برنامه Apple Music به طور مکرر برای کاربران CarPlay دارای iOS 14.5.1 از کار می افتد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به اندازه کافی عجیب، به نظر می رسد همه چیز منحصراً در دستگاه های دارای iOS 14.5.1 اتفاق می افتد، که در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل آیفون اپل است. و در حالی که ممکن است برخی تصور کنند که مقصر این به‌روزرسانی نرم‌افزاری است، بعید است که اینطور باشد زیرا همانطور که گفتم، Apple Music در همان نسخه iOS در اوایل سال به خوبی کار می‌کرد.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

گزارش از خود تکاملی توضیح :

به نظر می رسد یک مشکل گسترده بر روی کاربران CarPlay که iOS 14.5.1 را اجرا می کنند تأثیر می گذارد. بر اساس گزارشی که توسط خود تکاملی، همچنین چندین گزارش در Reddit و سایر انجمن‌ها، برنامه موسیقی در CarPlay به طور مکرر در هنگام راه‌اندازی برای برخی از کاربران از کار می‌افتد.

به احتمال زیاد، این مشکل اپل موزیک است که باعث از کار افتادن برنامه می شود، با انتظار می رود اپل یک تعمیر سمت سرور را منتشر کند که زودتر از دیرتر همه چیز را به حالت عادی بازگرداند.

این بدان معناست که کاری که اپل در سمت سرور انجام می دهد باعث ایجاد نسخه CarPlay برنامه Music می شود. به عنوان مثال، در Reddit، برخی از کاربران می‌گویند که می‌توانید با خاموش کردن وای‌فای و داده‌های تلفن همراه، مشکل را به طور موقت برطرف کنید، اما بلافاصله وقتی هر یک از اتصالات را دوباره روشن می‌کنید، برنامه Music دوباره از کار می‌افتد.

اپل برای اولین بار دو هفته پیش iOS 14.5.1 را برای رفع باگ مربوط به شفافیت ردیابی اپلیکیشن منتشر کرد. خرابی CarPlay Apple Music منحصراً در iOS 14.5.1 رخ می دهد، اما بلافاصله پس از انتشار به روز رسانی شروع نشد. در عوض، این اتفاق فقط در مقطعی در 24 ساعت گذشته شروع شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیا امروز با Apple Music و CarPlay مشکلی داشته اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

کاربری در Reddit اضافه می کند:

برنامه Apple Music روی Carplay کار نمی کند. وقتی روی آن کلیک می کنم باز می شود و بلافاصله بسته می شود و به صفحه اصلی باز می گردد. نمی دانم چه چیزی تغییر کرده است. مطمئن شدم همه چیز در آیفون من به روز شده است، گوشی را مجددا راه اندازی کردم و استریو ماشین را روشن و خاموش کردم. هیچ چیز کمکی نکرد.