ربات جاروبرقی با سیری: Neato پشتیبانی از میانبرهای سیری را اضافه می کند

در تلاشم برای ساختن یک خانه کامل با محصولات خانه هوشمند پشتیبانی شده توسط اپل، استفاده از جاروبرقی Neato چیزی بود که تا زمانی که شروع به کار روی آن در ذهنم نکردم هرگز به آن فکر نکردم. با فعال کردن پشتیبانی از میانبرهای سیری، بسیاری از امکانات را برای خودکار کردن تمیز کردن اتاق خود باز می کنید. به‌جای راه‌اندازی برنامه Neato iPhone برای شروع یک چرخه تمیز کردن، فقط باید یک چرخه تمیز کردن از قبل موجود را در برنامه Shortcuts راه‌اندازی کنم، سپس می‌توانم یک چرخه را مستقیماً از Siri شروع کنم.

با استفاده از این ربات جاروبرقی با پشتیبانی سیری، هرگز کف تمیزتر نداشتم. بن لاوجوی Neato D7 را در سال 2018 بررسی کرد، اما من نیز به افکار او اضافه خواهم کرد. من یک جاروبرقی روباتی را در سال 2014 امتحان کردم، اما همچنان مجبور بودیم با یک جاروبرقی معمولی تمیز کنیم تا همه چیز تمیز شود. از آنجایی که ما Neato D7 را در خانه خود داریم، من مجبور نبودم یک بار جاروبرقی بزنم. من از تمیزی کفپوش‌هایمان بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام و همچنین از آنچه که می‌گیرد متنفرم. حتی بعد از دو ماه استفاده، باز هم هر بار که جاروبرقی می کشد یک ظرف پر می شود.

میانبرهای سیری با Neato

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

حافظه OWC Mac Pro


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اوایل سال جاری، یک پیش‌نمایش سیستم‌افزار بتا پیشرفته با Neato D7 به من داده شد. در داخل این سیستم عامل بتا، از میانبرهای سیری پشتیبانی می شد. شاید از خود بپرسید: چرا به یک جاروبرقی با پشتیبانی سیری نیاز دارم؟ از آنجایی که من هرگز از این ربات بدون پشتیبانی سیری استفاده نکرده‌ام، برخی از روش‌هایی که از آن استفاده می‌کنم را به شما معرفی خواهم کرد.

از آنجایی که من متخصص میانبر نیستم، از اصول اولیه فراتر نرفته ام، اما دیدن اینکه کارشناسان MacStories.net در صورت دسترسی به محصول، چه چیزی می توانند ارائه دهند، جالب خواهد بود.

اگر به دنبال جاروبرقی رباتی با پشتیبانی سیری هستید، محصولات Neato را به شدت توصیه می کنم. Neato همچنین از Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می کند. اگر قبلاً یک محصول Neato دارید، می توانید برنامه خود را در اپ استور به روز کنید تا به ویژگی میانبرهای سیری دسترسی داشته باشید.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی