اپل بسیاری از فروشگاه های خود در ایالات متحده را با نزدیک شدن به راه اندازی Vision Pro می بندد

[ad_1]

اپل ویژن پرو در راه است، به این معنی که فروشگاه های اپل در ایالات متحده در روزهای آینده شاهد ساعات عجیبی خواهند بود.

ما قبلاً می دانیم که اپل مکان های خرده فروشی خود را در ساعت 8 صبح به وقت محلی در 2 فوریه باز خواهد کرد. در آن زمان است که Apple Vision Pro به طور رسمی برای عموم عرضه می شود و اپل نسخه های نمایشی کامل Vision Pro را به بازدیدکنندگانی که در آخر هفته راه اندازی به اندازه کافی زود وارد می شوند ارائه می دهد.

اپل علاوه بر بازگشایی زود هنگام درهای خود در 2 فوریه، درهای خود را در بسیاری از نقاط ایالات متحده در روز یکشنبه 21 ژانویه یک ساعت زودتر خواهد بست. این باید به آموزش کارمندان Apple Store برای Apple Vision Pro قبل از رسیدن سخت افزار جدید کمک کند. برای عموم به فروش می رسد.

به نظر می رسد تعطیلی زودهنگام آینده با افزایش ساعات یکشنبه، بر فروشگاه های اپل تأثیر بگذارد. به طور خاص، فروشگاه هایی که معمولاً تا ساعت 7 بعد از ظهر باز هستند، درهای خود را در ساعت 6 بعد از ظهر می بندند. فروشگاه هایی که قبلاً ساعت 6 بعد از ظهر تعطیل می شوند تحت تأثیر قرار نمی گیرند. MacRumors جو روسیگنول اولین کسی بود که تعطیلی های اولیه را گزارش کرد.

می‌توانید ساعات کار اپل استور محلی خود را در صفحه فروشگاه محل در وب‌سایت اپل بررسی کنید. ساعات تعطیلات غیرقابل توضیح در وب سایت اپل قبل از اینکه اپل ویژن پرو در ماه آینده به مشتریان برسد، تبلیغات بیشتری را به همراه دارد.

بیشتر

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی