قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۳ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

در عوض دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس و مدل پرو معمولی بیشترین تغییرات را داشتند. اپل امسال از یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی ساخت سونی استفاده کرده است که با ترکیب پیکسل‌های عکس، می‌تواند عکس‌های 12 مگاپیکسلی بهتری در محیط‌های کم نور داشته باشد. همچنین شما با فعال کردن حالت ProRAW می‌توانید تصاویر را با رزولوشن کامل 48 مگاپیکسل ثبت کنید. این قیمت 100 دلار بیشتر از مدل پایه است که در ازای نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بهتر آن را خواهید پرداخت.

فروش آیفون 14 در مشهد ممنوع شد!

چنین مشخصاتی باعث می‌شود با تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ طرف شویم. این گوشی با قیمت ۸۰۰ دلار در مدل پایه در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت. دوربین‌ها در آيفون 14 به‌گونه‌ای هستند که دیگر برآمدگی و بیرون زدگی زیادی ندارند. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در بخش فناوری حسگر دوربین و تولید‌ لنزهای پیشرفته صورت گرفته، این امکان وجود دارد. اما شایعاتی درباره نسل بعدی گوشی هوشمند اپل یعنی آيفون 14 به گوش می‌رسد.

زوم پلاس

یکی از مهم ترین مشخصات آيفون 14 و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است. فقط به جای اینکه تاچ آیدی با دکمه پاور ادغام شود، قرار است در زیر نمایشگر و به صورت یک دکمه گرد تعبیه می شود. دقیقاً مانند آيفون 4 و بسیاری از سنسورهای اثر انگشت در بهترین تلفن های اندرویدی که در پایین نمایشگر قرار گرفته است. ماندگارترین شایعات پیرامون آیفون های نسل بعدی حول محور حذف بریدگی نمایشگر به‌گوش می‌رسد. این درحالی است که بریدگی نمایشگر برای آيفون 13 نسبت به نسل قبلی خود کوچک‌تر شده بود.

ربات انسان نمای اپتیموس تسلا معرفی شد

همانطور که گفتیم، امسال اپل مدل مینی را جایگزین یک مدل بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس کرده است. این مدل از نظر مشخصات دقیقا مشابه آیفون 14 است ولی از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی برخوردار است. سایر مدل‌ها از نظر اسم و برخی مشخصات، تفاوتی با مدل‌های سال قبل خود نداشتند. چهارشنبه _شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ رویداد معرفی محصولات اپل برگزار شد و در پی آغاز این رویداد، محصولات مختلفی از جمله اپل‌واچ سری هشت، SE و ULTRA، ایرپاد پرو، آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس معرفی شد. آیفون 14 پرو محصولی است که اپل برای سال 2022 در نظر گرفته و از مهم‌ترین محصولات شرکت آمریکایی محسوب می‌شود.

حتی دیجی تایمز اعلام کرده است که فرایند تولید این تراشه می‌تواند ۳ نانومتری باشد. افشاگری دیگری هم وجود دارد که گویا هر دو آیفون ۱۴ پرو و آیفون وبلاگ 9to5mac.ir ۱۴ پرو مکس از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهند کرد. این روند با توجه به ۶ گیگابایت حافظه رم در اکثر گوشی‌های آیفون، پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.

  • این رنگ ها عموما تفاوت زیادی در قیمت آیفون 14 پرو مکس ایجاد نمی کنند، اما به صورت معمول، رنگ مشکی با توجه به مشتریان بیشتر و مخاطبین بالاتری، قیمتی بالاتری از سایر نسخه ها دارد.
  • به طور کلی پیش بینی می شود کهورود ایفون 14 به ایرانحدوداً اوایل پاییز 1401 صورت گیرد.
  • امیدوارم تغیراتی نسل جدید ایفون، دیگه فقط به دوربین منحصر نشه و تغیرات بیشتر در زمینه رابط کاربری ببینیم.
  • هر دو آیفون 14 و آیفون 13 از شارژ بی سیم MagSafe با سرعت 15 وات نیز پشتیبانی می کنند.
  • یکی از مهم ترین مشخصات آيفون 14 و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است.