اپل فناوری هوش مصنوعی خود را با خرید استارتاپ WaveOne تقویت می کند

همانطور که برای اولین بار مشاهده شد، اپل یک خرید در زمینه هوش مصنوعی انجام داده است بحران فنی. این گزارش می گوید که اپل “بی سر و صدا” WaveOne مبتنی بر Mountain View را خریداری کرد، استارت آپی که “الگوریتم های هوش مصنوعی را برای فشرده سازی ویدئو توسعه داده است.”

پس از تقریبا 2 سال در WaveOne، هفته گذشته فروش این شرکت به اپل را نهایی کردیم. ما سفر خود را در WaveOne آغاز کردیم و متوجه شدیم که فناوری ویدیویی یادگیری ماشین/ یادگیری عمیق می‌تواند جهان را تغییر دهد. اپل این پتانسیل را دید و از آن بهره برد و آن را به مجموعه فناوری خود اضافه کرد. می‌خواهم از بنیان‌گذارانم، لوبومیر بوردف و اورن ریپل و همچنین کریگ لیتل برای کمک به ارائه این ایده به بازار و پیشبرد این مفهوم برای کاربردهای تجاری تشکر کنم.

اپل می تواند این فناوری را به طرق مختلف در محصولات خود بگنجاند، از مدیریت ذخیره سازی iCloud و Photos گرفته تا پخش ویدیو و موارد دیگر.

WaveOne خود را به عنوان “ساختن نسل بعدی فشرده سازی رسانه های دیجیتال” توصیف کرده است. این شرکت می گوید از آخرین پیشرفت ها در یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق برای ایجاد راه حل های شخصی و وابسته به زمینه استفاده می کند. یکی از نوآوری های کلیدی آن چیزی به نام “فشرده سازی و رفع فشرده سازی ویدئو آگاه از محتوا” بود که “می تواند بر روی شتاب دهنده های هوش مصنوعی ساخته شده در بسیاری از تلفن ها اجرا شود”. بحران فنی گفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اپل این خرید را تایید نکرده است، اما باب استانکوش، مدیر WaveOne این خبر را در پستی در لینکدین فاش کرد:

بر اساس صفحه نمایه Crunchbase این شرکت، در زمان خرید بین دو تا 10 کارمند داشت و 9 میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.

بحران فنی می‌افزاید که وب‌سایت WaveOne در ماه ژانویه، طبق معمول پس از خرید توسط اپل، آفلاین شد. برخی از کارمندان شرکت نیز در تیم های یادگیری ماشینی در اپل کار می کنند.