مدیران اپل در مصاحبه جدید درباره ادغام iPad و Mac، mini-LED و موارد دیگر صحبت کردند

“یا مردم می گویند که ما آنها را در یکی ادغام می کنیم: اینکه واقعاً این نقشه بزرگی وجود دارد که ما داریم، تا این دو دسته را حذف کنیم و آنها را یکی کنیم.

قابل توجه ترین نظرات در طول مصاحبه از جانب Joswiak، که به عنوان معاون ارشد بازاریابی اپل در سراسر جهان خدمت می کند، بیان شد. جوسویاک در پاسخ به سوالی در مورد آینده آی‌پد و مک، با کمرنگ شدن خطوط از نظر قدرت، توضیح داد که اپل هیچ برنامه‌ای برای ادغام این دو پلتفرم ندارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


«ما خوب فکر نمی‌کنیم، می‌خواهیم کاری را که این دستگاه می‌تواند انجام دهد محدود کنیم، زیرا نمی‌خواهیم روی انگشتان آن قدم بگذاریم. [other] یکی یا چیزی شبیه به آن،» او می گوید. ما در تلاش هستیم تا بهترین مک ممکن را ایجاد کنیم. ما در تلاش برای ایجاد بهترین iPad ممکن است. و مردم انتخاب می کنند.

از ابتدا این بود: چگونه یک نور پس زمینه با تراکم کافی ایجاد کنیم؟ بنابراین مجبور شدیم یک LED جدید طراحی کنیم. ما مجبور شدیم این فرآیند را طراحی کنیم تا 10000 LED را با دقت باورنکردنی روی آن نور پس زمینه قرار دهیم.

در پاسخ به سوالی درباره پردازنده جدید آی‌پد پرو M1 و بخش نرم‌افزاری آن داستان، جوسویاک توضیح داد که اپل «این عملکرد را قبل از نیاز به آن ارائه کرد».

“اما ما فقط به بهبود آنها ادامه می دهیم. و ما نمی‌خواهیم با تئوری‌های همجوشی یا هر چیز دیگری از این دست گیر بیفتیم.

او ابتدا باید وجود داشته باشد، اینطور نیست؟ شما نمی توانید برنامه ای داشته باشید که به عملکردی بیشتر از توانایی سیستم نیاز دارد – پس کار نمی کند. بنابراین باید سیستم را جلوتر از برنامه ها قرار دهید.

و واقعیت این است که هیچکدام درست نیست. ما به این واقعیت بسیار افتخار می کنیم که واقعاً سخت کار می کنیم تا بهترین محصولات را در دسته بندی های مربوطه ایجاد کنیم.

بسیاری از مردم هر دو را دویدند. و آن‌ها جریان‌های کاری دارند که هر دو را پوشش می‌دهند – برخی افراد برای یک کار خاص، یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهند.

در تراشه M1 آیپد پرو جدید

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید آی‌پد پرو ۲۰۲۱ مرکز استیج نام دارد. آی‌پد پروهای جدید دارای یک سنسور دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی در جلو هستند و اپل از آن برای ردیابی کاربران در حین چت‌های ویدیویی استفاده می‌کند تا مطمئن شود همیشه در قاب هستند.



Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی ترنوس می گوید: «کوچک کردن آن کار بزرگی بود. “اگر فقط به هر دو محصول نگاه کنید، واضح است که iPad بسیار نازک تر از Pro Display XDR است و نحوه عملکرد معماری – شما دارای نور پس زمینه LED در پشت صفحه نمایش هستید.

ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل، احساسات Joswiak را تکرار کرد. او توضیح داد که اپل با این لنز به چیزها نگاه نمی‌کند که کاری را که یک دستگاه می‌تواند انجام دهد را محدود نمی‌کند تا به «پا گذاشتن روی انگشتان» دستگاه دیگر توجه کند.

ترنوس و جوسویاک همچنین خاطرنشان کردند که یکی از دلایلی که اپل قادر به انجام چنین جهشی در فناوری است، توسعه بسیاری از فناوری در داخل است.

در فناوری دوربین جلوی جدید Center Stage iPad

Joswiak سپس نمونه‌هایی از برنامه‌های شخص ثالث قدرتمند از شرکت‌هایی مانند Adobe و Affinity را فهرست کرد، اما او نگفت که آیا اپل به تنهایی برای استفاده از قدرت جدید M1 کار می‌کند یا خیر.

Joswiak همچنین توضیح داد که به کاربران آزادی عمل بیشتری می دهد و تضمین می کند که خرید جدید iPad Pro آنها “فورا منسوخ نخواهد شد.”

در mini-LED در iPad Pro جدید

مصاحبه کامل را می توانید در این آدرس بیابید را مستقل سایت اینترنتی اینجا. اگر می‌خواهید به اطلاعیه‌های رویداد “Spring Loaded” اپل بپردازید، ارزش خواندن را دارد.

(وقتی صبح روز بعد از افشای مجدداً از او پرسیده شد که آیا اپل یکی از توسعه دهندگانی است که قصد دارند از فضای اضافی با برنامه حرفه ای خود استفاده کنند، Joz به شوخی می گوید که چیزی شبیه به آن را رها نمی کند.)

پس از معرفی M1 iPad Pro جدید و M1 iMac در روز سه شنبه، مدیران اپل، جان ترنوس و گرگ جوسویاک با را مستقل برای یک مصاحبه عمیق این دو مدیر اپل در این مصاحبه در مورد برنامه های اپل برای iPad و Mac، ویژگی های جدید در iPad Pro 2021 و موارد دیگر صحبت کردند.

در مورد ادغام iPad و Mac

همانطور که آن را کاهش می دهید، لزوما باید LED های بیشتری اضافه کنید. شما باید چگالی را به نحوی افزایش دهید، زیرا فضای زیادی برای مخلوط کردن نور و ایجاد مناطق ندارید.

ترنوس می‌گوید: «یکی از چیزهایی که به نظرم خیلی جالب بود این است که تمام این مدت را در این جلسات صرف می‌کنید، اغلب می‌نشینید. او می‌گوید: «و این خیلی رهایی بخش است که بتوانید فقط بایستید و در قاب عکس بمانید، و دراز بکشید و حرکت کنید و بنشینید،» و اشاره کرد که این روشی است که همچنان حلقه‌های اپل واچ را ببندید. .

(اما جوز در نام بردن دسته ای که در مورد آن صحبت می کند مردد است: او به شوخی می گوید که “حتی تحمل استفاده از این کلمه را ندارد” زیرا “iPad بهتر از تبلت ها است.” و آن را نام دسته می نامد.” )

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جوز می گوید: «دو داستان متناقض وجود دارد که مردم دوست دارند درباره آی پد و مک بگویند. از یک طرف، مردم می گویند که با یکدیگر در تضاد هستند. این که کسی باید تصمیم بگیرد که آیا مک می خواهد یا آی پد.

“و یکی از چیزهایی که من گاهی اوقات پیدا کرده ام در سناریوهای گروهی است – شما می توانید FaceTiming را با خانواده خود انجام دهید و بتوانید خانواده را وارد کادر کنید، یا چیزهایی از این دست، فکر می کنم خوب است. واقعا بزرگ و قدرتمند مطمئناً این فناوری شگفت انگیز برای زمانه ای است که در آن زندگی می کنیم.

ترنوس توضیح داد:

ترنز همچنین جزئیات جالبی در مورد نمایشگر مینی LED آیپد پرو جدید 12.9 اینچی ارائه کرده است. او توضیح داد که یکی از بزرگترین تعهدات در این فرآیند، کاهش فناوری صفحه نمایش – که در Pro Display XDR نیز استفاده می شود – به ضریب فرم 12.9 اینچی بود.