قیمت گوشی سامسونگ 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | 9to5mac Farsi

مجموعه مایکروتل (ایماهمراه) یکی از قدیمی ترین شرکت های وارد کننده تلفن همراه می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی برند سامسونگ می باشد، از دیگر برند هایی که توسط این شرکت وارد شده است می توان از برند اپل، هواوی، نوکیا و شیائومی نام برد. گلکسی سامسونگ A04s دارای یک باتری لیتیومی 5000 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند انرژی مورد نیاز را تا حدود 12 ساعت تامین نماید. تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی در این محصول اجرا شده تا بتوانید در مدت کوتاهی شارژ کامل را داشته باشید. پس به راحتی کارهای روزانه را انجام داده ، موسیقی گوش دهید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را چک کنید. همان طور که اشاره کردیم، سامسونگ گوشی‌های مختلفی را روانه بازار کرده است که از محبوب‌ترین آن‌ها، می‌توان به گوشی‌های سری A و S اشاره کرد. با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد.

http://1gamer.ir

گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند. گوشی شاپ یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی های همراه، تبلت، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی فعالیت می کند و شما می توانید از طریق این فروشگاه یک خرید آنلاین امن و مطمئن داشته باشید. محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید. درصورتی که محصول موردنظر شما در لیست فروشگاه نباشد، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا گوشی شاپ آن را به لیست محصولات خود اضافه کند. از مشخصه های خوب این فروشگاه اینترنتی دسته بندی منظم بخش های مختلف آن است تا کاربران بتوانند به راحتی آن ها را پیدا کنند و به مقایسه قیمت محصولات و ویژگی های دیگر آن برای انتخاب بهترین گزینه بپردازند.

به‌عبارتی دیگر سامسونگ با تولید مدل‌های مختلف طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و همین موضوع نیز تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در بازار گوشی‌های هوشمند شده است. به گفته سامسونگ وجه تمایز این برند با گوشی های اپل، محدود نکردن محصولاتش به قشر خاصی است. سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

گوشی سامسونگ S20 FE 5G | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Samsung Galaxy S20 FE 5G 128/8 GB

تقاضای بالا و کمبود موجودی باعث بالا رفتن قیمت گوشی میشه یا از طرف دیگه تقاضای کم و موجودی زیاد و یا وارد شدن نسل یا رقیب جدید باعث میشه تا فروشنده ها درصد سود روی قیمت گوشی رو پایین بیارن تا قبل از افت بیشتر قیمت موجودی انبارشون سبک تر کنن. سری S شامل گوشی های بالارده و پرچمدار میشه و طرفداران خاص خودشو داره و معمولا رقابت مجله خبری محصولات اپل اصلی بهترین گوشی هر سال بین پرچمدار سامسونگ و پرچمدار آیفون شکل میگیره. سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند.

Samsung Galaxy A30s 4/64GB Mobile Phone

امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بخش گوشی ‌سامسونگ با تولید کهکشانی‌های جذاب یکی از پرسودترین قسمت‌ها به حساب می‌آید و همچنین تنوع قیمت گوشی سامسونگ یکی از دلایل موفقیت این برند کره‌ای است. سامسونگ در قسمت باتری نیز بسیار خوب عمل کرده است و با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیاز کاربران از شارژ کردن مداوم گوشی را برطرف کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند.

  • این دو سری از محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها، الهام‌بخش برندهای بسیاری بوده‌اند و تاثیری غیرقابل انکار بر دنیای موبایل به‌جا گذاشته‌اند.
  • سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.
  • این افراد می‌توانند با صرف هزینه‌ای پایین و با خرید یک گوشی سری‌ام از عمر بالای باتری گوشی خود لذت ببرند؛ البته لازم به ذکر است که کاربران نسبت به طراحی ظاهری گوشی‌های سری‌ام انتقاداتی داشتند و آن‌ها را در مقایسه با دیگر سری‌های گوشی سامسونگ زیبا نمی‌دانستند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.