اپل کارت اشتراک 3 ماهه رایگان خدمات اپل را ارائه می دهد

این شرکت در توضیح خود توضیح می دهد: «کاربران Apple Card که مشترکین جدید Apple TV، Apple Music، Apple Arcade، Apple Fitness+ یا Apple News+ هستند، سه ماه رایگان از هر سرویس با استفاده از پیوندهای زیر دریافت می کنند، در حالی که مشترکین وفادار دو ماه رایگان دریافت می کنند. سایت اینترنتی. .

اپل اخیرا پیشنهاد جدیدی را برای دارندگان اپل کارت اعلام کرده است. این بار، این شرکت تا سه ماه اشتراک رایگان برای اکثر خدمات آنلاین خود از جمله Apple TV+ و Apple Music ارائه می دهد. به خواندن ادامه دهید زیرا ما جزئیات نحوه استفاده از این مزیت را توضیح می دهیم.

پیشنهاد اپل کارت اشتراک رایگان خدمات آنلاین اپل را فراهم می کند

اپل می‌گوید این پیشنهاد در 31 ژانویه 2025 منقضی می‌شود. پس از لغو تبلیغ، اشتراک به‌طور خودکار تمدید می‌شود. برای دسترسی و استفاده از همه ویژگی‌ها و محصولات اپل کارت که فقط برای کاربران اپل کارت در دسترس است، باید Apple Card را به کیف پول در iPhone یا iPad اضافه کنید که از آخرین نسخه iOS یا iPadOS پشتیبانی می‌کند و دارای آخرین نسخه است.

این پیشنهاد Apple Card برای اشتراک‌های Apple TV+، Apple Music، Apple Arcade، Apple Fitness+ و Apple News+ اعمال می‌شود. برنامه‌های iCloud و اشتراک‌های بسته Apple One واجد شرایط نیستند.

جزئیات بیشتر در مورد این پیشنهاد در وب سایت اپل موجود است.

این پیشنهاد برای هر سرویس جداگانه است، به این معنی که برای بهره مندی از آن نیازی به اشتراک در همه آنها ندارید. طبق گفته اپل، مشترکین جدید یک اشتراک سه ماهه رایگان دریافت خواهند کرد، در حالی که مشترکین عادی واجد شرایط واجد شرایط اشتراک دو ماهه رایگان خواهند بود. مشترکین فعلی واجد شرایط ماه های رایگان نیستند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

H/T: آنتونیو چاوز

همچنین بخوانید