قانون بریتانیا می‌تواند به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل را در سراسر جهان ممنوع کند. “یک حمله بی سابقه”

اگرچه لردها نمی توانند در نهایت قوانین جدید را مسدود کنند – دولت می تواند آنها را لغو کند – آنها می توانند تصویب قوانین جدید را دشوارتر کنند و مصالحه در مورد اقدامات بحث برانگیز را تشویق کنند. بسیاری از ما، از جمله اپل، امیدواریم که در اینجا چنین باشد.

قدرت‌های جدید «افراطی بی‌سابقه» خواهد بود

عکس توسط RoonZ nl در Unsplash

اپل قبلاً این اختیارات برنامه ریزی شده را به عنوان “یک تهدید جدی و مستقیم برای امنیت داده ها و حریم خصوصی اطلاعات” توصیف کرده بود – نه فقط برای شهروندان بریتانیا، بلکه برای همه کاربران فناوری در سراسر جهان.

18 سال تلاش برای ممنوع کردن حریم خصوصی

هیچ توجیهی برای چنین قدرت هایی وجود ندارد و ما باید امیدوار باشیم که اپل بتواند بار دیگر به وادار کردن دولت به عقب نشینی کمک کند.

اول، هر لایحه جدیدی به مجلس عوام می رود، یک نهاد منتخب مشابه مجلس نمایندگان ایالات متحده. اگر مجلس عوام رای مثبت بدهد، لایحه به مجلس اعیان می رود – هیئتی غیر منتخب متشکل از ترکیبی از کسانی که عنوان خود را به ارث برده اند و کسانی که توسط دولت های فعلی یا قبلی منصوب شده اند.

تغییرات پیشنهادی در IPA به دولت بریتانیا اجازه می‌دهد تا اپل را از انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای iOS در صورتی که توسط سرویس‌های امنیتی بریتانیا مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، ممنوع کند.

ما چیز زیادی برای اضافه کردن به آنچه قبلاً توسط اپل و گروه آزادی های مدنی گفته شده است نداریم.

اخبار بی بی سی خاطرنشان می کند که سازنده آیفون توسط طیف گسترده ای از گروه های آزادی مدنی، از جمله Big Brother Watch، Liberty، Open Rights Group و Privacy International پشتیبانی می شود. آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفتند که دولت بریتانیا حریم خصوصی کل جهان را به خطر خواهد انداخت.

قانون اختیارات تحقیقاتی 2016 (IPA) در واقع بسیاری از اختیارات پیشنهادی را اجرا کرد، از جمله اعطای قدرت به دولت برای صدور دستور به شرکت‌های فناوری برای شکستن رمزگذاری با تعبیه درب‌های پشتی در محصولاتشان. اپل در آن زمان به شدت با آن مخالف بود.

اصلاحات پیشنهادی اکنون به مرحله بعدی منتقل شده است – که به نوعی توضیح برای هر کسی که با روند قانونگذاری نسبتا قدیمی بریتانیا آشنا نیست نیاز دارد.

این شرکت بعداً اعلام کرد که iMessage و FaceTime را به جای کنار گذاشتن رمزگذاری انتها به انتها از بازار بریتانیا بیرون می‌کشد، و دولت بریتانیا را مجبور می‌کند که در مورد چهره شرم‌آور شرکت کند.

قانون بریتانیا می تواند آپدیت های امنیتی اپل را در سراسر جهان ممنوع کند

ما عمیقاً نگران تغییرات پیشنهادی در قانون اختیارات تحقیقی (IPA) هستیم که در حال حاضر در پارلمان مطرح است و حریم خصوصی و امنیت کاربران را به خطر می اندازد.

به گفته شرکت کوپرتینویی، اصلاحات پیشنهادی در قانون اختیارات تحقیقاتی بریتانیا (IPA)، که می‌تواند به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل را در سراسر جهان ممنوع کند، یک «فرار بی‌سابقه» است.

بر اساس این پیشنهاد، ممکن است یک شرکت غیرانگلیسی مجبور شود امنیت همه کاربران خود را به خطر بیندازد، صرفاً به این دلیل که پایگاه کاربر بریتانیایی دارد.

این اقدام بیش از حد بی‌سابقه‌ای از سوی دولت است و در صورت تصویب، بریتانیا می‌تواند تلاش کند تا به طور پنهانی محافظت‌های کاربران جدید را در سطح جهانی وتو کند و از ارائه آنها به مشتریان خود جلوگیری کند.

IPA ادعا می کند که به صورت فراسرزمینی اعمال می شود و به وزارت کشور اجازه می دهد تا ادعا کند که می تواند الزامات سری را بر ارائه دهندگان مستقر در کشورهای دیگر که برای کاربران آنها در سراسر جهان اعمال می شود، اعمال کند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در واقع، اپل ادعا می کند، دولت ادعا می کند که حتی اگر یک شرکت به طور کامل از بریتانیا خارج شود، این قدرت جهانی را در اختیار خواهد داشت. “وزارت کشور پیشنهاد می کند که دسترسی فراسرزمینی IPA برای تامین کنندگان از هر کشوری اعمال شود، خواه تامین کننده در بریتانیا حضور فیزیکی داشته باشد یا نداشته باشد.”

قدرت های پیشنهادی به مرحله بعدی می روند

در سال 2006 بود که یک دولت قبلی بریتانیا برای اولین بار ایده ممنوعیت رمزگذاری قوی را به عنوان بخشی از برنامه مدرنیزاسیون رهگیری مطرح کرد.

اپل بیانیه جدیدی در مخالفت با قدرت های جدید پیشنهادی منتشر کرده است.

IPA قبلاً قانونی سختگیرانه بود که تمایل به نظارت دولتی را بالاتر از حریم خصوصی و امنیت شهروندان بریتانیایی قرار می داد، و این اصلاحات برنامه ریزی شده نشان دهنده تلاشی ظالمانه است که به طور مؤثر به دولت یک کشور اجازه می دهد به روز رسانی های امنیتی را که از کاربران فناوری محافظت می کند نادیده بگیرد. جهانی است.

در حالی که مطمئناً یک موجود عجیب و غریب و از نظر تئوری غیرقابل توجیه است، با این وجود چیزی برای ارائه دارد. در واقع، از آنجایی که لردها مجبور نیستند از انتخاب مجدد بترسند، آنها نیازی به تحسین پوپولیسم ندارند – و بنابراین اغلب پاسخی سنجیده‌تر و سنجیده‌تر ارائه می‌دهند که تأثیر درازمدت را در نظر می‌گیرد.

اپل سال گذشته اعلام کرد که حتی قدرت‌های موجود IPA به دنبال تبدیل موثر بریتانیا به یک دولت جهانی هستند.

این امر “به طور موثر شرکت های خصوصی را به سلاح های مسلح دولت نظارت تبدیل می کند و امنیت دستگاه ها و اینترنت را از بین می برد”.

از 9to5Mac بگیرید