حتی زمانی که برق صندلی در دسترس باشد، همیشه عملی نیست. یک کابل برق می تواند مانع شود، به خصوص اگر من نتوانم نزدیک پنجره بنشینم و شخص دیگری مجبور به عبور شود. بنابراین، لپتاپ با باتری که قادر به مقابله با پروازهای طولانی است، بسیار سادهتر است.
با وجود سهولت انجام این کارها، مک بوک پرو اینتل من فقط پنج تا شش ساعت کار کرد. زمانی که من به طور معمول از دستگاه استفاده میکردم، بیشتر ساعت پنج بود و اگر برنامههایی را که بهطور فعال در حال استفاده نبودند را ترک میکردم و روشنایی را یک درجه از سطح دلخواهم کاهش میدادم، به ساعت شش نزدیکتر میشد.
برای من، این یک تفاوت بزرگ است. این به این معنی است که وقتی در لندن هستم، میتوانم بسته برقی خود را در خانه بگذارم، اگرچه انتظار دارم تمام روز در کافهها کار کنم. هنگام سفر، می توانم قبل از سوار شدن، آن را در سالن شارژ کنم، سپس تا زمانی که بخواهم بدون اینکه به قدرت صندلی بستگی داشته باشم، از آن استفاده کنم.
دوم، در حالی که قطارها و هواپیماها به طور فزاینده ای تمایل به داشتن قدرت صندلی دارند، هنوز هم از جهانی بودن فاصله زیادی دارد. بسیاری از مسیرها توسط هواپیماهای قدیمی تر انجام می شود که فقط در صندلی های درجه یک قدرت دارند، و من حتی در یکی از 747 های 20 ساله بریتیش ایرویز که قدرتی بیشتر از کلاس بیزینس نداشت، در شرایط اقتصادی ممتاز قرار گرفتم.
این تجربه من است – و شما؟ لطفاً به ما اطلاع دهید که چگونه عمر باتری مدل های مک بوک پرو سیلیکون اپل را پیدا می کنید.
مک بوک پرو 16 اینچی اپل سیلیکون جدید من نسبت به نسل قبلی خود اینتل دارای دو مزیت بزرگ است. اول، عملکرد M1 Max. دوم، بهره وری انرژی، یعنی عمر باتری.
این به چند دلیل برای من مهم است. اول اینکه، اگر من در یک کافه کار می کنم (همانطور که گاهی اوقات برای تغییر منظره انجام می دهم)، اینکه آیا به آجر شارژی نیاز دارم یا نه، تفاوت زیادی ایجاد می کند. حمل آن کمتر است و در جایی که می نشینم به من انعطاف بیشتری می دهد. (من می توانم یک باتری خارجی بگیرم، اما این وزن حتی بیشتر است و باید از قبل برنامه ریزی کنم تا مطمئن شوم که یک باتری شارژ شده است، بنابراین ترجیح می دهم مجبور نباشم.)
Source link
بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی
اپل قبلاً اعلام کرده است که تراشههای M1 در هنگام انجام کارهای سخت، کارایی انرژی خود را حفظ میکنند، اما چیزی که میخواستم بدانم این است که هنگام استفاده از دستگاه خود برای کارهای روزمره در کافهها، قطارها و هواپیماها چقدر عمر باتری میتوانم انتظار داشته باشم؟
برای عادات استفاده شخصی من، این دو کاملاً متمایز هستند. زمانی که من قدرت میخواهم برای ویرایش ویدیو است، جایی که تقریباً همیشه پشت میز خود مینشینم و به یک صفحه بزرگ متصل میشوم. وقتی من باتری می خواهم، استفاده معمولی من بسیار متفاوت است…
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.