حتی زمانی که برق صندلی در دسترس باشد، همیشه عملی نیست. یک کابل برق می تواند مانع شود، به خصوص اگر من نتوانم نزدیک پنجره بنشینم و شخص دیگری مجبور به عبور شود. بنابراین، لپتاپ با باتری که قادر به مقابله با پروازهای طولانی است، بسیار سادهتر است.
با وجود سهولت انجام این کارها، مک بوک پرو اینتل من فقط پنج تا شش ساعت کار کرد. زمانی که من به طور معمول از دستگاه استفاده میکردم، بیشتر ساعت پنج بود و اگر برنامههایی را که بهطور فعال در حال استفاده نبودند را ترک میکردم و روشنایی را یک درجه از سطح دلخواهم کاهش میدادم، به ساعت شش نزدیکتر میشد.
برای من، این یک تفاوت بزرگ است. این به این معنی است که وقتی در لندن هستم، میتوانم بسته برقی خود را در خانه بگذارم، اگرچه انتظار دارم تمام روز در کافهها کار کنم. هنگام سفر، می توانم قبل از سوار شدن، آن را در سالن شارژ کنم، سپس تا زمانی که بخواهم بدون اینکه به قدرت صندلی بستگی داشته باشم، از آن استفاده کنم.
اپل قبلاً اعلام کرده است که تراشههای M1 در هنگام انجام کارهای سخت، کارایی انرژی خود را حفظ میکنند، اما چیزی که میخواستم بدانم این است که هنگام استفاده از دستگاه خود برای کارهای روزمره در کافهها، قطارها و هواپیماها چقدر عمر باتری میتوانم انتظار داشته باشم؟
این ایده خوبی نیست که به طور منظم باتری را صفر کنید، اما من این کار را برای اهداف آزمایشی انجام دادم. می توانم گزارش دهم که در شرایطی که دستگاه اینتل من یک کلید به مدت پنج ساعت به من داد – همه برنامه های معمولی من در حال اجرا و در سطح روشنایی ترجیحی من هستند – مدل M1 Max من 10 ساعت، هفت دقیقه قبل از توقف به من فرصت داد. پس هنوز خیلی دور بود اپل ادعا کرد ساعت 2 بعد از ظهراما تقریباً دوبرابر طول عمر اینتل است.
برای عادات استفاده شخصی من، این دو کاملاً متمایز هستند. زمانی که من قدرت میخواهم برای ویرایش ویدیو است، جایی که تقریباً همیشه پشت میز خود مینشینم و به یک صفحه بزرگ متصل میشوم. وقتی من باتری می خواهم، استفاده معمولی من بسیار متفاوت است…
این تفاوت بین ماشینی است که به من اجازه می دهد بخش زیادی از زمان را با باتری کار کنم و ماشینی که یک روز کامل کار می کند. این یک مزیت کاملاً قابل توجه است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.