همراه گستر گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت تک سیم کارت

کلید پاور در لبه‌ی سمت راست فریم جای گرفته است و لبه‌ی سمت چپ دارای کلیدهای کنترل حجم صدا و سویچ نوتیفیکیشن می باشد. کلید هوم فورس‌تاچ یکپارچه با تاچ‌ آی‌دی در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد.تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون در داخل جعبه‌ی گوشی موجود است. از لحاظ پردازش و سخت افزار قطعا آیفون 8 عملکرد بهتری خواهد داشت ولی بزرگی صفحه نمایش و ویژگی های خاص دوربین رو در نسخه 7 پلاس شاهد خواهیم بود. اقتصادی ترین آیفون دوسیمکارت موجود مدل iPhone XR هست که میتونید خریداری بفرمایید.

◄ دوربین اصلی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

کلید هوم با قابلیت Force Touch که به صورت غیر فیزیکی است و با تاچ آی دی یکپارچه شده است در حاشیه پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. در لبه پایین فریم نیز پورت لایتنینگ نزدیک به اسپیکرها قرار گرفته است. اسپیکرهای استریوی با صدای باس عمیق تر و با افزایش حجم صدای 25 درصدی در آیفون 8، تغییر جدید در سیستم صوتی این دستگاه بوده است. این آیفون از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند، که در صورت استفاده از هدست بی سیم تجربه بهتر و سریع تری را تجربه خواهید کرد. اپل در این آیفون از استاندارد مقاومت آبی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 1 متر به مدت 30 دقیقه) بهره می برد. سایمان دیجیتال یکی از فروشگاه‌های آنلاین کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌ی فروش لوازم دیجیتال آغاز کرده است و همواره به عنوان مرجع خرید اینترنتی گوشی ، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم جانبی و لوازم خانگیهم‌چون تلویزیون، جاروبرقی، قهوه‌ساز، آب‌میوه‌گیری، بخار شوی و …

  • یکی از ویژگی‌هایی که امروزه کمتر در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم، شارژ بی‌سیم است که آیفون 8 با خود به همراه خواهد آورد.
  • با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 8می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید.
  • تعویض باتری انجام بشه قیمت چقدر تفاوت میکنه؟ چون سلامت باتری بالا برام اهمیت داره.
  • عملکرد دوربین به لطف پردازنده فوق هوشمند A11 Bionic اپل بشدت بالاست و سرعت خوبی برای عکاسی پیاپی و ورزشی داره.
  • هیچ نظری ارسال نشده است، لطفا برای ارسال نظر در سایت لاگین کنید.

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 8را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 8شما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد. در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 8می توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. سیستم عامل iOS نسخه ۱۱ آخرین نسخه‌ای می‌باشد که برروی گوشی موبایل آیفون 8 نصب است،‌ اما اگر آپدتی منتشر شود قطعا تا سالیان سال آن را دریافت خواهید کرد. همانطور که می‌دانید، اپل به خوبی از دستگاه‌های خود پشتیبانی می‌کند و این پشتیبانی شامل تمامی گوشی‌هایش می‌شود.

تجهیزات جانبی

سال 2017 بود که همزمان با آیفون 10 ، اپل از خانواده آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم رونمایی کرد. این گوشی ها مطابق ظاهر قدیم ولی با سخت افزار جدید طراحی و تولید شدند. ی ایفون ۸یا ۸پلاس میخوام .میخواسم بدونم ایا این دستگاها قبلا باز شدن یا ن.

◄ سیستم عامل گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8

وقتی گوشی آیفون 8 رو برای اولین بار لمس می‌کنید، واقعا حس با کیفیت بودن و اصالت آیفون به شما منتقل میشه. فریم فلزی و پشت و روی شیشه ای دستگاه کمک کرده تا زیبایی این گوشی چند برابر 9to5mac از قبل بشه و چسبندگی اش به دست خیلی بیشتر از قبل بشه. طبق اعلام اپل آیفون 8 آخرین آپدیت سیستم عامل رو دریافت میکنه ولی مشخص نیست که این بروزرسانی تا چند سال ادامه پیدا کنه.