وب سایت اپل در ترکیه به دلیل زلزله های ویرانگر تاریک می شود

توجه داشته باشید که اپل فروشگاه اینترنتی اپل را در سوریه راه اندازی نمی کند، به همین دلیل است که امروز فقط وب سایت در ترکیه سیاه شد.

ما افکار و تسلیت خود را به مردم ترکیه، سوریه و همه آسیب دیدگان زلزله های ویرانگر می فرستیم. اپل به تلاش‌های امدادی و بازیابی کمک مالی خواهد کرد.

می‌توانید از طریق این فهرست خیریه‌های تأییدشده که توسط Charity Navigator گردآوری شده است، راه‌هایی برای کمک به تلاش‌های امدادی و بهبودی بیابید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.






Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل این هفته وب سایت خود در ترکیه را به خاطر زلزله های وحشتناکی که روز دوشنبه این کشور را لرزاند، تاریک کرد. اپل همچنین تایید کرد که به کمک های امدادی و بازیابی برای ترکیه، سوریه و هر کسی که تحت تاثیر این زمین لرزه ها قرار گرفته است کمک مالی می کند.

واکنش اپل به زلزله های ترکیه و سوریه

اگر از صفحه اصلی اپل در ترکیه بازدید کنید، پس زمینه ای کاملا مشکی با روبانی برای ادای احترام به مردم ترکیه در تلاش برای نجات از یکی از مرگبارترین زلزله های قرن حاضر خواهید دید. اپل تمام مطالب بازاریابی را از صفحه اصلی خود حذف کرده و به جای آن فقط این نوار را نمایش می دهد.

مدیر عامل اپل تیم کوک به توییتر آمد دوشنبه برای ارسال حمایت و تسلیت اپل به آسیب دیدگان این زلزله. کوک همچنین تأیید کرد که اپل برای کمک‌ها و تلاش‌های بازیابی کمک مالی خواهد کرد، همانطور که اغلب پس از یک بلای طبیعی انجام می‌دهد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با تشکر ظفر!

مجله نیویورک تایمز بامداد پنجشنبه گزارش داد که تعداد تلفات در ترکیه و سوریه از 17000 نفر فراتر رفته است. اولین زمین لرزه روز دوشنبه با قدرت 7.8 ریشتر اندازه گیری شد که مقامات آن را “بزرگ” می نامند که به زودی زلزله دیگری به بزرگی 7.5 ریشتر را به دنبال داشت. پس لرزه های بی شماری در روزهای بعد رخ داد.