گزینه Pokémon Go 120fps اکنون در iPhone 13 Pro/Max موجود است



Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی در ابتدا، برنامه های شخص ثالث در بسیاری از موارد به 60 هرتز محدود می شدند، اما اپل بعداً گفت که این یک وضعیت موقتی است.

لبه این ویژگی را در یک به روز رسانی مشاهده کرد و اشاره کرد که به طور پیش فرض غیرفعال شده است.

آپدیت جدید برای پوکمون گو برای iOS به شما امکان می دهد بازی را با نرخ فریم بالاتر اجرا کنید. با نسخه 1.191.0، بخش “تنظیمات پیشرفته” برنامه اکنون دارای گزینه ای است که می گوید “قفل نرخ تازه سازی بومی دستگاه خود را برای FPS بالاتر باز کنید”.

من آن را روی iPhone 13 Pro خود امتحان کردم و تفاوت زیادی ایجاد می کند. پوکمون گو مطمئناً از نظر بصری پیچیده ترین بازی نیست، اما تعداد زیادی اسکرول و حرکت دوربین وجود دارد، و هنگام پرتاب توپ با انگشت خود، واکنش لمسی نرم تر بسیار بهتر است. […]

این سایت فرض می‌کند که عمر باتری دلیل این است که به طور پیش‌فرض آن را فعال نمی‌کند، اگرچه باید بازی را انجام دهید. زمین برای اینکه این موضوع در آیفون 13 پرو مکس نگران کننده باشد!

بسیاری از دارندگان آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس می‌گویند که ProMotion بزرگترین مزیت مدل‌های جدید است و دلیل خوبی برای ترجیح مدل‌های پرو نسبت به مدل استاندارد است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ویژگی جدید iOS محدود به 13 Pro و Pro Max نیست که تنها آیفون‌هایی هستند که نمایشگر ProMotion با فرکانس 120 هرتزی دارند. من آن را روی 8 پلاس قدیمی خود نیز امتحان کردم و امکان باز کردن قفل فریم نیز وجود دارد، اگرچه قدیمی است. پردازنده A11 همیشه سرعت ثابت 60 فریم در ثانیه را حفظ نمی کند.

Niantic چندان از این ویژگی استفاده نمی کند. آن به صورت پیشفرض از کار افتاده.

یک پوکمون گو اکنون گزینه 120 فریم بر ثانیه برای استفاده از نمایشگرهای ProMotion در آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس در دسترس است.

نرخ فریم بالای 30 فریم در ثانیه نیز در آیفون های قدیمی موجود است، اما در هر دو مورد باید به صورت دستی گزینه …

ProMotion به جدیدترین آیفون‌های پرچم‌دار اجازه می‌دهد تا نرخ به‌روزرسانی خود را از 10 هرتز تا 120 هرتز تغییر دهند. نرخ‌های تازه‌سازی پایین عمر باتری را برای محتوای نسبتاً ثابت به حداکثر می‌رساند، در حالی که نرخ‌های تازه‌سازی بالا باعث می‌شود انیمیشن‌ها برای بازی‌ها و اسکرول صاف شوند. گیم پلی Pokémon Go با سرعت 120 فریم در ثانیه امکان حرکت نرم تر روی صفحه و همچنین کنترل بهتر را فراهم می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.