خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی های سامسونگ Samsung phones ساری تک | 9to5mac Farsi

سامسونگ، انواع گوشی با قابلیت های متفاوت در رده قیمتی مختلف تولید کرده است. این گوشی در سری پرچم داران سامسونگ قرار دارد و از نمونه های تاشو سامسونگ با کیفیت فوق العاده است که محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد. این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد. در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است.

توجه داشته باشید که تمام فروشگاه های معرفی شده در لیست قیمت گوشی موبونیوز جز معتبرترین فعالین بازار فروش آنلاین گوشی هستند که با فیلترهای سخت گیرانه و با نظارت مستمر به لیست فروشنده ها اضافه میشن. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند. با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است.

Samsung Galaxy A12 4/128GB Mobile Phone

اما با وجود تنوع گسترده‌ای که گوشی‌ها در بازار دارند، هرگز نمی‌توان به راحتی انتخاب کرد. تصمیم‌گیری برای انتخاب اینکه کدام اسمارت فون برای شما مناسب است همیشه دشوار بوده است.هم چنین انتخاب بین کمپانی های سامسونگ، اپل،شیائومی، هوآوی، نوکیا و … کار را سخت تر کرده است. در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از تصمیم به خرید گوشی هوشمند خود به آن‌ها توجه کنید وجود دارد. یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید. ما منتظر سری جدید اس سامسونگ هستیم این گوشی با نام گلکسی اس Samsung Galaxy s23۲۳ به زودی معرفی می‌شود. خرید گوشی سامسونگ s۲۳ اولترا به صورت جسته شده یکی از اهداف شما در گشت و گذار در بین فروشگاه های اینترنتی است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا 3 میلیون را دارید، قطعا چند گزینه‌ی معقول پیش روی شماست. جالب اینکه این مسئله درمورد گوشی موبایل سامسونگ تا 4 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون و حتی گوشی های سامسونگ تا 50 میلیون تومان هم صدق می‌کند.

روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه‌های پرکاربرد از قابلیت‌های مهم One UI به شمار می‌رود؛ استفاده راحت‌تر با یک دست و سادگی در دسترسی به تنظیمات موردنظر کاربر از ویژگی‌های این رابط کاربر است. در نسل جدید تلفن‌های همراه مانند گوشی موبایل اپل و سامسونگ این قابلیت مشاهده می‌شود. گوشی های سری M سامسونگ گوشی های میان رده تا اقتصادی سامسونگ هستند که نسل جدید گوشی های سری J قدیمی به حساب می آیند.امکانات و کیفیت قطعات مصرفی درگوشی های سری ام نسبت به سری A پایین تر و به همان نسبت قیمت آن ها نیز کمتر است. دسته دیگری از گوشی‌ های میان‌رده سامسونگ همین سری M است که البته به صورت جهانی نیست و برای مناطق خاصی تولید می‌شود. گوشی ‌های سری M در مقایسه با برادران سری A خود معمولا از نظر سخت افزاری و باتری بهتر هستند و برای مثال در گوشی مانند M51 شاهد باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بودیم. کابل Type-c و سوزن سیمکارت که با رنگ‌بندی سفید، مشکی،مسی و سبز به بازار ارائه شده است.

بسیاری از کارها را حتی در زندگی شغلی و حرفه‌ای با گوشی‌های موبایل‌مان انجام داده و داشتن یک گوشی مناسب و با دوام یکی از ضروریات زندگی در عصر دیجیتال به شمار می‌رود. پس داشتن انتخابی هوشمندانه و مبتنی بر شناخت و آگاهی کامل و جامع در هنگام خرید گوشی موبایل کاملاً ضروری به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه گوشی سامسونگ از تنوع و کیفیت ساخت بالایی برخوردارست، می‌توان گفت که یکی از غول‌های کمپانی‌های ساخت موبایل، سامسونگ است. از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.

http://1gamer.irحتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. شما می توانید با انتخاب هریک از ویژگی های مورد نظرتان از فهرست بالا براحتی مجله خبری محصولات اپل مناسب با نیازتان را پیدا کنید. جدیدترین اعضای سری A را می‌توان گلکسی A73، A53، A33، A23، A13 و A03 دانست که قیمت آن‌ها به ترتیب از گران به ارزان‌ مرتب شده است.

اندازه صفحه نمایش گوشی A53 سامسونگ : 6.5 اینچ

اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا. در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد. تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند.

  • این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشته‌اید به شما می‌دهد.
  • در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند.
  • گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد.
  • ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد.