اپل آیفون 8 پلاس 256 گیگابایت فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو

ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم. توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید. اعتماد و صداقت همیشه برای ما در اولویت اول بوده و همواره سعی کردیم بر این اساس پیش بریم.

اپل مدل مک بوک پرو MNEP3 13inch

اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند. کنترل سنتر آیفون ۸ ساده تر از گذشته شده است و از لمس سه بعدی نیز پشتیبانی می کند.کیبورد فارسی استاندارد به iOS 11 اضافه شده است. هیچ نظری ارسال نشده است، لطفا برای ارسال نظر در سایت لاگین کنید. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

صدای باس عمیق‌تر و غنی‌تری ارائه می‌دهند و حجم صدای خروجی آن‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است. رنگ مشکی نمایشگر این گوشی با توجه نوع پنل آن رضایت‌بخش است با این وجود هنوز تفاوت محسوسی با نمونه‌های اولد دارد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

پارسال بود که اپل جک 3.5 میلی‌ متری صدا را از روی آیفون ۷ حذف کرد تا باتری بتواند بزرگتر شود. اما امسال در گوشی موبایل آیفون 8 شاهد کم شدن ظرفیت باتری هستیم اما اپل گفته است که با اینکه ظرفیت باتری پایین آمده است،‌ اما پردازنده موجود نیز کم مصرف شده و میزان شارژدهی نیز به همان میزان باقی مانده است. ظرفیت باتری آیفون 8 به 1821 میلی‌آمپر ساعت رسیده، اگر اپل ظرفیت باتری را پایین نمی‌آورد شاهد شارژدهی بیشتری از باتری بودیم. به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد تغییر این نوع طراحی خود را ندارد و از آن بسیار راضی است. از گوشی آیفون 6 به بعد شاهد یک طراحی جدید از این شرکت بوده‌ایم که باعث شده تا این گوشی بیش از پیش با دیگر محصولات موجود در بازار، تفاوت داشته باشد و حس خاص بودن را به خریداران منتقل کند.

فروش ویژه

دوربین آیفون 8 همان دوربین 12 مگاپیکسلی است که در آیفون 7 نیز استفاده شده است و دارای سنسور لرزشگیر نوری است که پشت لنز عریض با روزنه تصویر f/1.8 قرار گرفته است. آیفون 8 از عکسبرداری پانوراما 180 درجه ای 60 مگاپیکسلی با کیفیت عالی و رندرینگ رنگ خوب پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر تصویر جدید و الگوریتم کاهش نویز نیز جزء لیست بهبود و ارتقاء در دوربین آیفون 8 محسوب می شود که به کمک تراشه 9to5mac A11 اکنون قادر به ثبت تصاویر زمان واقعی و تحلیل و تشخیص چهره و لبخند است. ضبط ویدئو های 4K در سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل در سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز از دیگر قابلیت دوربین این آیفون می باشد. دوربین سلفی آیفون 8 نیز همانند دو نسل قبلی خود 7 مگاپیکسلی است و در محیط های تاریک از نور صفحه نمایش که به اصطلاح رتینا فلاش نامیده می شود استفاده کرده و جزئیات چهره را به تصویر می کشد.

  • آیفون ۸ دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۲.۸/۱ اینچی با لنز ۲۸ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 است.
  • هر چند در اولین برخورد ممکن است خیلی ها ادعا کنند که آیفون 8 تنها یک گوشی هوشمند است که به میزان بسیار کمی نسبت به مدل آیفون 7 که در سال 2016 وارد بازار شد، ارتقاء یافته اما حقیقت این است که طراحی آیفون از سال 2007 تا امروز حداقل 4 بار به کلی تغییر کرده و از 2014 تا امروز هر سال، با تغییرات جزیی تکرار می شود.
  • طراحی این گوشی موبایل نیز همانند نسل گذشته عالی بوده و بسیار باکیفیت طراحی شده است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • و اینکه وقتی ب دستم میرسه توی پک سلفونه مث گوشی آک یا ن؟چون میخوام هدیه بدم.