اپل استارت‌آپ DarwinAI را پیش از تلاش‌های هوش مصنوعی iOS 18 خریداری می‌کند


بر اساس گزارشی جدید، اپل DarwinAI را خریداری کرده است، یک استارت آپ هوش مصنوعی که تمرکز آن بر کوچکتر و سریعتر کردن سیستم های هوش مصنوعی است. بلومبرگ. اپل پس از خرید در اوایل سال جاری ده‌ها کارمند DarwinAI را به تیم هوش مصنوعی خود اضافه کرد.

این گزارش توضیح می‌دهد که سیستم‌های DarwinAI به اپل در تلاش‌هایش برای اجرای هوش مصنوعی بر روی دستگاه‌ها و نه در فضای ابری کمک خواهند کرد. این شرکت همچنین بر روی فناوری هوش مصنوعی برای استفاده در تولید و زنجیره تامین تمرکز دارد:

DarwinAI فناوری هوش مصنوعی را برای بازرسی بصری قطعات در طول فرآیند تولید توسعه داده است و به مشتریان در صنایع مختلف خدمات ارائه می دهد. اما یکی از فناوری‌های اصلی آن، کوچک‌تر و سریع‌تر کردن سیستم‌های هوش مصنوعی است. این کار می‌تواند برای اپل مفید باشد، زیرا بر روی اجرای هوش مصنوعی بر روی دستگاه‌ها و نه کاملاً در فضای ابری تمرکز دارد.

الکساندر وانگ، محقق هوش مصنوعی در دانشگاه واترلو که به توسعه این شرکت کمک کرد، به عنوان بخشی از این قرارداد به عنوان مدیر گروه هوش مصنوعی اپل پیوست.

انتظار می رود اپل در ماه ژوئن در WWDC مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی را برای iOS 18 معرفی کند. شایعه شده است که این ویژگی های جدید شامل نسخه بهبود یافته سیری و همچنین ویژگی های هوش مصنوعی جدید در Messages، iWork، Apple Music و موارد دیگر می شود. اپل همچنین در حال ادغام فناوری هوش مصنوعی در Xcode و همچنین عملیات خدمات مشتری خود است.

مدیر عامل اپل، تیم کوک، دو بار برنامه های اپل برای اعلامیه های جدید هوش مصنوعی در سال جاری را اعلام کرده است. کوک در جریان کنفرانس درآمد سه ماهه اول اپل در ماه گذشته گفت که اپل جزئیات فعالیت هوش مصنوعی خود را «آخر امسال» به اشتراک خواهد گذاشت. در جلسه سهامداران اپل چند هفته بعد، کوک گفت که اپل امسال در زمینه هوش مصنوعی مولد «نوآوری» خواهد کرد.

می توانید در جمع بندی اختصاصی ما درباره پروژه های هوش مصنوعی این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی