین فروشگاه اپل در جهان.
مدل واقعیت افزوده زیر بازسازی پر زحمت آن فروشگاه اصلی را به تصویر می‌کشد، از تعداد و رنگ مک‌های روی هر میز گرفته تا عناوین نرم‌افزار شخص ثالث در قفسه‌ها. آثار هنری روی دیوارها و ویترین مغازه ها مطابق با آن دوران هستند. این مدل به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان در پارامترهای اطلاعات موجود دقیق باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بیش از سیصد عنوان نرم‌افزار شخص ثالث جعبه‌دار روی دو ردیف قفسه‌های مشکی که از کیوسک صندوق‌فروشی نزدیک جلوی فروشگاه تا سالن نمایش در پشت آن کشیده شده بود، نمایش داده شد. در تئاتر، اپل کارگاه‌های آموزشی، نمایش نرم‌افزار و گاهی اوقات بینندگان iTunes را روی یک صفحه نمایش ده فوتی برگزار کرد. فروشگاه های بزرگ اغلب میزبان نوازندگان و کارشناسان خلاق در تئاتر برای رویدادهای زنده بودند.

تماس کوپرتینویی

استیو جابز تلفنی را با شماره گیری قرمز نشان داد. "خط مستقیم" در کوپرتینو در اولین فروشگاه اپل در جهان.

قبل از افتتاحیه بزرگ آن، استیو جابز یک تور ویدیویی از اولین*فروشگاه اپل ضبط کرد و در راهروهای گوشه اپل تایسونز قدم زد.

🎈 این سومین قسمت از یک مجموعه چهار قسمتی است که بیست سال تاسیس اپل استور را جشن می گیرد. مقالات ویژه و محتوای ویژه بیشتر را در پیوندهای زیر بخوانید.


در 19 می 2001، اپل اولین دو فروشگاه خرده فروشی خود را در تایسون کرنر، ویرجینیا و گلندیل، کالیفرنیا افتتاح کرد. اکنون می‌توانید با یک تجربه واقعیت افزوده تعاملی، از اولین فروشگاه اپل در جهان، دقیقاً به همان شکلی که بیست سال پیش به نظر می‌رسید، در روز افتتاحیه بزرگ بازبینی کنید.


به جای میزهای چوبی بزرگ و کف سنگی، مک ها روی میزهای سفید کورین به شکل لوبیا چشم بلبلی نمایش داده می شدند. کالاهای تجاری در هر بخش از فروشگاه راه‌حل‌ها و محصولاتی را که کاملاً با Mac OS X کار می‌کردند، برجسته می‌کرد، مانند دوربین‌های دیجیتال، دوربین‌های فیلم‌برداری، و پخش‌کننده‌های MP3. چگونه می توانم عکس های دوربین دیجیتال خود را در مک ویرایش کنم؟ چگونه می توانم یک فیلم خانگی در iMovie ایجاد کنم؟ چه نرم افزاری برای کودکان موجود است؟

بخش و غیره لوازم جانبی مانند چاپگر، صفحه‌کلید و کابل‌ها را در خود جای داده بود و نوار Genius در گوشه‌ای قرار داشت، نه مانند فروشگاه‌های بعدی اپل در پشت.

بخش های نرم افزار و تئاتر اولین فروشگاه اپل در جهان .
دکمه زیر را در Safari در iPhone یا iPad فشار دهید تا قالب (17 مگابایت) راه اندازی شود و وقتی از شما خواسته شد «View» را فشار دهید. مدل را روی یک میز قرار دهید تا هر چقدر که می خواهید آن را با جزئیات بررسی کنید و در زیر درباره طراحی فروشگاه بیشتر بدانید.

داخل مدل واقعیت افزوده اولین فروشگاه اپل در جهان.
فراتر از یک ورودی سیاه رنگ از فولاد ضد زنگ که با آرم‌های براق اپل پوشیده شده بود، فروشگاه‌های اولیه اپل در هشت بخش مجزا با پانل‌های سقفی با نور پس‌زمینه سازمان‌دهی شدند: خانه، حرفه‌ای، موسیقی، فیلم، کودکان، عکس، نوار جن و غیره. بخش‌ها توسط پارتیشن‌های شیشه‌ای نواردار که شبیه رابط اصلی Mac OS X Aqua بود، تقسیم شدند.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.






Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

🎈 با داستان های بیشتر به مناسبت 20 سالگی فروشگاه های اپل ادامه دهید: