اپل آیفون 14 Apple iPhone 14 گجت نیوز

بهترین قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس را در فروشگاه ما تحربه کنید | تیم آی تی سیتی تلاش دارد تا با پاینترین قیمت iPhone 14 Pro Max این امکان را به مشتریان داده باشد تا بتوانند مانده پول خود از خرید را صرف خرید لوازم جانبی کنند. در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید. این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند. اپل هر سال با بهینه‌تر کردن تراشه و همچنین سیستم عامل تلاش می‌کند تا شارژدهی بهتری را برای گوشی‌های خود به ارمغان بیاورد و امسال نیز به احتمال قوی شاهد همین اتفاق خواهیم بود.

تاریخ عرضه و قیمت آیفون 14

دوربین TrueDepth اپل برای اولین بار با قرار گرفتن در کنار سنسور مجاورتی در پشت صفحه نمایش، به گونه‌ای طراحی شده است که کمتر از ناحیه نمایشگر را اشغال کند. حالت جدید دیگری که در بحث فیلمبرداری به تمام گوشی‌های سری آیفون 14 اضافه شده، حالت اکشن است. به گفته اپل این قابلیت می‌تواند تکان‌های هنگام ضبط ویدیو را به‌اندازه‌ای حذف کند که شما کاملا از خرید یک گیمبال بی‌نیاز خواهید شد. قابلیت جدید دیگری که اپل در رویداد خود، وقت زیادی صرف آن کرد، اتصال ماهواره‌ای است.

  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • ۳حقیقت درباره آیفون ۱۴ هنوز ۸ ماه تا شروع سال جدید میلادی مانده و سال 2021 در اوایل راه خودش است اما اطلاعاتی از شرکت اپل به بیرون درز…
  • این تراشه چهار تریلیون عملیات را در هر بار گرفتن عکس انجام می‌دهد که به موتور فوتوتونیک اپل کمک می‌کند که از یک “موتور عصبی قدرتمند” استفاده می‌کند که چندین تصویر را در یک عکس ترکیب می‌کند.
  • وزن گوشی جدید اپل به 206 گرم می‌رسد و از امکاناتی مانند گواهی IP68 برخوردار است که اجازه می‌دهد در برابر نفوذ ذرات گرد و خاک و قطرات آب تا عمق 6.5 متر برخوردار شود.
  • اپل در حال طراحی یک نسخه ی انقلابی است اما از فرضیه هایی که ما درباره مدل جدید او داریم قطعا ضعیف تر است.

معمولا اپل آخرین اطلاعات درباره گوشی جدید خود را مربوط به عمر باتری و شارژر ارائه می‌دهد. از این رو باید منتظر باشیم تا اطلاعات دقیق‌تری مبنی بر ویژگی‌های باتری و شارژر آیفون 14 منتشر شود. مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه آیفون 13، پرچم‌دار شرکت اپل نمی‌گذرد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

یادآوری می کنیم که آیفون 13 از باتری 2815 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 به باتری بسیار بزرگتر 3227 میلی آمپر ساعتی جهش کرد. ما انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آیفون، جزئیات دوربین جالب تری آشکار شود، اما تاکنون، این تنها چیزی وبلاگ 9to5mac.ir است که می دانیم. گفته می شود که آیفون 14 در پشت و جلو از شیشه ساخته شده است که در وسط آن یک فریم آلومینیومی قرار دارد. دوربین فیلمبرداری یک حالت Action جدید دریافت می‌کند که ویدئویی را که در غیر این صورت لرزان بود، تثبیت می‌کند.

ساعت هوشمند

امکاناتی مانند تراشه توانمند A16، دوربین‌هایی با عملکرد فوق العاده، طراحی جذاب و مودم ماهواره‌ای سبب شده‌اند تا خرید آیفون 14 پرو را به شما پیشنهاد دهیم. شما می‌توانید آیفون 14 پرو را در یکی از رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی یا بنفش خریداری کنید. تراشه A16 در ایفون 14 پرو مکس را می توان یک بهبود جزئی نسبت به A15 اپل عنوان کرد که روی نسخه آیفون 14 معمولی و آیفون 14 پلاس قرار گرفته است، عوان کرد.

با برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوید