سرویس Apple SignTime مشتریان Apple Store و Apple Support را با مترجمان متصل می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اطلاعات بیشتر از اپل:

اپل اعلام کرده است که SignTime به زبان اشاره آمریکایی (ASL) در ایالات متحده، زبان اشاره بریتانیا (BSL) در بریتانیا، یا زبان اشاره فرانسوی (LSF) در فرانسه در دسترس خواهد بود. جلسات در یک مرورگر وب متصل می شوند.

SignTime تنها یکی از بسیاری از ویژگی های دسترسی جدید است که اپل امروز معرفی کرد. در آینده هستند لمس کمکی برای اپل واچ، صدای زمینه، و بیشتر. فروشگاه های اپل همچنین روز جهانی آگاهی از دسترسی را در 20 می جشن خواهند گرفت جلسات آغازین به زبان اشاره آمریکایی و زبان اشاره بریتانیا ارائه شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

مشتریانی که از مکان‌های فروشگاه اپل بازدید می‌کنند نیز می‌توانند از SignTime برای دسترسی از راه دور به مترجم زبان اشاره بدون رزرو قبلی استفاده کنند. SignTime در ابتدا در ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه راه اندازی خواهد شد و برنامه هایی برای گسترش به سایر کشورها در آینده خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید apple.com/contact.

اپل امروز اعلامیه یک سرویس دسترسی جدید به نام SignTime که برای مشتریان Apple Store و Apple Support می آید. این سرویس با استفاده از زبان اشاره افراد را با تیم‌های AppleCare و Retail Customer Care مرتبط می‌کند. SignTime در 20 مه راه اندازی می شود.

فروشگاه های اپل در بسیاری از کشورها در حال حاضر ارائه می دهند قرار ملاقات رایگان با مترجم زبان اشاره در صورت درخواست قبل از بازدید شما





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی