عکس بالا یکی از آخرین تکرارها را نشان می دهد، مانند فروشگاه ووهان در چین.
Apple Pickup Spaces قابل توجه ترین افزونه به Apple Stores در مدت زمان زیادی بوده است. آنها روشی ساده برای جمع آوری سفارشات آنلاین از یک فروشگاه خرده فروشی ارائه می دهند.
این شرکت دارد تکرارهای مختلف را پیشنهاد کرد از این ایده، اما بزرگترین تغییر در آغاز شد پاندمیزمانی که فروشگاه ها مجبور به تعطیلی شدند.
هنوز روزهای اول است. پلانهای فروشگاه مدرنسازی شد و یک اتاق کنفرانس برای جا دادن وسایل وانت برداشته شد. فقط دو فروشگاه که امروز افتتاح شدند از ابتدا کاملاً برای پیکاپ طراحی شده بودند. از آنجایی که ایدههای اپل برای این فضاهای جدید به هم نزدیک میشوند، برای دیدن آینده به Apple The Mall در Bay Plaza و Apple Wuhan نگاه کنید.
درج کردن ست میز، استیبر آن را به عنوان «داستانهای کوچکی درباره بزرگترین محصول اپل» توصیف میکند، او خاطرنشان میکند که برخلاف اکثر اقلام موجود در فروشگاههای خردهفروشی سازنده آیفون، هر فضای Apple Pickup متفاوت است.
کهن 9to5Mac نویسنده مایکل استبر می گوید آنها چیز دیگری را ارائه می دهند: نگاهی اجمالی نادر به روند تکامل طراحی اپل، که در عموم اجرا می شود…
زمینه
او عکس های زیادی ارائه می دهد که طرح های بسیار متفاوتی را که اپل امتحان کرده را نشان می دهد.
اپل تا زمانی که فروشگاههایش وجود دارند، یک گزینه پیکاپ در فروشگاه برای سفارشهای آنلاین ارائه کرده است. چه به این دلیل که در خانه نیستید تا در طول روز تحویل بگیرید، یا فقط میخواهید بتوانید محصول جدید براق خود را در اسرع وقت به دستتان برسانید، میتوانید آن را آنلاین سفارش دهید، تحویل در فروشگاه را انتخاب کنید، فروشگاه خود را انتخاب کنید. ، سپس چند ساعت بعد آن را بردارید.
آینده خرده فروشی اپل در برابر چشمان شما آشکار می شود.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
در حالی که اپل به طور معمول تکرارهای طراحی خود را مخفی نگه می دارد، و مشتریان فقط طرح نهایی را می بینند (حداقل برای یک محصول نسل اول)، استیبر می گوید که این روند عمومی تر به شرکت اجازه داده است تا بینش هایی را به دست آورد که در غیر این صورت ممکن است از دست داده باشد.
بهطور باورنکردنی نادر است که ببینیم اپل با چالشهای طراحی در فضای عمومی روبرو میشود، و همچنین فوقالعاده جذاب است. اولین فروشگاه اپل و طراحی جدید فروشگاه از فضاهای تخیلی کوپرتینو که عمدتاً پر بودند پدیدار شد. تکرار پشت درهای بسته انجام شد و بسیاری از ویژگیهای فروشگاهی که امروز میشناسید، سالها از نظر بصری ثابت ماندهاند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
Source link
بخش اپل استور 9to5mac فارسی
مطالعه دقیق آخرین فروشگاه ها، تغییرات شگفت انگیزی را نشان می دهد. تا به امروز، هر منطقه پیکاپ اپل دارای چیدمان یا امکانات منحصر به فرد متفاوتی است و بیشتر مناطق مختلف فروشگاه را اشغال می کنند. شما شاهد یک زبان طراحی در حال تکامل هستید.
ریسک دیگری در شرط بندی روی راه حل مشتری محور که به طور مخفیانه طراحی شده است وجود دارد: انتظارات نادرست. با تنظیم فروشگاه Pickup به فروشگاه، اپل میتواند بازخورد مشتریان و کارکنان را ارزیابی کند تا تجربهای ایجاد کند که نیازهای همه را برآورده کند.
در طول دو سال گذشته، بیش از نیم دوجین فروشگاه اپل جدید با فضاهای اختصاصی Apple Pickup افتتاح شده است. این یکی از قابل توجه ترین تغییرات در تجربه اصلی اپل استور از زمان راه اندازی است طراحی جدید فروشگاه در سال 2015
اپل در ابتدا یک مفهوم پیکاپ اکسپرس را آزمایش کرد به مشتریان اجازه می دهد حتی زمانی که فروشگاه ها بسته هستند به جمع آوری سفارشات ادامه دهند. این موفقیت و محبوبیت نشان داد، و بعداً به فضاهای پیکاپ اپل تبدیل شد که پس از بازگشایی فروشگاهها در دسترس بود.