اپل ویدیوی جدید «آزمایش های روزمره» را با آیفون 13 به اشتراک می گذارد: «هالیوود در خانه»

اپل این آخر هفته به مجموعه ویدیویی محبوب «تجربه‌های روزمره» خود ادامه می‌دهد تا ویژگی‌های دوربین آیفون 13 را تبلیغ کند. آخرین قسمت از این مجموعه با عنوان «هالیوود در خانه» است و چندین صحنه مختلف از جمله ماشین‌های RC، غذا و حیوانات خانگی را به نمایش می‌گذارد.

اپل در طول سال‌ها تعداد انگشت شماری از ویدیوهای «تجربه‌های روزمره» را منتشر کرده است تا ویژگی‌های ویدیویی آیفون را به نمایش بگذارد. شما می توانید آخرین ویدیو را در زیر مشاهده کنید و برخی از موارد دیگر را در لینک های زیر مشاهده کنید.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این قسمت اول ویدیو بر روی “تصویربرداری از تعقیب و گریز” با استفاده از دوربین آیفون 13 و ماشین های کنترل از راه دور تمرکز دارد. این کلیپ‌ها سپس با فیلترهای پروژه در iMovie در آیفون 13 ویرایش شدند. قسمت دوم ویدیو نحوه ایجاد مناظر جادویی با نژادها، فیگورهای مینیاتوری و حالت سینمایی در آیفون 13 را نشان می‌دهد. در نهایت، فصل سوم به شما نشان می دهد که چگونه فیلم های هیولا را با جعبه های مقوایی، کاغذ ساختمانی، حیوانات خانگی و هیولاهای مصرف شده و فیلترها در Photos در iPhone 13 شبیه سازی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کلیپ های فیلم ارائه شده در این ویدیو توسط فیلمسازان حرفه ای بر روی آیفون 13 گرفته شده است و اپل ادعا می کند که این ویدیو “سفارش شده توسط اپل” بوده است. هدف از این ویدیو نشان دادن این است که می‌توانید «با استفاده از اشیاء روزمره با آیفون 13 نماهای سینمایی زیبایی مانند فیلم‌ها ایجاد کنید».