عرضه آیفون 13 تا فوریه 2022 با تقاضا مطابقت نخواهد داشت

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل به دلیل طراحی تراشه و قدرت خرید خود برای مذاکره در مورد منابع اولویت دار، تا و شامل کل خطوط تولید اختصاص داده شده به سفارشات، بهتر از بسیاری از شرکت ها عایق بندی شده است. با این حال، کمبود تراشه عمدتاً بر آنچه اپل «گره‌های قدیمی» می‌نامد تأثیر می‌گذارد – چیپ‌های غیرجذاب اما حیاتی استاندارد صنعت مانند درایورهای نمایشگر.



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

یک گزارش زنجیره تامین جدید نشان می دهد که عرضه آیفون 13 احتمالا تا فوریه سال آینده با تقاضا مطابقت ندارد.

زمینه

“تقاضای پایانی” در اینجا به این معنی است که عرضه و تقاضا متعادل خواهند شد.

عکس: ساهج برار/پاشیدن

یک دیوار پرداخت دیجیتایمز این گزارش نشان می دهد که عرضه آیفون 13 در طول این سه ماهه و آینده محدود خواهد بود. با این حال، نور در انتهای تونل وجود دارد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً هشدار داده است که کمبود قطعات تأثیری بزرگ‌تر از آنچه این شرکت انتظار داشت داشته است، با محدودیت‌های عرضه آیفون 13 به محدودیت‌هایی که بر iPad و iPhone تأثیر می‌گذارد. Mac.

همه‌گیری، تقاضای فزاینده برای تراشه‌ها در بخش خودرو، و زمان‌های طولانی برای ارائه ظرفیت جدید تولید تراشه به صورت آنلاین، همگی در ایجاد کمبود جهانی تراشه نقش داشته‌اند.

به گفته منابع زنجیره تامین، کمبود قطعات آی سی که در اوایل اکتبر برای سری آیفون 13 پدیدار شد، به تدریج کاهش می یابد، زیرا تامین کنندگان تولید را افزایش می دهند و مونتاژکنندگان در مسیر افزایش تولید تا فوریه آینده برای تامین تقاضای ترمینال هستند.

همه چیز در طول سه ماهه تعطیلات غیرقابل پیش بینی باقی می ماند و اپل دوباره به همین دلیل از ارائه پیش بینی درآمد خودداری کرد.

گزارش زنجیره تامین آیفون 13

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این شرکت ابتدا در ماه آوریل هشدار داد که کمبودها می‌تواند بر تولید آی‌پد و مک تأثیر بگذارد، بعداً اضافه کرد که تولید آیفون نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. تیم کوک در طی آخرین تماس با درآمد خود فاش کرد که مشکلات عرضه در سه ماهه گذشته حدود 6 میلیارد دلار برای شرکت هزینه داشته است.

جدیدترین گزارش‌های اطلاعاتی بازار حاکی از آن است که اپل اکنون از شیائومی پیشی گرفته و جایگاه دوم را در عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند به دست آورده است. دیگری نشان دهنده رشد اندک سهم بازار در ایالات متحده و رشد چشمگیر در اروپا است. با این حال، ما هشدار دادیم که زمان بندی یک عامل مهم در اینجا است.