گوشی سامسونگ خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ18 بهمن | 9to5mac Farsi

شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است. در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم.

گوشی سامسونگ مدل S22 Ultra یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی سامسونگ خود را از فروشگاه فونر انجام دهد. این گوشی‌ها عموما گران‌تر از گوشی ‌های سری S هستند و پرچمدار به حساب می‌آیند. زد فولد به گونه‌ای است که به صورت عمودی تا می‌شود و زد فلیپ از وسط و به صورت افقی تا می‌شود. جدیدترین اعضای این خانواده گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 هستند و زد فولد قیمت بالاتری نسبت به زد فلیپ دارد.

شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست. فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه و آسانی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ برای تمام افراد و تمام مشاغل فراهم کرده است. شما می توانید گوشی های اقتصادی مانند سامسونگ A12 و سامسونگ M12 ، تا پرچمداران گران قیمت سامسونگ یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و اس 21 اولترا را با بهترین شرایط به صورت اقساطی از موبایل 7 خریداری کنید. اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید کنید. نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند.

قیمت گوشی سامسونگ سری S

طراحی این محصول نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندانی نداشته است. دوربین مدل‌های اولیه نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد. گوشی های سامسونگ مدل S20 Ultra، A71، A51 ازجمله گوشی‌هایی هستند که دوربین‌های بسیار خوبی دارند.

انواع گوشی سامسونگ با قیمت

سامسونگ کوچک در ابتدا تنها 40 کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده‌ی کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می‌شد مانند سبزیجات و ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی، فعالیت می‌کرد. سامسونگ در دهه 1960 با تشکیل بخش‌های الکترونیکی مختلف وارد صنعت الکترونیک شد. این اولین بار است که کمپانی سامسونگ از این نوع رزولوشن و نرخ نوسازی در گوشی‌های خود به طور همزمان استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی جایی که دوربین‌ها قرار دارند، دوربین ۴ گانه (یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲ دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی) تعبیه شده است که دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری می‌باشند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M13 5G 128GB Ram 6GB

اکثر گوشی های سامسونگ دارای بدنه پلاستیکی هستند و همین موضوع باعث شده است تا در رنگ های متنوع و زیبایی روانه بازار شوند. کشور سازنده تجهیزات الکترونیکی سامسونگ، کره است که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. شرکت سامسونگ، یک شرکت کره ای چندملیتی است که در سال 1969 بانام سامسونگ الکترونیک، به طور رسمی روی دنیای تکنولوژی و الکترونیک تمرکز کرد. مجله خبری محصولات اپل یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد.

  • در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید.
  • در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند.
  • درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند.
  • خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد.
  • برای درک بهتر این موضوع می‌توان به گوشی ‌های اپل اشاره کرد که قیمت دلاری و ریالی آن‌ها اختلاف نسبتا زیادی دارد و یکی از دلایل عمده این اتفاق موجودی کمتر این محصولات در بازار کشور است.

این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمی‌خواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند. شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت. در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست. این گوشی‌ها محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند. برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت.

در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود. تصور غالب افراد این است که بهترین گوشی سامسونگ ساخت ویتنام است و گوشی‌های ساخت هندوستان از کیفیت کمتری نسبت به مدل‌های مشابه ساخت ویتنام برخوردار هستند که کاملا اشتباه است. سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند. سودجویی برخی از فروشندگان موبایلهنگام فروش گوشی های سامسونگ ساخت ویتنام سبب شده است تا بسیاری از افراد به اشتباه فکر کنند مدل‌های ساخت ویتنام از کیفیت بالاتری بهره‌مند‌اند که تصوری کاملا اشتباه است. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند. سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند.

http://1gamer.ir