اپل به لیست محل کار Glassdoor بازگشت، زیرا سایر شرکت های فناوری به دلیل اخراج کارکنان عقب نشینی می کنند

در بیانیه ای به بلومبرگدانیل ژائو، اقتصاددان ارشد Glassdoor، گفت که برخی از “درخشش” صنعت فناوری شروع به محو شدن کرده است:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

Glassdoor لیست 100 بهترین مکان برای کار را در این هفته منتشر کرد که شرکت مشاوره مدیریت Bain & Company در رتبه اول و Nvidia در رتبه دوم قرار دارند. اپل امسال به جایگاه 39 بازگشت. در مجموع 31 شرکت فناوری امسال در فهرست Glassdoor قرار گرفتند که از 41 شرکت در سال 2023 افزایش یافته است.

با این حال، برای سال 2024، رقابت به اندازه سال 2023 سخت نبوده است. سایر شرکت های بزرگ مانند متا، گوگل و آمازون همگی شاهد اخراج های قابل توجهی بوده اند، در حالی که اپل اینطور نبوده است.

ژائو گفت “ثبات و امنیت” دو مورد از چیزهایی بود که کارمندان در بررسی های خود در این سال بیشترین ارزش را داشتند. توانایی اپل برای جلوگیری از اخراج های دسته جمعی به کارکنانش نسبت به برخی از رقبای فنی خود احساس امنیت شغلی بهتری داده است.

دانیل ژائو، اقتصاددان ارشد در Glassdoor می‌گوید: «تکنولوژی در مقایسه با سال گذشته تا حدی درخشش خود را از دست داده است. «این هنوز یک بخش عالی برای جویندگان کار است، اما درخشش آن تا حدودی محو شده است. و شرکت‌هایی که بازمی‌گردند گارد قدیمی هستند که نشان می‌دهد ما به سمت بازار کار متعادل‌تر حرکت می‌کنیم.»

دیگر شرکت‌های فناوری که در این فهرست قرار گرفتند عبارتند از Adobe در مکان پانزدهم، مایکروسافت در مکان هجدهم و گوگل در رتبه 26. متا برای دومین سال متوالی نتوانست در لیست قرار بگیرد، در حالی که Salesforce، Intel، Netflix و Yahoo نیز امسال از لیست ناپدید شدند. .

سال گذشته، اپل پس از بیش از یک دهه از لیست سالانه بهترین مکان‌های کار Glassdoor ناپدید شد. معلوم شد که این یک رویداد یکباره است و اپل امسال به لیست بازگشت.

می توانید لیست کامل 100 بهترین مکان برای کار Glassdoor را در وب سایت آن مشاهده کنید.