قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 8 64GB قرمز آی تی بازار

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر دوربین این گوشی‌ هوشمند باید به پشتیبانی از HDR در حالت عکاسی معمولی و پانوراما در کنار تشخیص لبخند اشاره کرد. در حالت فیلم‌برداری، آیفون ۸ قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ‌های ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند. همچنین باید به ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

◄ صفحه نمایش گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

عملکرد دوربین به لطف پردازنده فوق هوشمند A11 Bionic اپل بشدت بالاست و سرعت خوبی برای عکاسی پیاپی و ورزشی داره. کیفیت فیلم برداری هم کاملا حرفه ای و فوق العاده است، به نحوی که شما از دیدن ویدئو های ضبط شده این دوربین احتمالا سیر نخواهیدشد. در کل من از سخت افزار گوشی خیلی راضی بودم و این هماهنگی که اپل بین سخت افزار و نرم افزارش ایجاد کرده واقعا آدم رو به وجد میاره. گوشی در 3 ظرفیت 64، 128 ، 256 گیگابایت عرضه شد که متناسب با نیازتون میتونید از فروشگاه اپل تلکام خریداری کنید.

گوشی اپل iPhone 11 Pro Max ظرفیت 64 گیگابایت

گوشه های گرد، کلیدهای کم و زیاد حجم صدا، برآمدگی دوربین، پورت لایتنینگ و حاشیه های ضخیم نمایشگر مثل مدل سال قبل بوده تنها کمی بزرگتر و سنگین تر از قبل شده است. اپل در گوشی موبایل آیفون 8 خود در دو طرف از مقاوم ترین گلس در نوع خود استفاده کرده است و فریم آن از جنس آلومنیوم سری 7000 است. پوشش گلس ها با فناوری اولئوفوبیک است که مانع از جذب لکه و اثر انگشت روی بدنه گوشی می شود. دوربین اصلی آیفون ۸ قادر است به‌صورت هم‌زمان، ثبت ویدیوهای ۴K و تصاویر ۸ مگاپیکسلی را انجام بدهد.

  • آیفون ۸ از شارژ بیسیم تحت استاندارد Qi پشتیبانی می کند.آیفون ۸ عاری از هرگونه نوار پلاستیکی برای تقویت آنتن‌دهی گوشی هست.
  • پوشش گلس ها با فناوری اولئوفوبیک است که مانع از جذب لکه و اثر انگشت روی بدنه گوشی می شود.
  • ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.
  • دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
  • البته باید اضافه کنم که ظرفیت 128 گیگابایت متاسفانه استقبال خوبی ازش نشد و داخل ایران هم شاید ازش کمتر از انگشتای دست موجود باشه.

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. باتری دستگاه عموما بالای 85 هست ولی اگر به هر دلیل ضعفی توی باتری باشه، براتون تعویض میشه 9to5mac و باتری 100 به شما تحویل میشه. گوشی ها بدون سلفون هستن ولی سعی می‌کنیم بهترین و تمیزترین حالت رو براتون بفرستیم که کارکرده بودن زیاد مشخص نشه. تعویض باتری انجام بشه قیمت چقدر تفاوت میکنه؟ چون سلامت باتری بالا برام اهمیت داره.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر به شارژ وايرلس، پشتيبانی از AR ، نمايشگر با فناوری True Tone سرعت و قدرت بیشتر سخت‌افزار و همین طور طراحی زيبا با استفاده از فلز و شيشه علاقه دارید، خرید این گوشی هوشمند را از دست ندهید. به عنوان مثال آیفون 8 از ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر بهره می‌برد، حال آنکه آیفون 7 ابعاد 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر را پیش روی شما قرار می‌داد. استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.