اپل سیری را با پرسشنامه CDC جدید برای پرس و جوهای ویروس کرونا به روز می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به گفته اپل، پاسخ‌ها از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و سرویس بهداشت عمومی ایالات متحده آمده است. جریان مسابقه در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است و مشخص نیست که آیا در جاهای دیگر گسترش خواهد یافت یا خیر.

اپل همچنین زمانی که کاربر از سیری در مورد ویروس کرونا می پرسد، برنامه های سلامت از راه دور را در اپ استور تبلیغ می کند. همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، اپ استور برنامه‌های COVID-19 را از منابع قابل اعتماد تسریع می‌کند تا از اعتبار اطلاعات سلامت و ایمنی اطمینان حاصل کند.

روز پنجشنبه، ما متوجه شدیم که اپل همچنین در حال تبلیغ یک ویدیوی گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید در iTunes و Apple Music است. از آن زمان، این ویدیو به طور برجسته در اپ استور و وب سایت اپل نمایش داده شده است.

سیری از کاربران می‌پرسد که آیا علائم بیماری مانند تب، سرفه خشک یا تنگی نفس دارند یا خیر. سیری به افرادی که می گویند علائم شدید یا تهدید کننده زندگی دارند توصیه می کند که با 911 تماس بگیرند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

شارژر داک Qi موجی USB-C


اپل سیری را به‌روزرسانی کرده است تا پاسخ‌های جدیدی به سؤالات مربوط به COVID-19 ارائه کند. همانطور که برای اولین بار توسط CNBCدستیار مجازی اکنون پاسخ هایی را از CDC و سایر منابع در مورد ویروس در بر می گیرد.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

تیم کوک دیروز اعلام کرد سرانجام، اپل همچنین میلیون ها ماسک صنعتی N95 را به متخصصان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده و اروپا اهدا می کند.

CNBC توضیح :

برای مثال، اگر از سیری چیزی مانند «آیا من کرونا دارم؟» بپرسید، دستیار شما را از طریق یک سری سؤال راهنمایی می‌کند. سیری از کاربران می‌پرسد که آیا علائم کووید-19 دارند یا خیر، و اگر این علائم تهدیدکننده زندگی در نظر گرفته شوند، سیری توصیه می‌کند با 911 تماس بگیرید. در غیر این صورت، پرسشنامه توصیه می‌کند در خانه بمانید و از تماس با افراد دیگر خودداری کنید.

اگر کاربران بگویند علائم آنها شدید یا تهدید کننده زندگی نیست، سیری از مردم می خواهد که در خانه بمانند و از تماس با افراد دیگر خودداری کنند. او به آنها توصیه می کند که در صورت بدتر شدن وضعیت خود با یک ارائه دهنده پزشکی تماس بگیرند.