کاردیو فیتنس در اپل واچ و آیفون: نحوه استفاده


یکی از ویژگی های سلامتی ارزشمند و کمتر شناخته شده اپل واچ، تناسب اندام قلبی است. اندازه گیری بر اساس صدای شما است2 حداکثری که اپل واچ می تواند هنگام ضبط سه تمرین خاص تخمین بزند. ما را دنبال کنید تا نحوه استفاده از تناسب اندام قلبی در اپل واچ و آیفون، از جمله چرایی اهمیت آن، نحوه تنظیم آن، و نحوه اندازه گیری/نمایش سطوح آمادگی قلبی را یاد بگیرید.

پس زمینه تناسب اندام قلبی

چه به تازگی اپل واچ داشته باشید و چه مدتی است که از آن استفاده کرده اید و از تناسب اندام قلبی استفاده نکرده اید، این یک معیار ارزشمند برای درک و استفاده است. در اینجا نحوه توصیف اپل آن است:

تناسب اندام کاردیو معیاری برای سنجش صدای شماست2 حداکثر، که حداکثر مقدار اکسیژنی است که بدن شما می تواند در طول ورزش مصرف کند. سطح آمادگی قلبی شما یک شاخص قوی از سلامت کلی بدن شما و پیش بینی کننده سلامت بلند مدت شما است.

دلیل اینکه این یک شاخص دقیق برای سلامت کلی است این است که آمادگی قلبی مبتنی بر اندازه‌گیری «توانایی بدن برای جذب، گردش و استفاده از اکسیژن» است. اگرچه بین سطوح پایین تناسب اندام قلبی و مشکلات سلامتی در آینده همبستگی وجود دارد، شما این قدرت را دارید که سطح خود را با تمرینات هوازی مداوم و شدیدتر افزایش دهید.

دو روش ارزشمند دیگر برای ردیابی سلامت قلب، تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) و ویژگی “سن عروقی” Withings در آخرین مقیاس هوشمند Body Cardio است.

نحوه استفاده از Apple Watch و iPhone Cardio Fitness

راه اندازی (Apple Watch Series 3 یا بالاتر مورد نیاز است)

  • اگر هنوز آن را پیکربندی نکرده اید، آن را باز کنید برنامه سلامت در آیفون شما
  • شير آب خلاصه و نزدیک پایین صفحه به پایین بکشید و جستجو کنید تناسب اندام قلبی عروقی (در زیر «از سلامتی بیشتر بگیرید» – همچنین می‌توانید به «مرور > قلب > تناسب اندام قلبی» نگاه کنید)
  • آبی را انتخاب کنید برای نصب دکمه
  • از دستوراتی مانند تأیید جزئیات سلامت خود پیروی کنید (شما باید حداقل 20 سال سن داشته باشید)
  • می‌توانید اعلان‌های تناسب اندام کم کاردیو را فعال کنید
  • اکنون تناسب اندام قلبی را در زیر نمایش داده شده مشاهده خواهید کرد بخش قلب در اپلیکیشن Health
کاردیو تناسب اندام اپل واچ آیفون

نحوه اندازه گیری تناسب اندام قلبی با اپل واچ

  • برای هر تمرینی که با اپل واچ ثبت شده است، داده های تناسب اندام قلبی را مشاهده نخواهید کرد، در اینجا چیزی است که اپل می گوید:
    • اپل واچ می تواند صدای تخمینی را ضبط کند2 بین 14 تا 60 میلی لیتر بر کیلوگرم در دقیقه وقتی سریع پیاده روی می کنید، در فضای باز پیاده روی کنید یا بدوید با اندازه گیری مداوم ضربان قلب می تواند صدای شما را تخمین بزند2 اگر هر یک از این تمرینات را در برنامه Workouts شروع کنید حداکثر کنید
    • OV2 حداکثر برای کاربران 20 سال و بالاتر تأیید شده است. اکثر مردم می توانند صدای خود را بهبود بخشند2 حداکثر با تمرینات قلبی عروقی شدیدتر و مکرر. برخی از شرایط یا داروهایی که ضربان قلب شما را محدود می کنند می توانند باعث بیش از حد تخمین زدن VO شما شوند2 حداکثر می‌توانید در Health Details نشان دهید که داروهای خاصی مصرف می‌کنید.
    • ممکن است حداقل 24 ساعت از پوشیدن ساعت اپل طول بکشد، سپس چندین تمرین و اندازه گیری غیرفعال با اپل واچ قبل از دریافت تخمین اولیه انجام شود.
    • جزئیات بیشتر در مورد این ویژگی را می توانید در بخش تناسب اندام قلبی در اپلیکیشن Health بخوانید.

سطوح تناسب اندام قلبی حتی برای تمرینات پیاده روی/پیاده روی/دویدن در فضای باز که قبلا انجام داده اید نشان داده می شود. برای مشاهده داده‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می‌توانید روی نمادهای تقویم در بالای تناسب اندام قلب ضربه بزنید (به اطلاعات بیشتر در زیر مراجعه کنید).

اپل خاطرنشان می کند که دوچرخه سواری یکی دیگر از تمرینات هوازی عالی برای بهبود تناسب اندام قلبی است، اما در حال حاضر تمرینات دوچرخه سواری در اپل واچ معیارهای تناسب اندام قلبی را ثبت نمی کنند.

نحوه مشاهده سطوح تناسب اندام قلبی در آیفون

  • سطح آمادگی قلبی خود را در هر زمان با مراجعه به سایت بررسی کنید برنامه سلامت در آیفون
  • شير آب مرور > قلب > تناسب اندام قلبی
  • روی آبی رنگ «نمایش همه سطوح آمادگی قلبی» ضربه بزنید تا همه داده‌های موجود خود را ببینید
  • اکنون می‌توانید ماه‌هایی را که در دسته‌های پایین، کمتر از میانگین، بالاتر از متوسط ​​و بالا بوده‌اید، ببینید
  • اگر دستگاه دیگری دارید که VO را اندازه گیری می کند2 حداکثر (یا اگر به صورت حرفه ای اندازه گیری شده باشد)، می توانید روی «افزودن داده» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا اندازه گیری ها را به صورت دستی اضافه کنید.
  • می توانید در مورد اهمیت تناسب اندام قلبی و نحوه افزایش آن در اپلیکیشن Health بیشتر بخوانید – اما ساده ترین و مهم ترین عوامل افزایش شدت و دفعات تمرینات هوازی است.
Cardio Fitness را در Apple Watch و iPhone 2 بررسی کنید

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی