مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو | 9to5mac Farsi

با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است. با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سامسونگمراجعه نمایید. این روز ها با افزایش بی سابقه قیمت دلار، قیمت گوشی سامسونگ نیز به شدت افزایش یافته است.

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را مجله خبری محصولات اپل وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

  • این شرکت چینی روز به روز در حال پیشرفت و جلب نظر افراد زیادی است و تاکنون توانسته به خوبی توانایی های خود را به نمایش گذارد.
  • از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند.
  • طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.
  • آیفون ۱۲ پرو مکس با توجه به قدرت عملکرد و کیفیت بهتر تصویر، در مقابل گلکسی اس ۲۱ اولترا برتری داشته و طراحی ظاهری آن با لبه‌های تخت، جذاب‌تر، با دوام‌تر و خوش دست‌تر است.
  • طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.

هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند. اما آن‌چه تفاوت سری اس و سری نوت گوشی های سامسونگ را رقم می‌زند، وجود قلم S Pen در سری Note است. به‌منظور استفاده از تمام قابلیت‌های قلم پرکاربرد گوشی های نوت، سامسونگ معمولا این دستگاه‌ها را با صفحه نمایش‌هایی بزرگ‌تر روانه‌ی بازار می‌کند. البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید گوشی های Z Flip کاربرد منحصر به‌فردی که شما را به خرید آن‌ها ترغیب کند ندارند، سری Z Fold قطعا نظرتان را عوض می‌کند.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ تمام تلاش خود را در جهت ایجاد بستری ایمن ، مطمعن و با کیفیت برای خرید گوشی فراهم آورده است. تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است. همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد . تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند.

گوشی موبایل سامسونگ

گوشی سامسونگ مدل A32 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. مایکروتل (ایماهمراه)، مجموعه زنجیره ای در بازار موبایل و تبلت ایران را در اختیار دارد. این مجموعه با دارا بودن فروشگاه های مدرن با نام “مایکروتل+” در سراسر ایران، به عنوان شرکت زنجیره ای عرضه کننده تلفن های هوشمند و تبلت با گارانتی معتبر “مایکروتل” در کشور شناخته می شود. گلکسی A با طراحی بهبود یافته و قطعات سخت افزاری قابل قبول، از همان ابتدا مورد توجه خریداران قرار گرفت.

اثر انگشت در گوشی های سری A زیر نمایشگر قرار گرفته است اما در سری M اثر انگشت رو دکمه پاور قرار دارد. سامسونگ گوشی های سری A را سه سال پشتیبانی می کند اما مدت زمان پشتیبانی سری M تنها دو سال است. البته سری اس سامسونگ همیشه قیمت بالایی داشته است و خرید آن ها کار چندان آسانی نیست. برای مثال شما برای خرید گلکسی اس 22 اولترا باید مبلغی حدود چهل میلیون تومان پرداخت کنید! اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy C7 دو سیم کارت

البته سامسونگ میان رده هایی به عنوان Galaxy M به بازار ارائه کرده که بیشتر روی عمر باتری آن ها کار کرده است. به طور کلی اگر قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ دارید، این غول کره ای قطعا یک یا چند مدل گوشی با کیفیت، متناسب با نیاز ها و بودجه شما در بازار دارد. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

http://1gamer.ir

در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند.

برای مثال سال 96 قیمت میانرده سامسونگ از پانصد هزار تومان شروع میشد و قاتل پرچمدار این برند کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشت. جالب است بدانید قیمت پرچمدار سامسونگ در آن دوران از دو و نیم میلیون تومان بالاتر نمی رفت. اما در حال حاضر رده پایین ترین گوشی سامسونگ یعنی سامسونگ A03s قیمتی نزدیک به چهار میلیون تومان دارد! برای خرید میانرده های با کیفیت مانند گوشی سامسونگ A52s و گوشی سامسونگ A72 نیز باید حدود ده میلیون تومان هزینه کنید. این رقم برای گوشی های قاتل پرچمدار مثل گوشی سامسونگ اس 21 اف ای به بیست میلیون تومان نزدیک می شود.