با اپل واچ استراحت کنید و استرس را از بین ببرید

یا می‌توانید ورزش‌های فعال‌تری مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرین HIIT یا چیز دیگری را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا از استرس دور شوید و با جریان اندورفین احساس بهتری داشته باشید.

موسیقی، صداهای پس زمینه، کمدی

watchOS 9.1 دانلود Apple Music را از طریق Wi-Fi یا تلفن همراه بدون شارژ امکان پذیر می کند

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر هیچ یک از موارد بالا برای شما کار نمی کند، قدرت موسیقی یا صداهای پس زمینه را به خاطر بسپارید.

  • از اپل واچ خود برای گوش دادن به آهنگ یا آلبومی که دوست دارید استفاده کنید. شگفت انگیز است که چگونه گوش دادن به آهنگی که با احساسات مثبت همراه است می تواند به سرعت شما را با آنها هماهنگ کند و استرس شما را از بین ببرد.
  • اگر موسیقی برای شما مناسب نیست، شاید به یکی از کمدین‌های مورد علاقه‌تان یا صدای پس‌زمینه گوش دهید تا احساس خود را تغییر دهید.

اگر می‌خواهید حرکات تمام بدن را برای رسیدن به آرامش بگنجانید (و چیزی حفظ نکرده‌اید)، می‌توانید به یوگا روی مچ دست خود دسترسی داشته باشید. یوگا روزانه یک گزینه عالی است که برنامه های رایگان و پولی را ارائه می دهد.

چگونه با اپل واچ استراحت کنیم، Walkthrough 3

بیایید به برخی از گزینه های بومی و همچنین برخی از برنامه های شخص ثالث برای استراحت با اپل واچ نگاهی بیاندازیم، حتی زمانی که در میانه یک موقعیت استرس زا هستید.

4 راه برای استراحت با اپل واچ

اپلیکیشن ذهن آگاهی

فضای خالی در watchOS

در اینجا علم پشت تنفس متمرکز برای استراحت از Headspace است:

Headspace و Calm برای دانلود از اپ استور رایگان هستند.

یوگا یا ورزش

یکی از ویژگی‌های جالب برنامه Headspace Apple Watch یک مدیتیشن SOS سه دقیقه‌ای «احساس بیش از حد» است که می‌توانید در هر زمانی که به آن نیاز داشتید به سرعت اجرا کنید.

جلسات تنفس از لمسی دلپذیر برای سیگنال دادن به زمان دم و بازدم و همچنین ثبت ضربان قلب استفاده می کند. طوفان فکری از یک سوال استفاده می کند تا به شما کمک کند انرژی خود را با یک تجسم کننده خوب متمرکز کنید.

چه یک رویداد تکرار شونده یا غیرمنتظره، همه ما استرس و اضطراب را تجربه می کنیم. شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید، اما اگر صاحب اپل واچ هستید، ابزار مفیدی روی مچ دست شما وجود دارد که به شما کمک می کند تا کمی آرامش و آرامش پیدا کنید. 4 راه برای کاهش استرس و آرامش با اپل واچ را دنبال کنید.

اپلیکیشن Mindfulness در watchOS ادغام شده است. اپلیکیشن Mindfulness که قبلا اپلیکیشن تنفس نامیده می‌شد، شامل سه گزینه است: ذهنیت، تفکر و تنفس. این یک برنامه ساده اما خوب طراحی شده است که از یک تکنیک اثبات شده برای کاهش استرس و کمک به آرامش شما استفاده می کند.

با تغییر الگوی تنفس و ریتم، می‌توانیم سیستم عصبی پاراسمپاتیک بدن را تحریک کنیم و پاسخ آرام‌بخشی را آغاز کنیم که ضربان قلب، فشار خون و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد.

چگونه با اپل واچ 1 آرامش داشته باشیم

وضعیت جدید در watchOS 10 وضعیت ذهنی است که به شما کمک می کند خلق و خوی خود را در طول زمان پیگیری کنید، خودآگاهی بیشتری ایجاد کنید و موارد دیگر.

برای اینکه تمرکز حواس را یک قدم جلوتر برداریم، چند اپلیکیشن مراقبه عالی برای اپل واچ وجود دارد. دو تا از پیشرفته ترین و قوی ترین ها Headspace و Calm هستند.

برای سفارشی کردن برنامه، به برنامه Watch در iPhone خود بروید تا هشدارها، تنظیمات برگزیده بازخورد لمسی و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین می توانید مدت زمان جلسه را با ضربه زدن روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست برنامه Mindfulness تنظیم کنید.

با اپل واچ مدیتیشن کنید

بیشتر تمرکز روی اپل واچ به عنوان یک دستگاه سلامت محور بر ویژگی هایی مانند سنسور ضربان قلب، برنامه نوار قلب، اعلان های ضربان قلب و ردیابی تناسب اندام متمرکز است. اما اپل واچ منبع مفیدی برای استراحت به طرق مختلف است.

هر دوی آنها محتوای رایگان محدودی را با اشتراک برای باز کردن قفل همه چیز ارائه می دهند.

چگونه با اپل واچ استراحت کنیم، Walkthrough 2

برنامه Mindfulness در اپل واچ دارای یک نماد دایره آبی روشن است. برای شروع روی آن ضربه بزنید.

البته می‌توانید فقط از برنامه تمرین بومی اپل واچ برای دنبال کردن یوگا یا تمرینات ذهنی و بدنی و انجام یک سری حرکات کششی/ژست‌های مستقل استفاده کنید (یا اصلاً آن را دنبال نکنید).

از اینکه راهنمای ما را در مورد ایده هایی برای استراحت با اپل واچ مطالعه کردید متشکریم! آیا راه دیگری برای مقابله با استرس دارید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید: