بهترین یونیت های اصلی CarPlay Aftermarket

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

اگر ماشین شما صفحه نمایش داخلی ندارد چه باید کرد؟ اگر او یکی داشته باشد که با Apple CarPlay کار نمی کند چه اتفاقی می افتد؟ خبر خوب این است که شما نیازی به خرید یک ماشین کاملا جدید ندارید. در بیشتر موارد، شما می توانید یک سیستم بسیار خوب داخل داشبورد را با قیمتی بین 200 تا 1000 دلار نصب کنید. مهم است که قبل از سرمایه گذاری راه حل مناسب را انتخاب کنید.

عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از از دست دادن دسترسی به دوربین های داخلی، نیاز به تعویض دوربین ها و احتمالاً از دست دادن دسترسی به کنترل های سیستم که فقط در سیستم اطلاعات سرگرمی پیش فرض موجود است. اینها سوالات مهمی هستند که باید قبل از انتخاب یک نصاب بپرسید.

همانطور که برای نصب، آن است می توان اگر تجربه تغییر استریو ماشین را داشته باشید، می تواند یک کار DIY باشد، اما معمولاً می توانید بین 100 تا 500 دلار برای قطعات و خدمات بپردازید تا صفحه های CarPlay به درستی نصب شوند. قیمت ها اغلب به پیچیدگی کار نصب بستگی دارد، بنابراین برای دیدن گزینه های خود از شرکت های محلی خرید کنید.

اگر تصمیم به خرید یک ماشین جدید با CarPlay دارید، به دنبال عواملی مانند اندازه صفحه نمایش و وضوح برای مقایسه باشید. از آنجایی که خودروسازان از CarPlay بی‌سیم استقبال می‌کنند، حتماً قبل از خرید در مورد گزینه‌های فعلی تحقیق کنید. بسیاری از فروشندگان تفاوت بین CarPlay و Wireless CarPlay را نمی دانند، بنابراین به اطلاعات خود تکیه کنید.

صفحه نمایش های لمسی مقاومتی مناسبی وجود دارند که تجربه مناسبی را با بودجه ارائه می دهند، اما سرمایه گذاری در یک سیستم خازنی در نهایت تجربه بسیار بهتری را ارائه می دهد. در برخی موارد ممکن است برای یک تجربه بدتر هزینه بیشتری بپردازید! تفاوت بین انواع صفحه نمایش مانند مقایسه صفحه نمایش آیفون با ATM قدیمی است.

CarPlay یکپارچه یا پس از فروش؟

هر نسخه از CarPlay می تواند با اتصال به سیستم با کابل شارژ آیفون کار کند. اگر در حال سرمایه گذاری هستید، من به شدت توصیه می کنم CarPlay بی سیم را به عنوان یک ویژگی ضروری در نظر بگیرید.

Alpine iLX-507 (بررسی شده) یک توصیه عالی برای هد یونیت بی سیم CarPlay پس از فروش است.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، بازار پس از فروش و یکپارچه

در اینجا چند گزینه وجود دارد:

CarPlay بی سیم

در نهایت، باید تصمیم بگیریم که آیا با CarPlay جدید بخریم یا به یک سیستم پس از فروش تکیه کنیم. خودروهای جدیدتر که از CarPlay پشتیبانی می‌کنند معمولاً ادغام بهتری با دوربین‌های دید عقب/جانب و کنترل‌های فرمان ارائه می‌کنند.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، بازار پس از فروش و یکپارچه

من ترجیح می‌دهم در صورت امکان، یک خودروی جدید را با CarPlay داخلی ادغام کنم، اما Alpine iLX-507 را به دلیل اندازه نمایشگر، نوع صفحه‌نمایش و پشتیبانی آن به‌عنوان یک انتخاب پس از فروش توصیه می‌کنم. شارژ CarPlay بی‌سیم. اما اگر واقعاً می خواهید بزرگ فکر کنید، غول آلپاین ILX-F511 برای یک ارتقاء عالی

P.S.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم تنها اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس اجازه می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

Apple CarPlay + Android Auto

Apple CarPlay با در دسترس بودن بسیار محدود در سال 2014 در برخی از خودروهای جدید و واحدهای اصلی بازار عرضه شد، اما امروزه تقریباً از هر برندی می‌توانید پشتیبانی CarPlay را پیدا کنید. این حداقل برای CarPlay سیمی صادق است، اما CarPlay بی سیم هنوز در همه جا حاضر نشده است.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید سازگاری سیستم است. سیستم های اطلاعات سرگرمی می توانند با Apple CarPlay و Android Auto گوگل کار کنند. همانطور که گفته شد، واحدهای جدیدی هنوز معرفی می شوند که فقط از یک سیستم پشتیبانی می کنند. اگر مشکل سازگاری دوگانه وجود دارد، مراقب این موضوع باشید.

اگر ماشین شما قبلاً CarPlay داشته باشد، اما بی‌سیم نباشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ سوال عالی من از یک آداپتور شخص ثالث استفاده می کنم که به CarPlay داخلی ماشین من اجازه می دهد به صورت بی سیم کار کند. شما می توانید در مورد تجربه من در اینجا بخوانید.

انواع نمایشگر

ممکن است چند دهه طول بکشد تا بتوانیم جایگزین هایی را برای نسل بعدی CarPlay پیشنهاد کنیم.

واحد سر هوندا سیویک OEM 2017 من شامل CarPlay سیمی از کارخانه بود و من از یک آداپتور بی سیم برای اضافه کردن CarPlay بی سیم استفاده کردم. با این حال، واحد اصلی OEM پس از هفت سال روح را از دست داد. نصب یک هد یونیت شخص ثالث از JOYING شامل CarPlay بی‌سیم، یک دکمه تنظیم صدا، یک صفحه نمایش بزرگتر دو اینچی و بهبود قابل توجه ویژگی‌های صوتی مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل بود.

خلاصه CarPlay:

خانواده من فقط از Apple CarPlay استفاده می کنند، اما اگر مسافری از اندروید استفاده کند، Android Auto می تواند مفید باشد. پشتیبانی از هر دو سیستم همچنین باید ارزش فروش مجدد و جذابیت وسیله نقلیه شما را بهبود بخشد.

نوع نمایشگر یکی دیگر از عوامل است. دو نوع کیفیت کاملاً متفاوت وجود دارد: خازنی که ترجیح داده می شود و مقاومتی که احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، بازار پس از فروش و یکپارچه

Apple CarPlay امن ترین راه برای تعامل با آیفون در ماشین است. در حین رانندگی هرگز نیازی به لمس آیفون خود نخواهید داشت – کاری که به هر حال نباید انجام دهید. درعوض، ناوبری، ارتباطات و سرگرمی را با کنترل صوتی و رابط کاربری ساده‌شده روی صفحه‌نمایش خودرو کنترل می‌کنید.