اپل گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و فناوری eSIM معرفی کرد

این تاچ آیدی ممکن است با دکمه پاور ادغام شده و در قسمت کناری گوشی قرار بگیرد. یا اینکه همانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی، به صورت یک دکمه در زیر نمایشگر باشد. طبق پیش‌بینی کارشناسان، طراحی آيفون 14 ترکیبی از آیفون 12 و 4 خواهد بود. به عبارتی بهتر آيفون 14 از نظر داشتن لبه‌های صاف شبیه سری 12 خواهد بود. همچنین ممکن است اپل یک دکمه‌ای را در مرکز آيفون 14 در نظر بگیرد که به عنوان دکمه پاور استفاده شود.

مقایسه عملکرد گیمینگ فناوری XeSS در کارت های گرافیک انویدیا، AMD و اینتل

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… البته، انتظار داشته باشید که در آیفون 14 جک هدفون وجود نداشته باشد، همانطور که در چند سال گذشته در آیفون وجود نداشته است. از آنجایی که ماهواره‌ها به سرعت در فضا حرکت می کنند، آیفون به شما نشان می ‌هد که برای حفظ گوشی را به کدام سمت بگیرید و از موانعی مانند کوه‌ها و شاخ و برگ‌های درختان پرهیز کنید. در واقع جزیره پویا نشان از نبوغ تیم نرم‌افزاری برای پوشاندن مشکل فنی اپل برای محو کردن ناچ دارد. حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است.

اگر اپل طبق انتظارات، قیمت آیفون 13 فعلی را 100 دلار کاهش دهد، این یک استدلال عالی برای ارزان‌تر کردن مدل قدیمی به جای خرید مدل جدید خواهد بود. SOS اضطراری از طریق ماهواره به مدت دو سال به صورت رایگان با آیفون ۱۴ پرو ارائه می‌شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند Super Retina XDR است و دارای حداکثر روشنایی HDR 1600، همان Pro Display XDR و حداکثر روشنایی در فضای باز ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر روشنایی آیفون ۱۳ پرو است.

بررسی روتر ایسوس ROG GT-AX11000 ؛ کلاس جدید پرچمدار شبکه

مطابق انتظار، در رویداد امسال اپل از ۴ گوشی رونمایی شد؛ آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و پرو مکس. دو گوشی از مدل استاندارد که با مشخصات فنی مشابه اما ابعادی متفاوت رونمایی شده‌اند. 9to5mac برای خرید ایفون ۱۴می توانید مدل های آیفون ۱۴ پرو مکس رجیستر شده را از فروشگاه آی تی سیتی در رنگ های مختلف و با بهترین قیمت آیفون 14 پرو مکس نات اکتیو خریداری کنید.

  • با این حال، شایعه شده است که رم را از 4 گیگابایت به 6 گیگابایت رم افزایش می دهد.
  • ما جزئیاتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد و یقینا با نزدیک شدن به موعد عرضه، این شایعه‌ها بیش از پیش غربالگری شده و تقریبا با اطلاعات کاملی روبرو خواهیم شد که به احتمال زیاد می‌توانند در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ به حقیقت تبدیل شوند.
  • حالا در شرایطی که کاربران زیادی منتظر عرضه این دستگاه به بازارند، به نظر می‌رسد که عده‌ای توانسته‌اند زودتر از تاریخ رسمی عرضه، این محصول را در دست بگیرند و ویدیوهایی را از جدیدترین پرچمدار کوپرتینویی‌ها منتشر کنند.
  • به نظر می‌رسد اپل قصد دارد درگاه لایتنینگ را رها کرده و به جای آن به سراغ اتصال USB-C برود.
  • سال‌ها سابقه‌ی خوب اپل بیانگر همه چیز هست و به تنهایی برای اطمینان به این گوشی کافیست.
  • از این رو بهتر است آيفون 14 ارتقای مناسبی در این زمینه داشته باشد تا بتوان عکس‌هایی واضح و با کیفیت را به ثبت رساند.

باتری آیفون 14 پرو مکس در بحث ظرفیت تا قسمتی مشابه آیفون 14 پلاس است اما با بهبود های طراحی در پردازنده A16 قطعا عمر باتری بیشتری را در این دستگاه شاهد خواهیم بود. هرچند که تا تست و بررسی های نهایی باید منتظر ماند و اعداد دقیق تر قطعاً در بررسی آیفون 14 پرو مکس عنوان خواهد شد که به زودی منتشر می شود. دوربین جلوی آیفون 14 پرو مکس نیز دست خوش تغییر شده و از سنسور 32 مگاپیکسلی با کیفیت که ساخت ژاپن و کره است، بهره برده و کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند. طبق پیش‌بینی‌ها طراحی آيفون 14 نسبت به مدل‌های قبلی خود متفاوت خواهد بود. بسیاری از کاربران و تحلیلگران مطمئن‌اند که اپل برای آيفون بعدی قصد دارد یک تراشه سری A جدید را طراحی کند. این تراشه احتمالا A16 نام دارد و در مقایسه با A15 Bionic که برای آیفون 13 معرفی شده بود، افزایش قابل توجهی در عملکرد پردازنده و گرافیک ارائه می‌دهد.

پژو e-208 مدل 2023 هاچ‌بک دوست داشتنی فرانسوی معرفی شد