بررسی اختصاصی آیفون ۱۳ پرو مکس در مجله اعتبارکالا

قیمت این گوشی نیز مانند نامش «پرو» است و ۱۰۹۹ دلار آغاز شده و تا ۲۷۱۹ دلار برای نسخه ۱ ترابایتی افزایش می‌یابد. با اطمینان می‌توان گفت این ویدیوهای 4K باید جزء بهترین‌هایی باشند که تاکنون دیده‌اید. در پایان هم باید به عملکرد شگفت‌انگیز تثبیت کننده اشاره کرد که پکیج دوربین را تکمیل می‌کند. نظر و تجربه کاربری شما در رابطه با دوربین گوشی آیفون 13 چیست؟ در قسمت نظرات، تجربیات مفید خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید. در آنباکسینگ ایفون ۱۳ چیز زیادی برای جعبه گشایی وجود ندارد، زیرا اپل همه چیز را به جز کابل USB از جعبه‌های آیفون با هدف کاهش ضایعات الکترونیکی خارج کرده است. حتی امسال با حذف بسته‌بندی پلاستیکی و استفاده از برچسب‌های کاغذی سعی کرده بیشتر از قبل هم به حفظ سلامت محیط زیست کمک کند.

  • گوشی‌های مقرون به صرفه امروزی معمولا از نرخ تازه سازی بالاتری بهره می‌برند اما آیفون SE 3 با همان نرخ رفرش ۶۰ هرتزی تلفن‌های قدیمی همراه است.
  • هنگام استفاده از این ویژگی جدید، نرخ نوسازی صفحه نمایش OLED این گوشی، به یک هرتز در ثانیه کاهش می‌یابد و در عین حال محتوای انتخابی کاربر نیز روی نمایشگر نشان داده می‌شود.
  • جلوه های عمقی با کیفیت حالت سینمایی در Dolby HDR عکس می گیرد و عمق میدان و تاری را می توان با استفاده از برنامه دوربین آیفون تنظیم کرد.
  • جزیره پویا یکی از ویژگی‌های جالب و جدید این گوشی است که احتمالا کاربران زیادی آن را دوست خواهند داشت.

اپل نیز این مسئله را درک کرد و گوشی آیفون 14 پلاس خود را با صفحه نمایش 6.7 اینچی معرفی کرد. طبق بررسی صورت گرفته با شارژر اصلی اپل، طی ۱۵ دقیقه ظرفیت باتری به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، شارژ ۳۰ دقیقه‌ای حدود ۵۵ درصد باتری به شما می‌دهد و برای رساندن ۰ به ۱۰۰، حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارید. شما هنوز هم با یک سیستم بلندگوی دو گانه روبرو هستید که اسپیکر اصلی در پایین و یک بلندگوی کمکی در گوشی قرار دارد. در مقایسه با سری آیفون ۱۳، کیفیت صدا تفاوت قابل توجهی دارد، در سری پرچمدار آیفون عمق و خروجی صدای بهتری را دریافت می‌کنید. اگر بخواهیم دوربین آیفون SE 3 را با دوربین اصلی آیفون ۱۳ مینی مقایسه کنیم، باید گفت که دوربین اصلی آیفون ۱۳ مینی کمی عریض‌تر است و قاب بیشتری را پوشش می‌دهد.

نقد و بررسی آیفون 12: عملکرد

سری آیفون ۱۳ دارای سریع‌ترین چیپست موبایلی‌ست که امروزه در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. تراشه A15 به شکل قابل‌توجهی از هر یک از تراشه‌های فعلی وبلاگ 9to5mac.ir ساخت کوالکام و سامسونگ سریع‌تر است. این یکپارچگی بین تراشه و دستگاه به اپل اجازه داده تا سیستم عامل iOS را کاملاً برای سخت‌افزار بهینه کند.

طراحی آیفون ۱۴ پرو مکس، تکراری با نوآوری‌های کم

این میزان دقت رنگ، عالی (ستاره دار) است، اما کاملا به خوبی گلکسی نوت 10 پلاس (0.25) و وان پلاس 7 پرو (0.18) نیست. اگر بین آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مردد بودید، باید گفت که هر دو از میزان روشنایی بالایی برخوردار هستند. تفاوت این آیفون ها از نظر میزان روشنایی صفحه نمایش نسبت به سایرگوشی های هوشمند، فاحش و قابل توجه است. در واقع، آیفون 11 پرو مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر رتینا XDR وقتی که در کنار گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته و مقایسه می شود، بسیار بسیار روشن تر است.

در حالی که بیشتر با گوشی رسانه‌های اجتماعی چک شد، از ساعت ۸ صبح تا ۸-۹ شب دوام آورد و شارژ آن تک رقمی گردید. البته استفاده از دوربین، پخش ویدیو یا بازی بیشتری باعث سریع‌تر خالی شدن باتری می‌گردد. اگر کم از گوشی استفاده کنید یک روز طولانی را با یک بار شارژ دوام می‌آورد اما نباید توقع بیشتری داشته باشید. سال گذشته اپل برای سری آیفون ۱۳ توجه ویژه‌ای به کیفیت صدا نشان داد و در این زمینه با ارتقای قابل توجهی روبرو شدند. اپل در مراسم دیشب به این موضوع اشاره‌ای نکرد و بنابراین به نظر می‌رسد مدل‌های پرو آیفون ۱۴ در این زمینه تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند.