اپل آیفون8-64گیگابایت-Apple iPhone 8-64GB

آیفون 8 مناسب افرادی هست که میخوان سخت افزار آیفون ایکس رو داشته باشن و پول کمتری پرداخت کنند. این گوشی واقعا از هر جنبه ای فوق العاده است و امتیاز بالایی دریافت میکنه. خوش دست بودن در کنار رنگ های جذاب واقعا هر کسی رو مجاب میکنه که از تجربه داشتن این گوشی غافل نشه.

سیستم‌-روی-یک-چیپ A11 Bionic از شش هسته‌ی پردازشی ۶۴ بیتی با ریزمعماری ARMv8-A بهره می‌برد که توسط اپل طراحی شده‌اند. این هسته‌ها به دو دسته‌، شامل دو هسته‌ی قدرتمند با نام Monsoon و چهار هسته‌ی کم‌مصرف با نام Mistral تقسیم می‌شوند. طبق ادعای اپل، هسته‌های کم‌مصرف و قدرتمند به‌ ترتیب ۷۰ و ۲۵ درصد سریع‌تر از نمونه‌های به‌کاررفته در تراشه‌ی A10 Fusion هستند. پنل‌های جلو و پشتی آیفون ۸ / ۸ پلاس از شیشه‌ای ساخته شده‌اند که به ادعای اپل، لایه‌ی تقویت‌کننده‌ی آن ۵۰ درصد عمیق‌تر است و در پسِ آن‌ها زیرساختی جدید از جنس فولاد وجود دارد.پوشش بدنه‌ی شیشه‌ای آیفون بر شکنندگی آن افزوده است.پنل پشتی آیفون ۸ از جنس شیشه است.

  • با شخصی سازی قابلیت هایی مثل ضبط صفحه نمایش، دوربین، حالت رانندگی، زنگ هشدار، اپل تی وی، ضبط صدا و بسیاری دیگر در این کنترل سنتر جدید از کار با آیفون خود بیشتر لذت ببرید.
  • با سلام؛ با توجه به نوسانات اخیر بازار، موجودی گوشی بسیار متغییر بوده و امکان پیش‌بینی موجود شدن یک محصول عملا وجود ندارد.
  • علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی آیفون 8 هم واقعا فوق العاده و با کیفیت بالا عکاسی و فیلم برداری میکنه.
و اینکه وقتی ب دستم میرسه توی پک سلفونه مث گوشی آک یا ن؟چون میخوام هدیه بدم. انتخاب بین X و 8Plus کاملا سلیقه ای هست؛ اگر گوشی قبلی شما 7 بوده و میخواهید ارتقا بدید به گوشی بروز تر قطعا پیشنهاد میشه آیفون X رو انتخاب کنید. ولی اگر قرار هست این دو گوشی به عنوان دو گزینه اولیه در سبد خرید شما باشند، بهتر هست که متناسب با نیازتون وبلاگ 9to5mac.ir سراغ یکی از دو گوشی برید. و قطعا بهترین انتخاب از آیفون 6 تا 8 متناسب با بودجه شما آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگابایت هست. باتری این گوشی می‌تواند برای یک روز کاری کامل به شما شارژ دهد و شما را از شارژ کردن دوباره گوشی بی‌نیاز کند. اگرهم بخواهید گوشی خود را از صفر تا صد شارژ کنید باید حدود ۲ ساعتی منتظر بمانید که کمی زیاد است.

همچنین کار با یک دست نیز چندان سخت نیست و می‌توان گفت با گوشی خوش دستی طرف هستیم. بدنه‌ی شیشه‌ای این محصول نیز در وزن و کیفیت آن نیز تاثیراتی داشته و ارزش خرید آن را بیش از پیش افزایش داده است. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 8 ظرفیت 64 گیگابایت رم 2GB

به طوری‌که با گردآوری محصولات برندهای معتبر هم‌چون (شیائومی، سامسونگ، اپل، هواوی، درما، بیسوس، آاِگ، کیووای‌سی، سندیک، جی بی ال و …) و متعهد بودن به چهار اصل “مشتری‌مداری” ، “قیمت مناسب” ،” ضمانت اصالت کالا” و “ارسال سریع” تجربه‌ی خرید مطمئن و راحتی را برای مشتریان فراهم نماییم. دوربین سلفی آیفون ۸ از وجود یک سنسور ۷ مگاپیکسلی در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. دوربین سلفی که در حالت فیلم‌برداری اغلب برای مکالمات ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، قادر به ثبت ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۷۲۰ پیکسلی و با نرخ ۳۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه است. همچنین باید به فوکوس تشخیص فاز و پشتیبانی از HDR در دوربین سلفی آیفون ۸ اشاره کرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 (64GB+2GB RAM)