در طول دو سال گذشته، بیش از نیم دوجین فروشگاه اپل جدید با فضاهای اختصاصی Apple Pickup افتتاح شده است. این یکی از قابل توجه ترین تغییرات در تجربه اصلی اپل استور از زمان راه اندازی است طراحی جدید فروشگاه در سال 2015
هنوز روزهای اول است. پلانهای فروشگاه مدرنسازی شد و یک اتاق کنفرانس برای جا دادن وسایل وانت برداشته شد. فقط دو فروشگاه که امروز افتتاح شدند از ابتدا کاملاً برای پیکاپ طراحی شده بودند. از آنجایی که ایدههای اپل برای این فضاهای جدید به هم نزدیک میشوند، برای دیدن آینده به Apple The Mall در Bay Plaza و Apple Wuhan نگاه کنید.
او عکس های زیادی ارائه می دهد که طرح های بسیار متفاوتی را که اپل امتحان کرده را نشان می دهد.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
عکس بالا یکی از آخرین تکرارها را نشان می دهد، مانند فروشگاه ووهان در چین.
آینده خرده فروشی اپل در برابر چشمان شما آشکار می شود.
ریسک دیگری در شرط بندی روی راه حل مشتری محور که به طور مخفیانه طراحی شده است وجود دارد: انتظارات نادرست. با تنظیم فروشگاه Pickup به فروشگاه، اپل میتواند بازخورد مشتریان و کارکنان را ارزیابی کند تا تجربهای ایجاد کند که نیازهای همه را برآورده کند.
کهن 9to5Mac نویسنده مایکل استبر می گوید آنها چیز دیگری را ارائه می دهند: نگاهی اجمالی نادر به روند تکامل طراحی اپل، که در عموم اجرا می شود…
زمینه
Source link
بخش اپل استور 9to5mac فارسی
درج کردن ست میز، استیبر آن را به عنوان «داستانهای کوچکی درباره بزرگترین محصول اپل» توصیف میکند، او خاطرنشان میکند که برخلاف اکثر اقلام موجود در فروشگاههای خردهفروشی سازنده آیفون، هر فضای Apple Pickup متفاوت است.
اپل در ابتدا یک مفهوم پیکاپ اکسپرس را آزمایش کرد به مشتریان اجازه می دهد حتی زمانی که فروشگاه ها بسته هستند به جمع آوری سفارشات ادامه دهند. این موفقیت و محبوبیت نشان داد، و بعداً به فضاهای پیکاپ اپل تبدیل شد که پس از بازگشایی فروشگاهها در دسترس بود.
سیر تکامل اپل پیکاپ
Apple Pickup Spaces قابل توجه ترین افزونه به Apple Stores در مدت زمان زیادی بوده است. آنها روشی ساده برای جمع آوری سفارشات آنلاین از یک فروشگاه خرده فروشی ارائه می دهند.
اپل تا زمانی که فروشگاههایش وجود دارند، یک گزینه پیکاپ در فروشگاه برای سفارشهای آنلاین ارائه کرده است. چه به این دلیل که در خانه نیستید تا در طول روز تحویل بگیرید، یا فقط میخواهید بتوانید محصول جدید براق خود را در اسرع وقت به دستتان برسانید، میتوانید آن را آنلاین سفارش دهید، تحویل در فروشگاه را انتخاب کنید، فروشگاه خود را انتخاب کنید. ، سپس چند ساعت بعد آن را بردارید.
بهطور باورنکردنی نادر است که ببینیم اپل با چالشهای طراحی در فضای عمومی روبرو میشود، و همچنین فوقالعاده جذاب است. اولین فروشگاه اپل و طراحی جدید فروشگاه از فضاهای تخیلی کوپرتینو که عمدتاً پر بودند پدیدار شد. تکرار پشت درهای بسته انجام شد و بسیاری از ویژگیهای فروشگاهی که امروز میشناسید، سالها از نظر بصری ثابت ماندهاند.
این شرکت دارد تکرارهای مختلف را پیشنهاد کرد از این ایده، اما بزرگترین تغییر در آغاز شد پاندمیزمانی که فروشگاه ها مجبور به تعطیلی شدند.
در حالی که اپل به طور معمول تکرارهای طراحی خود را مخفی نگه می دارد، و مشتریان فقط طرح نهایی را می بینند (حداقل برای یک محصول نسل اول)، استیبر می گوید که این روند عمومی تر به شرکت اجازه داده است تا بینش هایی را به دست آورد که در غیر این صورت ممکن است از دست داده باشد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
مطالعه دقیق آخرین فروشگاه ها، تغییرات شگفت انگیزی را نشان می دهد. تا به امروز، هر منطقه پیکاپ اپل دارای چیدمان یا امکانات منحصر به فرد متفاوتی است و بیشتر مناطق مختلف فروشگاه را اشغال می کنند. شما شاهد یک زبان طراحی در حال تکامل هستید.